Tarviiko tällaista käytöstä hyväksyä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivoissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raivoissaan

Vieras
Tänään tyttö tuli koulusta ja sanoi että taksikuski löi häntä kyynärpäällä ja oli sanonut että seuraava isku onkin sitten vähän lujempi ja se tulee suoraan naamaan.Syy tähän oli kun tyttö oli jutellut toisen kaverinsa kanssa taksissa siinä etupenkillä ihan hissuksiin.Tämä samanen kuski on ollut koko syksyn ihan kauhea lapsille,kiroilee ja puhuu kauheita.Pistin opelle kirjeen menemään ja jos ei tyyli muutu niin taksi saa luvan vaihtua.

Ope oli ihan hyvä alku. Itse varmaan lähestyisin lisäksi puhelimitse tai sähköpostitse suoraan koulutoimenjohtajaa ja samalla sivistysviraston sitä henkilöä, jonka vastuulla koulukuljetusten järjestäminen on.

Piika-äiti

Alkuperäinen kirjoittaja raivoissaan:
Tänään tyttö tuli koulusta ja sanoi että taksikuski löi häntä kyynärpäällä ja oli sanonut että seuraava isku onkin sitten vähän lujempi ja se tulee suoraan naamaan.Syy tähän oli kun tyttö oli jutellut toisen kaverinsa kanssa taksissa siinä etupenkillä ihan hissuksiin.Tämä samanen kuski on ollut koko syksyn ihan kauhea lapsille,kiroilee ja puhuu kauheita.Pistin opelle kirjeen menemään ja jos ei tyyli muutu niin taksi saa luvan vaihtua.

no täs tilantees tosiaan tarvis olla varma näistä asioista?!

Siis voiko olla totta? Vittu mä kävisin ihan itte mätkimässä kyynärpäällä sitä taksikuskia!!!! No ehkä en oikeasti, mut aamulla menisin juttelemaan asiasta erittäin vakavasti kuskin kanssa! Hullu taksikuski!!

Muista, että tyttösi on voinut hieman kaunistella syytä, miksi taksikuski hermostui. Mutta vaikka syy olisi ollut mikä, kuskilla (tai kenelläkään muullakaan) ei ole oikeutta toimia noin.

Jos joku tuollasta epäilee, ettei ole totta. Miksi ihmeessä lapsi tuollaista keksisi ja mistä keksisi? Mä ainakin olisin tosi huolissani, jos mun lapseni olisi tollaisen hullun kyydissä.

Otin selvää muilta taksissa olijoilta ja kaikki olivat kuulleet tämän välikohtauksen.Eli kyllä uskon mitä lapseni kertoi.Totta valitettavasti on.Olen jo kerran tänä syksynä ottanut opettajaan yhteyttä ja lupasi että asia korjaantuu ja juttelee taksikuskille.Vitut se mihinkään ole muuttunut.Laitoin taksikuskille viestiä,mutta mitään ei ole kuulunut.Jos ei kerran jaksa kuunnella lapsia niin mitä tekee 70 pappa auton ratissa?tämä mies ajaa vaan pelkästään koulukyytejä.

Alkuperäinen kirjoittaja tusku:
Jos joku tuollasta epäilee, ettei ole totta. Miksi ihmeessä lapsi tuollaista keksisi ja mistä keksisi? Mä ainakin olisin tosi huolissani, jos mun lapseni olisi tollaisen hullun kyydissä.

Aivan. Jos ei hillitse itseään sen vertaa, ettei löisi ja uhkailisi kersoja, niin mitenkäs maltti sitten liikenteessä noin muuten? :o Hulluja kuskeja on jo ihan tarpeeksi. miksi moinen hullu kyyditsee lapsia?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Otin selvää muilta taksissa olijoilta ja kaikki olivat kuulleet tämän välikohtauksen.Eli kyllä uskon mitä lapseni kertoi.Totta valitettavasti on.Olen jo kerran tänä syksynä ottanut opettajaan yhteyttä ja lupasi että asia korjaantuu ja juttelee taksikuskille.Vitut se mihinkään ole muuttunut.Laitoin taksikuskille viestiä,mutta mitään ei ole kuulunut.Jos ei kerran jaksa kuunnella lapsia niin mitä tekee 70 pappa auton ratissa?tämä mies ajaa vaan pelkästään koulukyytejä.

Onkohan tuolla miehellä edes oikeutta ajaa koulukyytejä enää!? Mun isäni on taksiyrittäjä ja muistan, että yksi hänen työntekijänsä joutui lopettamaan koulukyytien ajamisen ikänsä takia. Ja olen kyllä ihan varma, että hän ei ollut noin varma. Veikkaan, että ikäraja on 60 vuotta! Soitapa aamulla taksiliittoon tms. ja tiedustele asiaa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Onkohan tuolla miehellä edes oikeutta ajaa koulukyytejä enää!? Mun isäni on taksiyrittäjä ja muistan, että yksi hänen työntekijänsä joutui lopettamaan koulukyytien ajamisen ikänsä takia. Ja olen kyllä ihan varma, että hän ei ollut noin VANHA. Veikkaan, että ikäraja on 60 vuotta! Soitapa aamulla taksiliittoon tms. ja tiedustele asiaa!

siis VANHA eikä VARMA!

No ei kyllä kuulosta ihan sopivalta henkilöltä koulutaksin ajajaksi! :o
Tätini mies ajaa eläkepäivillään maalaiskunnassa koulukyytejä ja on todella pidetty lasten keskuudessa. On isokokoinen, isomahainen, harmaatukkainen ja -partainen, kuin joulupukki. Pitää kurin, mutta ei tiuski, ei kiroile, eikä ole pelottava. Saa lapsilta lahjoja jouluna ja syntymäpäivänä, joten jo se kertoo jotain heidän välisestään toimeentulemisesta.

Ja viimetalvena mm kun oli pakkaset,niin kuski ei etes ilmoittanut että ei tule hakemaan lapsia kyytiin kun auto ei lähtenyt käyntiin.Jus just,tosi tunnollinen kuski.Lapset vaan odotti tien poskessa taksia ja lopulta tulivat kotiin kun kyytiä ei ollut.Pahimmat pakksapäivät oliavt sitten kotona kun ei kouluun pääseet.

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Ikäraja ei ainakaan tuolla kylässä, missä tätini mies ajaa, ole 60v. Hän on muutaman vuoden yli.

Olisikohan se sitten 65 vuotta?

Isäni on nyt 66-vuotias ja se mainitsemani kuljettaja on suunnilleen saman ikäinen, korkeintaan 2 vuotta vanhempi.

Lääninhallitus jakaa taksiluvat, joten sinne valitus. Googlettamalla löydät varmaan lääninhallituksen osoitteet. Valitukseen kannattaisi pyytää muita vanhempia mukaan

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
No ei kyllä kuulosta ihan sopivalta henkilöltä koulutaksin ajajaksi! :o
Tätini mies ajaa eläkepäivillään maalaiskunnassa koulukyytejä ja on todella pidetty lasten keskuudessa. On isokokoinen, isomahainen, harmaatukkainen ja -partainen, kuin joulupukki. Pitää kurin, mutta ei tiuski, ei kiroile, eikä ole pelottava. Saa lapsilta lahjoja jouluna ja syntymäpäivänä, joten jo se kertoo jotain heidän välisestään toimeentulemisesta.

Kuvaukset sopii kun tähän kyseiseen kuljettajaan.Ettei vain olis sama,ei kait nyt sentään.Tämä kuski on keski-suomessa.

Yhteistyössä