Tarviiko sitä enempää ruokaa? Ja laihtuuko tällä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kyl, mut olis aika kidutusta ja lopulta kilot voi tulla korkojen kans takaisin kun rupeis syömään normaalin kulutuksen verran. Salaatissa kun on vain n. 40 kcal/ 100g.
 
Toi voi ajaa elimistön säästöliekille tai sitten se kuihduttaa sut ja kun oot tosi nälkänen niin ajaudut syömään äkkiä jotain rasvasta ja helppoa. Parempi syödä kaksi lämmintä ateriaa päivässä, aamupala, iltapala ja pari välipalaa, niin verensokeri pysyy tasaisena eikä tarvitse ratketa helppoihin ja epäterveellisiin houkutuksiin.
 

Yhteistyössä