Tartteeko vaimolle ostaa äitien päivä lahja?

  • Viestiketjun aloittaja "Reiska"
  • Ensimmäinen viesti
"hanski"
häpeä kun tollasta kysyt, jos oisit kunnon rakastava mies,kysyisit mitä kivaa ja ihanaa antasin muksujeni äidille jotta hän huomaisi kuinka arvostan häntä lasteni äitinä. ja todella et tekisi sitä pitkin hampain, oikeesti kaikki miehet huomioi sentään edes äitienpäivänä. Voit olla varma että jos mokaat ja sen joku muu mies kuulee saa vaimos ensi vuonnapaitsi ruusuja myös jotain muuta,kyllä kakkoseks jäät.
 
justniin
Minähän en ainakaan muista. Meillähän ei muisteta. En ole mieheni äiti. Mieheni ei ole minun isäni. Hyi olkoon. Jollekin voisi tulla vahingossa vaikka hyvä mieli valmiiksi katetusta aamiaisesta, örb. Aion muistaa ja kehua vain omaa äitiäni ja isänpäivänä vain omaa isääni.

Samaten puolison synttärit.. ihan turha juhla. Enhän ole synnyttänyt miestäni, mitä sitä siis juhlimaan. Juhlikoot äitinsä kanssa, joka hänet on punnannut maailmaan. Joulu jää myös juhlimatta, koska en ole mieheni Jeesus tai Joulupukki. Oman puolisoni hautajaisiin en myöskään aio mennä, jos niikseen tulee, koska enhän minä häntä tappanut.
 
"Sari"
[QUOTE="vieras";28432763]No ei tartte! Minusta on kiusallista ja noloa että mies ostaa vaimolleen äitienpäivälahjoja. Eihän vaimo ole miehensä äiti?[/QUOTE]

Tähän sopii kysyä, että onko se vaimo passannut miestään samoin kuin lapsiaan. Peseekö vaimo myös miehen pyykit, tekeekö vaimo myös miehelle ruokaa, silittääkö vaimo myös miehen vaatteita, onko vaimo päävastuussa lasten- ja kodinhoidosta. Jos vastaus johonkin on kyllä, niin sitten vaimo on myös miehensä äiti. Kohtuullista siis olisi muistaa vaimoa äitienpäivänä. Edes kukalla, jos ei muuta keksi.
 
lapsi
Tottakai vaimolle pitää toivottaa hyvää äitienpäivää. Mitäs väliä sillä on onko se sun äiti vai ei, kuhan se on jonkun äiti!! Ja just toi että auttaa lapsia tekemään äidilleen korttia tai auttaa leipomisessa tai lahjan hankinnassa/tekemisessä.
 
Määä
No mun mielestä isän kuuluu kasvattaa lapsiaan huomioimaan äitienpäivä. Siis muistuttaa/auttaa heitä ostamaan lahja, ja laittamaan jotain kakkua tms.
Vaikka lapsi tekisikin kortin tarhassa tai koulussa, mies voi ostaa heidän puolestaan/kanssaan jotain pientä edes.
Sitten en niin tiedä, kun lapset ovat aikuisia ja huolehtivat muistamisistaan itse. Toisaalta ei se nyt paha ole sittenkään muistaa lastensa äitiä, ihan samoin kuin minä tahansa muunakin päivänä kävisi, mutta äitienpäivähän se on looginen päivämäärä.
 

Yhteistyössä