Tarvikkeiden hankinta?

Jokos ootte alkanu tulevalle vauvalle hankkimaan tai ainakin suunnittelemaan, että mitä ostatte ja millaiset?

Olis kiva jos vaikka linkittäisitte tääne kuvia vaunuista, turvakaukaloista yms, jollaiset teille tulossa :wave:

Itsellä on laskettuaika 1.1.2011 ja on hommattu vasta sänky ja b.sitteri.. vielä olis turvakaukalo ja vaunut hommaamatta.. :) Eiköhän nekin olis kohta jo hyvä hankkia.
Mitään vaatteitakaan en ole hirmusti vielä hommannut ku ei olla ihan 100% kumpi tirriäinen sieltä tulee. :heart:

Suunnittelilla olis tällanen kaukalo: https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=10551&productId=261751&langId=-11&parent_category_rn=20261&top_category=20245&selectedTopCategory=20244&selectedSecondLevel=20245&selectedThirdLevel=20261&categoryId=20261&searchMethod=

Ja vaunut : Osta Hobby Hallista: Saturn Air Chicago Air -yhdistelmävaunut, musta

Mulla on laskettu aika 10.1.2011, ollaan hommattu yhdistelmävaunut Brio kombi 169 merkkiset :) turvakaukalo saadaan mun siskolta,en nyt muista minkä merkkinen se oli. Pinnasänky ja sitteri on viä hankinnan alla mut eiköhän tässä viä kerkiä =) Koska sulla on laskettu aika, Haaveilija87 ?

Laskettu tammikuun lopussa ja vaunut+kaukalo tilattu lauranlastentarvikkeesta. Vaunut Akjax big star ja yhteensopiva kaukalo. Plussana näihin molempiin oli että sai suunnitella itse värit molempiin :) pinnasänky jo katottu valmiiks kaupasta. Pienemmät hankinnat joulukuussa hankintaan.

Voisin lämpimästi suositella Brion vaunuja ja Gracon turvakaukaloa jos vinkkejä tarvitsette. Itse olen hoitanut muiden lapsia vaikka minkälaisilla välineillä ja siksi haluan panostaa hyviin, tai itse hyviksi koettuihin. Brion ilmakumipyöräisillä vauvuilla on ihanan kevyt kulkea, varsinkin kun olen melko pienikokoinen että kauppakärrienkin työntämisen kanssa tulee ongelmia.. :D Lisäksi Brio Happy Classicit ovat mielestäni nätin yksinkertaisia ja hillittyjä ulkonäöltään. Gracon kaukalot taas ovat pärjänneet niin hyvin turvallisuustesteissä että päädyttiin heti niihin. :)

han-na Olen samaa mieltä Brion Happy vaunuista vajaan 4 kk käyttökokemuksen perusteella. Meillä on Britaxin kaukalo telakalla. Telakka helpottaa kyllä ihan älyttömästi sitä vauvan autoon laittamista, kun ei tartte vöiden kanssa säätää joka kerta. Suosittelen.
Lisäksi meillä on Brion sänky, josta saa myöhemmin tehtyä taaperosängyn kun ottaa laidat pois.

Laskettu aika Tammikuun 13.päivä ja hankittuna meillä on Emmaljunga Duo Combi yhdistelmävaunut, Gracon kaukalo (helppo käyttää, kun ei tarvi leikkiä joka kerta turvavyön kanssa), häkkisänky, hoitopöytä ja vaatteitakin alkaa olla jo vaatekaapillinen :D tutteja olen myös varmuuden vuoksi hankkinut erilaisia ja Ainu MAM Anti-Colic tuttipulloja muutaman... Sitterin meinasin viel varmaan hankkia ja tietysti kaikki muu pieni tarpeellinen :) mutta muuten alkaa olla jo tarvikkeet hyvin kasassa...

Meillä poika 6kk... Vaunuina brio happy kombit ilmakumipyörillä. Kesällä liikkuvat asfaltilla vähän turhankin hyvin, mutta lumessa varmaankin ihanteelliset (selviää kunhan tuota lunta joskus sataa). Ovat aika isokokoiset ja sen vuoksi hankalat laittaa autoon sekä vievät siellä paljon tilaa. Kaukalona on britaxin baby safe plus. Kaukaloon oon tosi tyytyväinen. ostin mun serkulta ja on sen verran vanha (2008) et ei saa telakkaa, joten sitä ei ole, mutta hyvin on pärjätty turvavöiden kanssa vaikka liikunkin paljon autolla.

Sit meillä on britaxin b-mobile matkarattaa joihin tuon kaukalon saa laitettua. On muuten tosi kätsyt nuo rattaat liikkuvat tosi näppärästi kaupoissa, menevät pieneen tilaan ja ovat tosi kevyet. Tuon kaukalon kun saa vielä siihen kiinni, niin ollaan usein käytetty myös ihan marketeissa, kaupungilla, laivalla... Talvella käyttö varmaan hieman vähäisempää kun niissä on aika pienet pyörät. Meillä noita matkarattaita on varmaan käytetty enemmän kuin vaunuja, kun paljon autolla liikun ja tuo kaukalo+lapsi painaa yllättävän paljon, joten ei sitä yhdistelmää pahemmin tee mieli kantaa... Mekin ostettiin ne vasta elokuussa kun poika oli 3kk eipä tullut mieleen aikaisemmin, mutta varmasti olisi ollut käyttöä aikaisemminkin.

vaunujen hankinnassa kannattaa ottaa huomioon tyylikkyyden ja tredin lisäksi myös kokoontaitettavuus ja paino jos aikoo rehata autoon ja ulos monta kertaa viikossa. Itsellä saksasta ostetut Hartanin Racerit ja toimii.

Yhteistyössä