Tarviiko muiden odottajien käyttää...(nolo kysymys)

...pikkuhousunsuojaa jatkuvasti runsaan valkovuodon takia...? Mulla ollu nyt parisen viikkoa sen verran paljon valkovuotoa, että suojaa tarvii käyttää (ellei halua koko ajan vaihtaa pikkareita...).

Sorry nolo kysymys/aihe!

Pikkuhousujen suojien kanssa joutuu nopsaan oravan pyörään, eli kun ovat suhteellisen hengottämättömiä lutkuja, niin emättimen ph menee epätasapainoon helposti... ei siis kaikilla, mutta isolla osalla... Mutta kuin sanottukaan, itse olen niiden suurkuluttaja :LOL: Viitsis housutkaan märkänä mennä ees taas...

Välillä tuntuu että pitäis käyttää, mutta sit miettii taas että kun siteistäki tulee välil tyhmä ihottuma, ni vaihtelen pikkuhousuja sit päivän mittaan. Mä oon kotona lasteni kanssa päivisin, mutta olis varmaan töissä pakko käyttää. :|

sama vaiva täälläkin. jos töissä/koulussa olen niin pakko on käyttää mutta kotiin tullessa otan heti pois kun en sitten yhtään tykkää niitä käyttää. Kotona sillä ei oo niin väliä vaikka alushousuja joutuisikin joka välissä vaihtamaan. :LOL:

Jep jep.. normaalisti (lue: ei raskaana ollessa :p ) en tarvitse lainkaan pikkuhousujen suojia, mutta jo esikoista odottaessa ko. rätit tulivat tutuiksi, samaten on nytkin eli suosiolla ostan noita säästöpakkauksia..

Minulle oli aluksi järkytys, kun koskaan ei ole valkovuotoja ollut (paitsi joskus todella nuorena), että mitä hemmettiä on mulla housussa :D
Eihän mulle kukaan ollut kertonut, että se on tavallista raskaudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
kyllä tarvii |O ja sitä ei mitenkään vähän tulekaan... :ashamed:
Sama täälä ja välillä tuntuu, että nyt tulee paljon ja sitte painun paniikissa vessaan katsomaan ettei oo verta. Jääny joku kammo siitä edellisestä keskenmenosta :ashamed: Onneksi on ollut vaan valkovuotoa :)

Aika monella tuntuu olevan sama "vaiva"... Ilmeisesti on siis yleistä, että v.vuotoa tulee runsaammin raskaana ollessa. Sitä se neuvolan tätikin kyllä sanoi, kun kysyin asiaa.

MissMaisa: sama juttu täällä; välillä pitää mennä vessaan tarkistaan, ettei vaan oo verta. Viime kesäinen tuulimunaraskaus mulla vielä muistissa...

Mulla rv 9+6 ja valkkaria kyllä löytyy. :x
Koitan vaan pitää suojaa silloin tällöin etten liikaa niihin tottuisi,nykyisin teen yöpaidan kans usein ilmakylpyjä ja huuhtelen alapäätäni vessassa.Oon huomannu että sillon ei tartte koko aika olla suojaa vaihtamassa. :whistle:
Kun suojat meinaa tehdä mulle aina jonkun tulehduksen/hiivan alapäähän.

Yhteistyössä