Tartteeko asialle tehdä jotain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piprane ema

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
9 124
1
36
Tytöllä tulee melkein aina kakkaa pyyhkiessä pikkasen verta paperiin. Ihan vähän siis ja olen ajatellu et vatsa kovalla tai jotain, mutta vaiva ilmenee vaikkei ois kovallakaan maha. Ei valita kipua.

Oletko varma ettei tuu reiän ympäriltä, että olisi sieltä iho rikki. Mä käytän näitä vauvan kosteuslappuja isollekin neidille, niin ei tarvi niin kauheasti hinkata. En laita niitä pönttöön vaan roskiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko varma ettei tuu reiän ympäriltä, että olisi sieltä iho rikki. Mä käytän näitä vauvan kosteuslappuja isollekin neidille, niin ei tarvi niin kauheasti hinkata. En laita niitä pönttöön vaan roskiin.

Mä epäilen haavaumaa peräaukon suulla ku sitä vertaa tulee tosi vähäisesti. Pitääpä melkeen miettiä tota kosteuspyyhejuttua jos pääsis vaivasta eroon :)

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Tytöllä tulee melkein aina kakkaa pyyhkiessä pikkasen verta paperiin. Ihan vähän siis ja olen ajatellu et vatsa kovalla tai jotain, mutta vaiva ilmenee vaikkei ois kovallakaan maha. Ei valita kipua.

meillä on joskus ollu sama juttu ja kaikki tutkittiin,mutta ei mitään ihmeellistä löytynyt

Yhteistyössä