tarviiko

  • Viestiketjun aloittaja tyhmä kysyjä... :)
  • Ensimmäinen viesti
tyhmä kysyjä... :)
ilmottaa isännöitsijälle uudesta perheenjäsenestä kun tuo vauvan sairaalasta kotiin....? mietin tässä vaan että jos en ilmota mitään mihinkään niin tuleeko jotain sanomista..???

tiedän että olen ehkä vähän hölmö mutta jostain se tieto on saatava kun en kertakaikkiaan sitä itse tiedä...
 
Mä muistelen, et me ilmoitettiin vuokranantajalle, ja alettiin maksaa 3:sta vesimaksu. Mut jos teillä on omistuskämppä, niin teidän pitäis kai sit suoraan isännöitsijälle ilmoittaa. Ei kai siitä haittaakaan ole, jos huolehtii asiat ajan tasalle?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lapin matkaaja:
Kyllä pitäisi ilmoittaa, se nimittäin kasvattaa teitin vesimaksujen määrää.
jos ei ilmota ni ei se vesimaksu kasva..
Mut eikös taloyhtiöllä ole oikeus takautuvasti periä rästiin jääneitä maksuja, myös vesimaksuja? Kannattaa vaan ilmoittaa, niin ei ainakaan tule sanomista myöhemmin asiasta. Rehellisyys näes...
 
Pitäisi ilmoittaa, mutta aiemmin kerrostaloissa 3 lasta saaneena, en kertaakaan ilmoitettu (kaikki 3 syntyneet eri taloihin), eikä mitään sanktioita tullut, vaikka vuosia maksettiinkin liian pieniä vesilaskuja :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lapin matkaaja:
Kyllä pitäisi ilmoittaa, se nimittäin kasvattaa teitin vesimaksujen määrää.
jos ei ilmota ni ei se vesimaksu kasva..
Mut eikös taloyhtiöllä ole oikeus takautuvasti periä rästiin jääneitä maksuja, myös vesimaksuja? Kannattaa vaan ilmoittaa, niin ei ainakaan tule sanomista myöhemmin asiasta. Rehellisyys näes...
no sit sanoo et on tässä ollu muutakin mietittävää et on unohtunu,ei ne sillo peri niit takautuvasti(jos ovat inhimillisiä).
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lapin matkaaja:
Kyllä pitäisi ilmoittaa, se nimittäin kasvattaa teitin vesimaksujen määrää.
jos ei ilmota ni ei se vesimaksu kasva..
Mut eikös taloyhtiöllä ole oikeus takautuvasti periä rästiin jääneitä maksuja, myös vesimaksuja? Kannattaa vaan ilmoittaa, niin ei ainakaan tule sanomista myöhemmin asiasta. Rehellisyys näes...
no sit sanoo et on tässä ollu muutakin mietittävää et on unohtunu,ei ne sillo peri niit takautuvasti(jos ovat inhimillisiä).
Niin, sama kai se toisaalta on, mutta jos kyseessä on omistusasunto, niin omaan pakkiinsahan siinä vaan paskantaa... Mun omatunto ei kyllä sallis, ei edes vuokrakämpässä, koska muuthan siinä sit kärsii vaan.
 

Yhteistyössä