:hug: toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin kuitenkin kättärillekö otetaan nykyään vaikkei ole vielä nt-ultrassa käynyt?itse jouduin naikkarille silloin,juuri sen takia,kun en ollut vielä käynyt nt-ultrassa vaikka sairauden hoidon vuoksi mun kaikki paperit oli kättärillä,jouduin sitten selostamaan kaikki naikkarilla..Ei ollut yhtäkään aikaa yhelläkään lääkärillä enää tänää, vaikka yritti saada ultraan...noh, nyt sitten pitää vaan elää epätietosuudessa.
Jos yltyy niin kättärille puhelua viikonlopun aikana, tai maanantaista neuvolaan...
Särkee alavatsaan, mutta ei nyt ole mitenkään kovin kipeä...
Menen sittenkin siihen varhaisultraan jos epätietoisuus jatkuu, mutta odottelen juu siihen rv8.
Toivon koko sydämestäni että olisit oikeassa. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;25101318:heippa,kerron omat kokemukseni vuodoista,mulla on ollut joka raskaudessa vuotoa,kirkasta verta ja hyytymiäkin,ja nyt oon itse 7+2rv,ja tässäkin raskaudessa tuli hyytymä sekä kirkasta verta...joten kyllä toivoa on!! se on aivan normaalia tiputteluvuoto,siis toki se joillakin merkkaa keskenemenoa,mut luulen että sulla ei! ja toivotaan niin!=) odottavan aika on pitkä!
Auttaa.Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;25101367:tiiru mä oikeesti rukoilin silloin et pikkuinen pysyisi matkassa mukana,ennenkuin ultraan menin ja kun mulla vuodot alkoi,ja rukoilin moneen kertaan,mun rukouksiin taidettiin vastata,koska näin ultrassa sykkivän sydämen.
Ja siis mitenkään en ole uskovaista tyyppiä,mutta tuli semmonen olo et auttaisikohan tämä.