Tärkeitä kysymyksiä joihin et ole saanut vastausta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OululaisAkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ryökäle:
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Tohon pyyhekysymykseen on helppo vastata jos näkee meidän likkojen käsienpesun jos saavat tehdä sen ilman valvontaa :headwall:
Mullakin on: Missä lepakot synnyttää?
Mikä biisi soi uudessa H&M:n mainoksessa?

Ja miten ne synnyttää?Nehän roikkuu aina pää alaspäin

Synnyttäähän ihmisetkin ihan ihme asennoissa, joku vois kokeilla ens kerral päällään seisten..

Alkuperäinen kirjoittaja böllö:
Tohon pyyhekysymykseen on helppo vastata jos näkee meidän likkojen käsienpesun jos saavat tehdä sen ilman valvontaa :headwall:

Synnyttäähän ihmisetkin ihan ihme asennoissa, joku vois kokeilla ens kerral päällään seisten..

Juu, mut jos ne oikeesti synnyttäis pää alaspäin, niin eikä ne poikaset tippuis maahan? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja böllö:

Juu, mut jos ne oikeesti synnyttäis pää alaspäin, niin eikä ne poikaset tippuis maahan? :xmas:

ei,koska synnyttävät niin lähellä seinää että poikaset kipittää siitä roikkumaan muitten seuraks

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Miten pääkallo kiinnittyy selkärankaan? Nivelelläkö??????

Joo, nivelellä. Ja tietty lihaksilla ja ligamenteillä myös.

Oikeesti nivelellä? Pallonivelkö??? Mikä on lihamentti?

No ei se ole pallonivel, vaan tollainen "soikionivel" (en muista sitä termiä suomeksi):

http://en.wikipedia.org/wiki/Atlanto-occipital_joint

Ja ligamentti tarkoittaa jännettä/nivelsidettä.

Mistä kaikki kaameat anopit ilmaantuvat tälle planeetalle kuin taikaiskusta?
Naiset kasvattavat tyttäristään sellaisia. Mutta sitä mä en tajuu, miksi ne kasvattaa pojistaan sellaisia, että naiset rakastuvat niihin poikiin?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mistä kaikki kaameat anopit ilmaantuvat tälle planeetalle kuin taikaiskusta?
Naiset kasvattavat tyttäristään sellaisia. Mutta sitä mä en tajuu, miksi ne kasvattaa pojistaan sellaisia, että naiset rakastuvat niihin poikiin?

Kai naiset vaan rakastuu miehiin niiden kasvatuksesta huolimatta. Siks anopit on niin v-mäisiä, niitä ottaa päähän kun epäonnistuivat tehtävässään.

Alkuperäinen kirjoittaja no entäs..:
missä mä olin ennen ku menin sun mahaan?4v poikani

Mamman mielessä joka päivä.

onks kakka paska vai paska kakka?4v

Se on oikeesti kakka.

onx taivaanisällä ropeli kun se pysyy pilvissä eikä putoo? 3v

Ehkä sillä on, en ole nähnyt. Ehkä se istuu pilven reunalla.

1. Toisessa ulottuvuudessa, "taivaassa", oikeassa kodissa jonne myöskin palaamme kuoleman jälkeen.
2. No kakka tietysti. :D
3. Ei, taivaanisä on kaikkialla, jokapaikassa, myös meissä jokaisessa, sillä ei ole fyysistä ruumista tai tiettyä yhtä olinpaikkaa. ;)

Just vaikeita kysymyksiä. Ja saa kyl ite miettii miten ajattelee, ennenkuin vastaa... Ite oon 4-vuotiaalle vastannut että ennen kuin hän tuli mun mahaan, niin ei ollut missään. Ei vaan ollut olemassa. Ja tota viimeistä ei olla kysytty meillä kun ei taivaanisästäkään ole puhuttu. Et todennäköisesti mun vastaukset ei auta....
:p

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Miksen mä osaa mennä nukkumaan vaikka silmäluomet painaa ainaki sen tonnin? |O

Ja tähän liittyen mulla jatkokysymys: Miksi ihminen ei tee sitä, mikä olisi sille itselleen parasta? (niinkuin just syömisessä, nukkumaan menossa, liikunnassa jne...) :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
Miksi esim. olutpullossa on alhaalla kyljessä, (lähellä pohjaa) 8 semmosta koholla olevaa pistettä?

Se on pistekirjoitusta näkövammaisille tai sammuneille, joka kertoo, että kyseess on alkoholijuoma joka voi aiheuttaa vaikka mitä.

Yhteistyössä