Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Alkuperäinen kirjoittaja onnea vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja onnea vaan:
semmosta se on, kun alkaa ehdoin tahdoin seurustelemaan entisen narkkarin kanssa. kertoo kyllä sustakin aika paljon että edes tuommoseen ********* retkahdat. kai teillä on yhteinen lapsikin ja toinen jo tulossa?
no huhuh. minä olen entinen narkkari ja minulla on lapsia. elämä on ihan mallillaan. voitko lähteä tuomitsemaan ihmisiä heidän menneisyyden valintojen perusteella...?
kyllä voi. tavallinen ihminen, jolla on kaikki kotona, ei sekaannu missään vaiheessa elämäänsä huumeisiin. narkki on aina narkki, samalla tavalla kuin alkkis on aina alkkis jne. pohjasakkaa.
Ja mistä sä tunnistat nämä entiset narkkarit? Jos tutustut uuteen ihmiseen, vaikkapa kolme lapsen äitiin, ikää n.30v., niin mistä tiedät hänen menneisyyttään? Jospa hänkin on entinen narkki?
olenko mä jossain vaiheessa sanonut, että se näkyy päälle päin kaikista??
väitätkö, että jos sulla on elämä syntymästä saakka hyvin, saat läheisyyttä, rakkautta, hyvän itsetunnon ja muutenkin loistavan pohjan elämällesi, niin sä voit silti tulla narkkariksi? kyllä siinä kuule on sosiaalisilla oloilla ja vanhemmilla/kodilla suuri merkitys millaisiin porukoihin päädyt ja millaiseksi elämäsi muodostuu.
mut enivei, sama se mulle on. eläköön rauhassa omaa elämäänsä, mutta ei normaali ihminen sellaisten kanssa parisuhdetta aloita jollei ole itsekin jollain tapaa tuuliajolla.