Tarviiko/käyttääkö yli 3-4 vielä

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
pottaa kotona tai muualla? Oma alle 4 v haluaa potalle aina kun sellainen on tarjolla. Olen yrittänyt että pöntölle noin iso. Potat on pienille lapsille. Entä teillä tarvitaanko pottaa esim yleisissä vessoissa?

vierailija
pottaa kotona tai muualla? Oma alle 4 v haluaa potalle aina kun sellainen on tarjolla. Olen yrittänyt että pöntölle noin iso. Potat on pienille lapsille. Entä teillä tarvitaanko pottaa esim yleisissä vessoissa?
Omani ollut vuoden kuiva ja täyttää huhtikuussa 3v. Päiväkodissa ei enää ole pottia noin isoille eli pöntöllä siellä käy. Kotona laitoin juuri potan pois, koska siinä käyminen oli vain sellainen tapa "kun potta on tarjolla". Käy siis pöntöllä korokkeen avulla ja näin teki monesti jo ennenkuin nostin potan hyllyyn. Yleisissä vessoissa käydään normivessassa, jossa harvoin pottaa tarjolla. Jos mennään lastenhoitohuoneeseen niin haluaa aina potalle. Eli mun mielipide on että ei tarvitse pottaa tuon ikäinen jos osaa käydä pöntölläkin. Ne on ennemmin sellaisia tahto kuin taito juttuja kun on kiva pikku pottakin tarjolla. :)

vierailija
Meillä just 4v täyttävä tyttö käy aamupissalla potalla ja muuten pöntöllä. Potta on hoitolasten takia esillä. Saa käydä mun puolesta niin pitkään kun haluaa jos tuntuu että aamukka väsyneenä ei halua mennä keikkumaan pöntölle.

Yhteistyössä