tarvitsisin tukea...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen aika varma että mieheni pettää minua työreissulla. Lähti maanantaina ja on ollut todella outo sen jälkeen. Iltaisin emme voi soitella puoli kymmenen jälkeen, ei vastaa viesteihin enää sen jälkeen eikä myöskään aamulla. Tämä on outoa siksi, että tiedän ettei mieheni nuku vielä tuohon aikaan koskaan ja mies on siis yksin reissussa eli ei häiritsisi ketään vaikka puhuisi tms.
Mitä te ajattelette tästä? Olen ihan surun murtama enkä jaksa keskittyä mihinkään.

Olen yrittänyt luottaa mieheeni, ennenkin hän siis on pettänyt ihan täällä kotioloissa. On vannonut ettei petä enää mutta en pysty luottamaan. Lisäksi tuo käytös saa minut ihan vainoharhaiseksi...

Lopeta soittelu ja tekstailu itse, älä ota mitään yhteyttä vaan sit kun tulee kotiin kaiva totuus esille ja toimi sitten sen mukaan. Petetyksi ja jäteytksi tulemisen tunne on voimakkain kaikista tunteista. Älä alistu, nokka pystyyn. Kyllä elämää on vielä pettämisen jälkeenkin, jonkun toisen kanssa mahdollisesti jos ette voi välejä selvittää.

Suoraan kysyminen on useimmiten ihan turhaa, niinkuin meillä ennenkuin sain miehen kiinni pettämisestä, epäilin sitä monesti ja kysyin...mutta kirkkain silmin valehteli, joten mun piti leikkiä vähän salapoliisia, että sain sen kiinni.

Harva mies varmaan suoraan myöntää jos pettää, valehdella ne yrittää kuitenkin. Tietysti voi katsoa tosiaan että millasen syyn se mies keksii, jos se vaikuttaa ihan älyttömältä, niin saa siitäkin jo jotain vihiä.

Tsemppiä sulle ap, toivottavasti saat asian selvitettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen yrittänyt luottaa mieheeni, ennenkin hän siis on pettänyt ihan täällä kotioloissa. On vannonut ettei petä enää mutta en pysty luottamaan. Lisäksi tuo käytös saa minut ihan vainoharhaiseksi...

Siis onko pettänyt useammin kuin kerran, älä sitten hyvä ihminen katso tuollasta läpi sormien...toi on aika selvä tapaus jo, jos kerran miehellä on taipumusta pettämiseen.

Näyttää kyllä siltä, että mies ei arvosta sinua yhtään. Rakkaudesta tai välittämisestä puhumattakaan. Miksi roikut petturin kanssa joka loukkaa sinua aina uudestaan? Ei se ole sen arvoista. Maista elämää ilman miestäsi, opettele jälleen luottamaan itseesi niin uusi parisuhde voi joskus olla kaiken sen vaivan arvoinen. Katsopa vain itseäsi peilistä ja sano, että olet paljon arvokkaampi ihminen ja pakkaa kamppeesi.

Siis onko pettänyt useammin kuin kerran, älä sitten hyvä ihminen katso tuollasta läpi sormien...toi on aika selvä tapaus jo, jos kerran miehellä on taipumusta pettämiseen.

On pettänyt. Haluaisin vaan niin kovasti uskoa kun mies on luvannut muuttua. Mutta en tiedä, tämä ulkomaanreissu muutti kaiken. Tuntuu että kaikki on päin per.....

On pettänyt. Haluaisin vaan niin kovasti uskoa kun mies on luvannut muuttua. Mutta en tiedä, tämä ulkomaanreissu muutti kaiken. Tuntuu että kaikki on päin per.....

Kyllä mä suosittelen että pakkaat nyt jo kamat ja lähdet, vaikka se tuntuisikin vaikealta...ei kukaan ole ansainnut tuollaista kohtelua.

Se pettää sua kerta toisensa jälkeen, koska tietää että annat aina anteeksi.
Mut siinäpähän tuntee sitten nahoissaan, kun menettää sinut...toivottavasti.

Mies kuitenkin väittää rakastavansa ja lähettelee viestejä päiväsaikaan mutta nämä illat minua ihmetyttää. En tiedä mitä ajattelisin miehestäni, en edes tiedä onko pettänyt mutta olen silti ihan raivona!

jos olis ollut matkalla miesporukassa ymmärtäisin ettei halua vaimon soittelevan, olisi "noloa". mutta toi haiskahtaa. voi olla että mies kaipaa omaa aikaa edes työmatkoillaan. sano että sinulla on ikävä ja haluat puhua aviomiehellesi illalla.

Kyllä sinä petät myös itse itseäsi uskomalla mahdottomaan. Nyt nainen silmät auki!

Ja siis se vielä lisättävä, että koskaan ei ole ikinä kertonut pettäneensä, on jäänyt kiinni ja vielä senkin jälkeen kieltänyt tapahtuneen vaikka asia on ollut ihan päivänselvä. Sen jälkeen asia on käännetty minua vastaan ja mies on saanut tilanteesta ylivallan ja loppujenlopuksi minä olenkin se syyllinen.

Alkuperäinen kirjoittaja äimä:
jos olis ollut matkalla miesporukassa ymmärtäisin ettei halua vaimon soittelevan, olisi "noloa". mutta toi haiskahtaa. voi olla että mies kaipaa omaa aikaa edes työmatkoillaan. sano että sinulla on ikävä ja haluat puhua aviomiehellesi illalla.

Sanoin eilenkin että haluaisin jutella vielä ennen nukkumaanmenoa, suuttui ja löi luurin korvaan. Huusi että haluan vaan varmistella missä hän on. Soitti kuitenkin sitten yhdeksän aikaan ja pyysi anteeksi, juteltiin jonkin aikaa ja sitten lopetti puhelun mutta ei vastannut enää viesteihin kun laitoin hänelle.

Mies kuitenkin väittää rakastavansa ja lähettelee viestejä päiväsaikaan mutta nämä illat minua ihmetyttää. En tiedä mitä ajattelisin miehestäni, en edes tiedä onko pettänyt mutta olen silti ihan raivona!

Mies uskoo itsekin, että päiväviestejä lähettämällä voi helutella sinua kuin räsynukkea. Miten asiaa on päivällä jos ei sitten illalla. Ei kuulosta mitenkään uskottavalta. Ja tottakai hän väittää rakastavansa, mutta tuntuuko sinusta se aidolta rakkaudelta. Petturi mikä petturi, ja vielä usemapaan kertaan. Onko mies sinun rakkautesi arvoinen? Arvosta itse itseäsi, älä ole miehen narri. Pää menee vielä monta kertaa sekaisin jos tuota jatkuu, lopeta se ja ala elämään.

Alkuperäinen kirjoittaja mami:

Mies uskoo itsekin, että päiväviestejä lähettämällä voi helutella sinua kuin räsynukkea. Miten asiaa on päivällä jos ei sitten illalla. Ei kuulosta mitenkään uskottavalta. Ja tottakai hän väittää rakastavansa, mutta tuntuuko sinusta se aidolta rakkaudelta. Petturi mikä petturi, ja vielä usemapaan kertaan. Onko mies sinun rakkautesi arvoinen? Arvosta itse itseäsi, älä ole miehen narri. Pää menee vielä monta kertaa sekaisin jos tuota jatkuu, lopeta se ja ala elämään.

ajoittain tuntuu aidolta, toisinaan ei. ei voisi enää huonompi olo olla enkä tiedä miten suhtautua mieheen kun hän huomenna palaa kotiin.

montako viestiä miehellesi päivässä lähetät/montako kertaa soitat? et kai vain ahdistele miestäsi soitoillasi ja viesteilläsi koko ajan? ei sellaista kukaan mies jaksa. eli ymmärrän jotenkin myös miestäsi jos olet kovin takertuva.

montako viestiä miehellesi päivässä lähetät/montako kertaa soitat? et kai vain ahdistele miestäsi soitoillasi ja viesteilläsi koko ajan? ei sellaista kukaan mies jaksa. eli ymmärrän jotenkin myös miestäsi jos olet kovin takertuva.

itse en ole soittanut kertaakaan, koko reissun aikana olen laittanut ehkä kolme viestiä niin ettei mies ollut ensin laittanut viestiä minulle. ja päivällä on viestit tyylisiä "olet niin ihana" ja blaablaa mutta illalla ei sitten mitään jos laitan hänelle jotain.

itse en ole soittanut kertaakaan, koko reissun aikana olen laittanut ehkä kolme viestiä niin ettei mies ollut ensin laittanut viestiä minulle. ja päivällä on viestit tyylisiä "olet niin ihana" ja blaablaa mutta illalla ei sitten mitään jos laitan hänelle jotain.

ja siis sen takia en ole itse soittanut, että olen ajatellut että on parempi kun mies soittaa silloin kun hänellä on aikaa...

Illalla on joku muu ihana.