Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:Tytölle joku koru tai sit mä oon antanu rahana. pojille joku legopaketti, rahaa tai meillä on ainakin kovassa huudossa nyt pissit, ari koivunen...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotinatsi:Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:Tytölle joku koru tai sit mä oon antanu rahana. pojille joku legopaketti, rahaa tai meillä on ainakin kovassa huudossa nyt pissit, ari koivunen...
anteeks nyt mut mikä on pissit?
:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja Kotinatsi:Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:Tytölle joku koru tai sit mä oon antanu rahana. pojille joku legopaketti, rahaa tai meillä on ainakin kovassa huudossa nyt pissit, ari koivunen...
määki mietin, mut en kehaanu kysyy... hyvä et sää kehtasit!!!! =)
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja Kotinatsi:Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:Tytölle joku koru tai sit mä oon antanu rahana. pojille joku legopaketti, rahaa tai meillä on ainakin kovassa huudossa nyt pissit, ari koivunen...
Tarkottaisiko pinssejä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotinatsi:Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:Tytölle joku koru tai sit mä oon antanu rahana. pojille joku legopaketti, rahaa tai meillä on ainakin kovassa huudossa nyt pissit, ari koivunen...
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja Kotinatsi:Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:Tytölle joku koru tai sit mä oon antanu rahana. pojille joku legopaketti, rahaa tai meillä on ainakin kovassa huudossa nyt pissit, ari koivunen...
Tarkottaisiko pinssejä?
Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja Kotinatsi:Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:Tytölle joku koru tai sit mä oon antanu rahana. pojille joku legopaketti, rahaa tai meillä on ainakin kovassa huudossa nyt pissit, ari koivunen...
Pissit on niitä pieniä "palloja" tai kuuliksikkin niitä jotku sanoo.. täällä meillä päin ainaki lapset pelaa pissiä.
Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja Kotinatsi:Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:Tytölle joku koru tai sit mä oon antanu rahana. pojille joku legopaketti, rahaa tai meillä on ainakin kovassa huudossa nyt pissit, ari koivunen...
Pissit on niitä pieniä "palloja" tai kuuliksikkin niitä jotku sanoo.. täällä meillä päin ainaki lapset pelaa pissiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotinatsi:Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja Kotinatsi:Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:Tytölle joku koru tai sit mä oon antanu rahana. pojille joku legopaketti, rahaa tai meillä on ainakin kovassa huudossa nyt pissit, ari koivunen...
kiitos, että selvensit
olin ihan varma, et tässä on nyt joku virhe..