tärkeä kysymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
osallistuuko teillä miehet työpäivän jälkeen lastenhoitoon ja kotitöihin?vai onko heillä vain oikeus olla ja huilata koko ilta osallistumatta mihinkään vedoten et käy töissä päivisin?

Ei oo oikeutta vaan olla ja huilata, jos on jotain hommattavaa Pyrin järjestämään niin et ku toinen tulee töistä niin saa sen 30- 45min syödä ja levähtää rauhassa, mutta sitten osallistuu lastenhoitoon ja muuhun siinä missä minäkin.

Osallistuu.
Monesti kun tulee kotiin, ottaa lapset ja lähtee niiden kanssa jonnekin että minä saan olla vaan hetken yksin. Ja kotitöitä tekee myös paljon :) :heart:

KYLLÄ - EHDOTTOMASTI! Ja omasta halusta ja on oma-aloitteinen!

Jos ei osallistuis niin en kyllä sellaisen miehen kanssa olisi lapsia hankkinut!! Ei lapset ole vain äidin omaisuutta! Ja olenhan mä lapsia hoitanut sen ajan kun mies ollut töissä.

Mies aina sanookin, että enemmän mulla on duunia, kun olen kotiäitinä vaikka mies virallisesti on ainoa meidän perheessä joka käy duunissa.

Osallistuu meilläkin kun patistaa. Ei ole reilua että toinen käy töissä+huilaa ja minä kiinni 24/7. Sekin asuu
täällä ja on pojan vanhempi. Enemmän minä teen, mutta en kaikkea.

Osallistuu.
Mul o nyt "loma", ja kun mies kotiin tulee niin molemmilla alkaa yhteinen perheen kanssa olo. Johon kuuluu kotityötkin.
Annan kyllä miehen huilata tovin, koska ei se töitten jälkeen ole heti valmis touhuamaan. Kuten en minäkään kun töistä kotiin tulin. ;)

Kyllä osallistuu. Mies hoitaa lapsen kuskaamisen hoitoon ja takaisin ja yhtä paljon lapsen kanssa touhuaa muutenkin kuin minä. Ruoanlaitosta vastaan minä, mutta pyykkejä, tiskejä jne, hoidetaan aika lailla tasapuolisesti.

Osallistuu toki.
Kun astuu sisään ovesta siirtyy hoitovastuu loppuillaksi miehelle. Leikit, ruoat, pesut, nukkumaanlaitot...
Mä luen tai teen pihahommia tai milloin mitäkin.

Osallistuu. Töistä tullessa saa syödä ihan rauhassa ja yleensä lähtee isompien kanssa sit ulos ja pihahommiin. Osallistuu iltapuuhiin ym. Sit jos haluu lähtee moottoripyörällä ajaa tai mitä tahansa niin lähtee kun lapset saatu sänkyyn.

Yhteistyössä