A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
tee se jo ja kerro meille sit vastausAlkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 11:14 mollamaija kirjoitti:Kp 32/30,eikä menkkoja kuulu. Nyt on rinnat alkaneet kipuilemaan...Testi odottaa kaapissa,mutta kun en uskalla sitä tehdä,negatiivinen vastaus pelottaa....
oonea :flower: millaiset lääkitykset sulla oli?terolut clomifen????kerrotko mulla tuleva ehkä nyt syksylläAlkuperäinen kirjoittaja 18.08.2005 klo 09:07 mollamaija kirjoitti:PLUSSA tuli! Eilen illalla testasin.Uskomaton olo! Älkää menettäkö toivoanne,plussaonnea kaikille! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2005 klo 10:17 aarg kirjoitti:ja mitä lääkityksiä ootte ottaneet ja missä vaiheessa? :wave:
millasilla annoksilla lääkkeitä otit?ja miten onnistu puregonin pistäminen?monenako päivänä pistelit ja millon oli ultra?mulla kolmena peräkkäisenä puregon ja sit uä...kerros miten sulla..tai muilla joille nää aineet tuttuja :wave: olen silti vaan niin epätoivonen...menogonilla inssi tehtiin ja negaa näytti nyt vaihto puregoniin niin saas nähäAlkuperäinen kirjoittaja 28.08.2005 klo 17:00 ekalla kirjoitti:onnistui!Apuina clomit,puregon ja pregnyl.Nyt vkot 16+4.Onnea matkaan muillekin!
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2005 klo 20:34 aarg kirjoitti:\millasilla annoksilla lääkkeitä otit?ja miten onnistu puregonin pistäminen?monenako päivänä pistelit ja millon oli ultra?mulla kolmena peräkkäisenä puregon ja sit uä...kerros miten sulla..tai muilla joille nää aineet tuttuja :wave: olen silti vaan niin epätoivonen...menogonilla inssi tehtiin ja negaa näytti nyt vaihto puregoniin niin saas nähäAlkuperäinen kirjoittaja 28.08.2005 klo 17:00 ekalla kirjoitti:onnistui!Apuina clomit,puregon ja pregnyl.Nyt vkot 16+4.Onnea matkaan muillekin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2005 klo 09:58 aapee kirjoitti:muistatko minkä kokonen rakkula kasvoi siitä yhestä?onko huonot mahd.tulla raskaaksi kun on vain yksi