Tarviiko muiden käydä säädättämässä silmälaseja vähän väliä?

Tuntuu että lasit alkavat aina valua muutaman viikon päästä siitä, kun ne on optikkoliikkeessä säädetty. Hävettää rampata siellä koko ajan, mutta en itsekään uskalla alkaa laseja vääntää. Enkä edes tiedä mistä niitä säätäisin.

Vai ovatko nämä kehykset vain huonolaatuiset? En muista että aiemmat lasit olisivat löystyneet yhtä helposti.

Riippuu laseista paljon. Mulla on ollut käytössä nyt muovisankaset joissa ei talloja ja pysyy hyvin nokalla. Edelliset samantyyppiset myöskin ilman talloja ei pysyny vaan valui koko ajan ja niitä piti käytä taivuttelee optikolla. Eikä tuntunu auttavan pitkään.

Jotenki tuntuu ihan tuurista. Nämä lasit tilasin netistä ja sovitin kotona ilman asiantuntevaa apua. Edelliset taas ostin optikolta ja maksoin itteni kipeeks. Silti iso ero ja ihan päinvastoin kun mitä luulis.

Alkuperäinen kirjoittaja Metso:
Riippuu laseista paljon. Mulla on ollut käytössä nyt muovisankaset joissa ei talloja ja pysyy hyvin nokalla. Edelliset samantyyppiset myöskin ilman talloja ei pysyny vaan valui koko ajan ja niitä piti käytä taivuttelee optikolla. Eikä tuntunu auttavan pitkään.

Jotenki tuntuu ihan tuurista. Nämä lasit tilasin netistä ja sovitin kotona ilman asiantuntevaa apua. Edelliset taas ostin optikolta ja maksoin itteni kipeeks. Silti iso ero ja ihan päinvastoin kun mitä luulis.
Minulla on metalliset ja Silmäasemalta ostetut, joten odottaisin minäkin laatua. Mutta ainakin saa käyttää hyväksi sitten liikkeen palveluita, kun säätävät lasejani.

Alkuperäinen kirjoittaja Metso:

Minulla on metalliset ja Silmäasemalta ostetut, joten odottaisin minäkin laatua. Mutta ainakin saa käyttää hyväksi sitten liikkeen palveluita, kun säätävät lasejani.

fhjj
Täällä sama ongelma.. Kalliit lasit Voguen kehyksillä ostin pari viikkoa sitten, ja koko ajan valuvat :/ Kahdesti jo käynyt liikkeessä ja aina pari päivää ookoo, sitten sama homma taas.. Harmittaa kyllä, kun kerrankin panostin laseihin, enkä ostanut halvimpia mitä liikkeestä saa :( Hienon näköiset kyllä ovat, mutta jatkuva nostelu alkaa jo ärsyttää.. Liikkeessä aikoivat tilata näitä nenätyynyjä tai mikä nyt oikea nimi onkaan hieman "karheampina " (jos tajusin oikein xD ), saa nähdä oliskos noista jotain apua :)

Yhteistyössä