U
urpurulla
Vieras
Sain lääkäriajan viikon kuluttua tästä. Saan siis lähetteen sieltä aborttiin. Joudunko odottamaan vielä sitten kuinka kauan, että abortti toimitetaan sairaalassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Aborttia ei toimiteta, se tehdään. Eikä sitä pitkään tarvitse yleensä odotella.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä ekan kerran lääkärissä kun viikkoja oli 8 ja risat. Keskeytys oli 10+6.
Alkuperäinen kirjoittaja abortin tehnyt:Mikset tee aborttia kotona? Saat ekan pillerin sairaalassa ja seuraavat pillerit kotiin, jossa ne otat parin päivän päästä. Ei tartte osastolla muiden naisten seurassa kärvistellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vaikka sitten Varpu:Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Aborttia ei toimiteta, se tehdään. Eikä sitä pitkään tarvitse yleensä odotella.
Virpi: se nyt on ihan sama tuossa tilanteessa, mikä on sanamuoto!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä ekan kerran lääkärissä kun viikkoja oli 8 ja risat. Keskeytys oli 10+6.
Kysyttiinkö tätä?
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Alkuperäinen kirjoittaja Vaikka sitten Varpu:Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Aborttia ei toimiteta, se tehdään. Eikä sitä pitkään tarvitse yleensä odotella.
Ei ole. Potilasta on informoitava oikeilla sanamuodoilla. Muuten hän voi järkyttyä. Aborttia ei siis ole ulkoistettu, sitä ei toimiteta kenellekään vaan se tehdään asianosaiselle.
Tuossa tilanteessa eritoten on sanojen asettelu tarkkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja urpurullu:Alkuperäinen kirjoittaja abortin tehnyt:Mikset tee aborttia kotona? Saat ekan pillerin sairaalassa ja seuraavat pillerit kotiin, jossa ne otat parin päivän päästä. Ei tartte osastolla muiden naisten seurassa kärvistellä.
Jotta saa tabletit, pitää olla lähete joka saadaan ehkäisyneuvolan lääkäriltä. Antoivat ajan viikon päähän. Minusta melko kohtuuton aika, antaakohan ne noin pitälle aikoja niillekin joilla ei ole tietoa raskauden kestosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Alkuperäinen kirjoittaja Vaikka sitten Varpu:Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Aborttia ei toimiteta, se tehdään. Eikä sitä pitkään tarvitse yleensä odotella.
Ei ole. Potilasta on informoitava oikeilla sanamuodoilla. Muuten hän voi järkyttyä. Aborttia ei siis ole ulkoistettu, sitä ei toimiteta kenellekään vaan se tehdään asianosaiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja Luin juuri:Luin juuri juttuja joissa naisilla tulee paha olo vuosikausiksi tekonsa takia,
mun "abortti" on tuossa, ihanana lapsena.
Suomessa pärjää kyllä vaikka saa lapsen, mäkin tein yksin, isä kävi vain
katsomassa meitä välillä(tuli kyllä synnytykseen kun vähän painostin).
Tukea saa muilta, raskauden aikana ja sen jälkeen. Mieti.
Alkuperäinen kirjoittaja Luin juuri:Luin juuri juttuja joissa naisilla tulee paha olo vuosikausiksi tekonsa takia,
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä ekan kerran lääkärissä kun viikkoja oli 8 ja risat. Keskeytys oli 10+6.
Kysyttiinkö tätä?
Alkuperäinen kirjoittaja Vaikka sitten Varpu:Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Alkuperäinen kirjoittaja Vaikka sitten Varpu:Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Aborttia ei toimiteta, se tehdään. Eikä sitä pitkään tarvitse yleensä odotella.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja urpurullu:Alkuperäinen kirjoittaja abortin tehnyt:Mikset tee aborttia kotona? Saat ekan pillerin sairaalassa ja seuraavat pillerit kotiin, jossa ne otat parin päivän päästä. Ei tartte osastolla muiden naisten seurassa kärvistellä.
Jotta saa tabletit, pitää olla lähete joka saadaan ehkäisyneuvolan lääkäriltä. Antoivat ajan viikon päähän. Minusta melko kohtuuton aika, antaakohan ne noin pitälle aikoja niillekin joilla ei ole tietoa raskauden kestosta.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Luin juuri:Luin juuri juttuja joissa naisilla tulee paha olo vuosikausiksi tekonsa takia,
Varmaan pärjää, mutta mitä jos sitä kakaraa ei halua? Ei kai sitä ole pakko synnyttää, jos ei halua! Kaikki ei vaan halua!