P
PääJäässä
Vieras
Siinäpä se kysymys tulikin.
Ja toinen kysymys, mitä laittaisitte lapsille päälle kun ulkona on +11?
Ja toinen kysymys, mitä laittaisitte lapsille päälle kun ulkona on +11?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Joo, paitsi niissä kaupungin puistoissa, joissa on arkisin niitä kaupungin leluja tarjolla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Enhän minä voi tietää onko puistossa leluja vai ei! Kun ei aiemmin ole tullut käytyä. Jos se tekee minusta pölvästin niin sitten niin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Enhän minä voi tietää onko puistossa leluja vai ei! Kun ei aiemmin ole tullut käytyä. Jos se tekee minusta pölvästin niin sitten niin.
Mitä jos käyttäisit järkeäsi, miksi siellä olisi valmiina leluja????
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Enhän minä voi tietää onko puistossa leluja vai ei! Kun ei aiemmin ole tullut käytyä. Jos se tekee minusta pölvästin niin sitten niin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos siellä puistossa on puistotäti päivisin, on yleensä lelujakin tarjolla. Kaupungit on vaan säästötoimenpiteiden vuoksi karsineet puistotoimintaa ja vain harvassa paikassa näitä leluja on.
Eli kannattaa ottaa muutama lapio ja ämpäri mukaan!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos siellä puistossa on puistotäti päivisin, on yleensä lelujakin tarjolla. Kaupungit on vaan säästötoimenpiteiden vuoksi karsineet puistotoimintaa ja vain harvassa paikassa näitä leluja on.
Eli kannattaa ottaa muutama lapio ja ämpäri mukaan!
Täällä ei ole mitään asiaa puistoon lapsien kanssa, kun siellä on kunnan järjestämää puistotätitoimintaa. Ja niitä leluja ei jätetä toiminnan loputtua sinne, vaan ovat lukkojen takana.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras: