Pihaleikkeihin sukkikset esim. sammareiden tai ohkasten ulkohousujen alle ja pitkähihainen T-paita ja huppari/ohut takki. Nukkuu sukkikset+pitkähihainen paita päällä makuupusissa.
Meidän 1,5-vuotiaalla oli tänään pitkähihanen paita ja collegehousut pihalla, alla vaippa. Niin ja hattu tietenkin. Ihan kuumissaan oli. Asutaan Itä-Uusimaalla.
Meillä tänään, vaikka ollaan melko pohjoisessakin, oli vauvalle sopivasti body, lakki, sukkahousut ja housut avonaisiin matkarattaisiin. Ei makuupussia enää. 2-vuotias oli aluksi collegehousuissa, t-paidassa ja hupparissa mutta vaihtoi kohta t-paitaan ja sortseihin....
Mulla oli tänään pojalla ulkona hiekkiksellä ohuet pitkätkalsarit, pitkähihanen body ja noiden päällä vuoreton haalari. Meillä tuuli senverran, et laitoin päähän vielä korville tulevan myssyn. :snotty:
Jätkä touhus aika kauan ulkona, muttei ollut hikinen ku tultiin sisälle.
Oho, minä kai laitoin tänään neidille lyhythihaisen bodyn, shortsit ja lierihatun kun oltiin pihaa laittamassa Mut eipä siinä lämmössä olisi enempää tarvinnut! Hyvin näytty tarkenevan! :heart:
Nukkuessaan oli aamulla tietty enemmän, takki ja pitkät housut sekä peitto vaunuissa..
Mä puin pojalle sukkahousut,bodyn,ja vuorettoman haalarin,ja päähän piti laittaa kypärämyssy,kun ei muitakaan tähän hätään löytyny.Mutta ihan hyvä oli,kun tuuli sen verran.