Tarviiko tällaista käytöstä hyväksyä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivoissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
No ei kyllä kuulosta ihan sopivalta henkilöltä koulutaksin ajajaksi! :o
Tätini mies ajaa eläkepäivillään maalaiskunnassa koulukyytejä ja on todella pidetty lasten keskuudessa. On isokokoinen, isomahainen, harmaatukkainen ja -partainen, kuin joulupukki. Pitää kurin, mutta ei tiuski, ei kiroile, eikä ole pelottava. Saa lapsilta lahjoja jouluna ja syntymäpäivänä, joten jo se kertoo jotain heidän välisestään toimeentulemisesta.

Kuvaukset sopii kun tähän kyseiseen kuljettajaan.Ettei vain olis sama,ei kait nyt sentään.Tämä kuski on keski-suomessa.

No en kyllä usko! (Vaikka eihän myrkkysurmaajankaan sukulaiset tienneet hänen salaisuuksiaan...) Länsi-Suomessa ajaa, L-kirjaimella alkavassa kylässä.

No ei kyllä kuulosta ihan sopivalta henkilöltä koulutaksin ajajaksi! :o
Tätini mies ajaa eläkepäivillään maalaiskunnassa koulukyytejä ja on todella pidetty lasten keskuudessa. On isokokoinen, isomahainen, harmaatukkainen ja -partainen, kuin joulupukki. Pitää kurin, mutta ei tiuski, ei kiroile, eikä ole pelottava. Saa lapsilta lahjoja jouluna ja syntymäpäivänä, joten jo se kertoo jotain heidän välisestään toimeentulemisesta.

Kuvaukset sopii kun tähän kyseiseen kuljettajaan.Ettei vain olis sama,ei kait nyt sentään.Tämä kuski on keski-suomessa.

No en kyllä usko! (Vaikka eihän myrkkysurmaajankaan sukulaiset tienneet hänen salaisuuksiaan...) Länsi-Suomessa ajaa, L-kirjaimella alkavassa kylässä.
Juu,ei ole sitten sama heppu.Mut nyt lähden nukkumaan ja huomenna setvin asian.Öitä kaikille!

Ap.n taksikuski on hirviö ja Sorayan kertoma taksari ihana. Ei kai ne sama henkilö voi olla? Vai onko ap:n kirjoitus provo? Mut tästä saa tietoa, en jaksanut itse lukea (eläkeikä jne. taksilupa voi olla 70vuotiaaksi) http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/5ADE5AA7-4B5E-4F9A-B656-197631B12A35/0/s%C3%A4%C3%A4d%C3%B6skokoelma20060107.pdf

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap.n taksikuski on hirviö ja Sorayan kertoma taksari ihana. Ei kai ne sama henkilö voi olla? Vai onko ap:n kirjoitus provo? Mut tästä saa tietoa, en jaksanut itse lukea (eläkeikä jne. taksilupa voi olla 70vuotiaaksi) http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/5ADE5AA7-4B5E-4F9A-B656-197631B12A35/0/s%C3%A4%C3%A4d%C3%B6skokoelma20060107.pdf

Joo siis taksilupa saa olla 70-vuotiaaksi, mutta ainakaan se yksi renki ei enää saanut ajaa koulukyytejä ikänsä vuoksi.

Siis säikähdin oikein kun sorayan kuvaama kuski on ihan samanlainen kun meilläkin.Parta kun joulupukilla jne...Mutta tulen sitten huomenna kertomaan että miten asia meni.Nyt petiin ennkuin vaavi herää syömään.

Siis säikähdin oikein kun sorayan kuvaama kuski on ihan samanlainen kun meilläkin.Parta kun joulupukilla jne...Mutta tulen sitten huomenna kertomaan että miten asia meni.Nyt petiin ennkuin vaavi herää syömään.
Arvaa pelästyinkö itekkin! Että ei ikinä! Että sukulaismies, josta suvunkin lapset tykkää, tökkisi pieniä kuljetettaviaan! Iso mies pientä tyttöä, huh!

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja tusku:
Jos joku tuollasta epäilee, ettei ole totta. Miksi ihmeessä lapsi tuollaista keksisi ja mistä keksisi? Mä ainakin olisin tosi huolissani, jos mun lapseni olisi tollaisen hullun kyydissä.

Aivan. Jos ei hillitse itseään sen vertaa, ettei löisi ja uhkailisi kersoja, niin mitenkäs maltti sitten liikenteessä noin muuten? :o Hulluja kuskeja on jo ihan tarpeeksi. miksi moinen hullu kyyditsee lapsia?

Hyvä kuski voi olla vaikka maltti lasten kanssa ei olisi priimaa (mun isä on ammatissaan varsin pätevä, vaikka meitä lapsia ei oikein ikinä kestänyt).

Mutta olisi nyt helvetissä valinnut jonkun muun kuin koulukyydin tämä kaveri ellei lasten kanssa pysty toimimaan..

hirveätä, täällä ei onneksi koskaan tapahtunut mitään tuollaista sinä aikana kun meidän tyttö ajoi taksilla kouluun, asuttiin silloin n. 3 kilsan päässä keskustasta niin sai ekalla ja tokalla ilmaiset koulukyydit, vieläkin tämä ihana taksikuski ajaa näitä koulukyytejä, lapset ovat antaneet hälle lempinimeksi "Muumipappa" ja aina on pärjännyt lasten kanssa tosi loistavasti mutta ap kerro miten kävi sen taksijutun kanssa

voi herrajumala, eihän tollainen taksikuski saa kuljettaa oppilaita, ota yhteys taksimieheen, selvitä ensin hänen kanssa mitä on tapahtunut, koska välttämättä se ei kuitenkaan ole ihan niin kuin lapsi sen kertoo. sitten kun on selvinnyt, onko oikeesti tollaista tapahtunut, niin yhteys taksimiesten pomoon, kuka se nyt sitten on, koulutoimistoon ja koulun rehtolille.

Meillä oli ala-asteella todella pervo taksikuski, koko ajan puhui kaiken maailman navan alus- juttuja meille kakaroille. Ei onneksi käsiksi pyrkinyt mitenkään, mutta kyllä nuo v***u, p***u, k***ä ym. jutut oli aika törkeitä lasten kuullen puhuttaviksi. Sanottiin siitä opettajalle, mutta kun hän jututti kuskia niin tämä pokkana väitti meidän valehtelevan. Ja opettaja uskoi :/ :/

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjan Akka:
Meillä oli ala-asteella todella pervo taksikuski, koko ajan puhui kaiken maailman navan alus- juttuja meille kakaroille. Ei onneksi käsiksi pyrkinyt mitenkään, mutta kyllä nuo v***u, p***u, k***ä ym. jutut oli aika törkeitä lasten kuullen puhuttaviksi. Sanottiin siitä opettajalle, mutta kun hän jututti kuskia niin tämä pokkana väitti meidän valehtelevan. Ja opettaja uskoi :/ :/
muistan omasta lapsuudestani ne taksikyydit joskus 5-9 luokilla, taksikuskit puhui tosi vihjailevia juttuja meille nuorille ja myös puhelimessa toisilleen. mut mä ainakin olin kasvanut niin neljän seinän sisällä, että en silloin niitä edes tajunnut ennen kuin joskus myöhemmin.

mä olen kyllä sellanen leijonaemo, että soittasin suoraan poliisille, jotta saisivat tutkia mitä on tapahtunut (olettaen tietysti että lapsella ei ole tapana keksiä moisia tarinoita), meinaan vanhemmat ei saa tukistaa, niin millä helkutin oikeudella taksikuski sitten saa lyödä/uhkailla?

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
mä olen kyllä sellanen leijonaemo, että soittasin suoraan poliisille, jotta saisivat tutkia mitä on tapahtunut (olettaen tietysti että lapsella ei ole tapana keksiä moisia tarinoita), meinaan vanhemmat ei saa tukistaa, niin millä helkutin oikeudella taksikuski sitten saa lyödä/uhkailla?
edelleen mä kuitenkin korostan sitä, että kannattaa ensin keskustella taksikuskin kanssa ja niiden jotka näki, koska lapset saattaa hyvinkin liioitella asioita. ei kannata vauhkota heti sinne poliisin puheille, vaan ensin pyrkiä selvittämään mitä oikeesti on tapahtunut, niin on sitten niille poliiseillekin, jos niin pikälle pitää mennä niin kerrottavana totuus asiasta. ei ne poliisit pelkän lapsen sanomisen perusteella mihinkään ryhdyl.

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
edelleen mä kuitenkin korostan sitä, että kannattaa ensin keskustella taksikuskin kanssa ja niiden jotka näki, koska lapset saattaa hyvinkin liioitella asioita. ei kannata vauhkota heti sinne poliisin puheille, vaan ensin pyrkiä selvittämään mitä oikeesti on tapahtunut, niin on sitten niille poliiseillekin, jos niin pikälle pitää mennä niin kerrottavana totuus asiasta. ei ne poliisit pelkän lapsen sanomisen perusteella mihinkään ryhdyl.

ja taksikuski sitten saa valehdella mitä lystää? kyllä ne poliisit pahoinpitelyjä/uhkauksia tutkii lastenkin puheiden perusteella, mutta mtä enemmän asiasta kysellään lapsilta etukäteen, sitä enemmä se juttu sit elää kun lasten mielikuvitus lähtee lentoon. mutta toivotaan että ope ois fiksu ja toimisi nyt oikein.

ja taksikuski sitten saa valehdella mitä lystää? kyllä ne poliisit pahoinpitelyjä/uhkauksia tutkii lastenkin puheiden perusteella, mutta mtä enemmän asiasta kysellään lapsilta etukäteen, sitä enemmä se juttu sit elää kun lasten mielikuvitus lähtee lentoon. mutta toivotaan että ope ois fiksu ja toimisi nyt oikein.
äläpä tahallaan käsitä väärin, missä kohtaa mä sanoin että taksikuski saa valehdella. tarkotan sitä, että koko totuus pitäis saada selville niin että molemmat osapuolet todistajien kera kertoo tapahtuneen, ei niin että lapset kertoo ja taksikuski ei saa sanoa omaa näkemystään asiasta

äläpä tahallaan käsitä väärin, missä kohtaa mä sanoin että taksikuski saa valehdella. tarkotan sitä, että koko totuus pitäis saada selville niin että molemmat osapuolet todistajien kera kertoo tapahtuneen, ei niin että lapset kertoo ja taksikuski ei saa sanoa omaa näkemystään asiasta

äläpäs nyt hermostu :) tarkoitin, että jos aletaan kyseleen taksikuskilta, niin mikäli sattuu olemaan sellanen pa*ka-aivo, mitä avauksesta vois päätellä, niin keksii sitten aika äkkiä hyvän tarinan millä puolustautuu vaikka oiski toiminu väkivaltasesti

äläpäs nyt hermostu :) tarkoitin, että jos aletaan kyseleen taksikuskilta, niin mikäli sattuu olemaan sellanen pa*ka-aivo, mitä avauksesta vois päätellä, niin keksii sitten aika äkkiä hyvän tarinan millä puolustautuu vaikka oiski toiminu väkivaltasesti
varmaan yrittääkin keksiä, mutta kyllä sen yleensä aistii puhuuko ihminen totta vai ei, ja onhan muutkin lapset tapauksen nähneet. kaikki saman pöydän ympärille taksikuski, lapsi joka kohteeksi joutunut, lapsen vanhemmat ja ne jotka on nähneet tapauksen. siinä sit pohditaan mitä on tapahtunut ja sit sen mukaan mennään eteenpäin. jos tuo on ihan noin kuin ap:n lapsi on kertonut, niin ei missään nimessä saa kuljettaa enää lapsia. en ainakaan omaani kyytiin antaisi.
mutta sekään ei ole oikein, että taksikuski ei saa kertoa omaa kantaansa, eikö meistäkin olis aika hirveetä, jos joku kertois meidän tehneen niin ja näin ja asia oliskin sitten ihan vallan muuta.

Yhteistyössä