Tarkistaako ne neuvolassa menikö tämä kesken?

[QUOTE="vieras";25099471]Paljonko sulla viikkoja? Sykkeenhän ne kuuntelee ainakin. Mulla oli vuotoa rv 5+0-6+3 ja tuolla tuo tyttö tuhisee. :D

Tsemppiä! Toivotaan että raskaus jatkuu![/QUOTE]

6+6 Toivottavasti yhtä hyvä tuuri...
 
[QUOTE="vieras";25099483]Mulla ei neuvolalääkärin ultrassa näkynyt mitään ja sain lähetteen keskussairaalaan. Siellä ultrassa näkyi syke.

Ihan tulee itku kun muistelen sitä tilannetta, 5 vuoden lapsettomuuden ja 3 keskenmenon jälkeen...[/QUOTE]

No kyllä tässä vähän kieltämättä itkettää, vaikkei vielä varmaan tarviskaan. Teillä siis kävi hyvin?
 
"vieras"
ei kai ne tarkista ellei niillä ole ultralaitetta siellä,ja tapana ultrata ekalla neuvolakäynnillä? kai ne käskee vaan seurata :/
Meidän neuvolan aataminaikaisella laitteella ei kyllä näkyisi mitään noin aikaisilla viikoilla, koska pystyvät ultraamaan vain päältä... :( Kannattaa käydä yksityisellä varhaisultrassa. Se maksaa, mutta mielenrauhan takia kyllä kannattaa.
 
[QUOTE="vieras";25099498]Meidän neuvolan aataminaikaisella laitteella ei kyllä näkyisi mitään noin aikaisilla viikoilla, koska pystyvät ultraamaan vain päältä... :( Kannattaa käydä yksityisellä varhaisultrassa. Se maksaa, mutta mielenrauhan takia kyllä kannattaa.[/QUOTE]

Menen jos ei noi katso/näe, en halua elää sellasessa epätietosuudessa...
 
3x äippä
oletpa aikaisilla viikoilla menossa neuvolaan :O
Menee kesken jos menee, voihan olla ettei me. Pikku tuhruvuoto alkuraskaudessa on ihan normaalia, joillakin sitä ei tule mutta joillakin tulee.
Itsellä 3 lasta ja yhdestä tuli tuota tuhruttelu vuotoa viikoilla 8-9
 
"vieras"
No kyllä tässä vähän kieltämättä itkettää, vaikkei vielä varmaan tarviskaan. Teillä siis kävi hyvin?
Joo. Olin jo varautunut uuteen keskenmenoon, enkä uskaltanut iloita positiivisesta testistä, vaan surin jo siinä vaiheessa että menee kesken.

Kannattaa pyytää lähete, tai käydä yksityisellä. Mulla syke näkyi rv 6+3, eli pitäis näkyä noilla viikoilla.
 
"vieras"
Mulle oli ihan uusi tieto, että neuvolassakin ultrataan. Ei täälläpäin ainakaan neuvolassa ole laitteita, äitiyspolille saa lähetteen jos tarvii. Eikä täällä edes oteta neuvolaan ennen rv 7. Onkohan tämä paikka ainoa missä asiat näin, vai onkohan muuallakin?

Tiiru, toivon kovasti että kaikki on hyvin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja 3x äippä;25099513:
oletpa aikaisilla viikoilla menossa neuvolaan :O
Menee kesken jos menee, voihan olla ettei me. Pikku tuhruvuoto alkuraskaudessa on ihan normaalia, joillakin sitä ei tule mutta joillakin tulee.
Itsellä 3 lasta ja yhdestä tuli tuota tuhruttelu vuotoa viikoilla 8-9
Mikä toi menee kesken jos menee -juttu on?
Mutta juu terkka varasi mulle tuohon sen ekan käynnin...
 
[QUOTE="vieras";25099520]Mulle oli ihan uusi tieto, että neuvolassakin ultrataan. Ei täälläpäin ainakaan neuvolassa ole laitteita, äitiyspolille saa lähetteen jos tarvii. Eikä täällä edes oteta neuvolaan ennen rv 7. Onkohan tämä paikka ainoa missä asiat näin, vai onkohan muuallakin?

Tiiru, toivon kovasti että kaikki on hyvin![/QUOTE]

Enpä tiedä miten muualla... mulla ultrattiin viimeksi varmaan joka toinen päivä kun lapsi oli vähän väliä ties missä tarjonnassa...
 
[QUOTE="vieras";25099527]Samassa epätietoisuudessa joudut todennäköisesti elämään, jos käyt ja siellä löydetään, että sikiö on yhä. Sanotaan, että katsotaan miten käy ja ultrataan uudestaan viikon päästä.[/QUOTE]

Tulee olemaan sitten ihana viikko...no ei voi mitään.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25099527]Samassa epätietoisuudessa joudut todennäköisesti elämään, jos käyt ja siellä löydetään, että sikiö on yhä. Sanotaan, että katsotaan miten käy ja ultrataan uudestaan viikon päästä.[/QUOTE]

No ei mulla ultrattu uudelleen, kun todettiin että raskaus jatkuu.
 
Toivottavasti kaikki on hyvin:hug: Itsekkin raskaana ja kyllä se alusta loppuun asti on sellasta huolta ja murhetta että välillä mietin miksi ihmeessä neljännen kerran tässä tilanteessa. Nytkin vauva on kovin vähäliikkeinen ja saa oikeen ajatuksella kuulostella liikkeitä, mennään kuitenkin jo rv30.
 
  • Tykkää
Reactions: tiiru
"vieras"
[QUOTE="vieras";25099532]No ei mulla ultrattu uudelleen, kun todettiin että raskaus jatkuu.[/QUOTE]

Lepoa kyllä määrättiin, ei saanut paljoa liikkua ja sain sairaslomaa ja diagnoosin "uhkaava keskenmeno".
 
Mulla alkoi vuoto noilla viikoilla niin neuvolasta vaan sanottiin että odotellaan ja katsotaan mitä tapahtuu. Käskivät vaan ottaa rauhallisesti ja makoilla yms. Meillä kuitenkin homma päättyi hyvin ja pikkumies on nyt 1v4kk vanha. Mutta säikäytti kyllä silloin tosissaan.
 

Yhteistyössä