Tarjonta ja kääntäminen; tietääkö kukaan riskeistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Siis onko kenelläkään tietoa siitä, liittyykö vauvan kääntöyritykseen mitään riskejä. Tällä hetkellä vauva poikittain ja viikkoja 32. Ehtii toki vielä kääntyä, mutta mietityttää, suostuako vaiko eikö, jos meinaavat yrittää väkisin kääntää.

Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii vastata!

Mulla yrittivät tyttöä kääntää 3 kertaa, aikä se onnistunut, eli sektioon mentiin. Riskejähän siinä on. Nyt jos tämä kaveri tulee olemaan väärässä asennossa, en anna käännöstä enää yrittää, inhottavan tuntuista puuhaa. kannattaa siltä omalta lekurilta kysyä noista riskeistä.

No ainakin napanuora voi käsittääkseni huonolla tuurilla kiertyä kaulan ympärille ja kääntäminen muutekseen kuulemma sattuu ihan tosissaan. Mutta on hänellä vielä aikaa kääntyä! Meillä nuorin kääntyi vasta viikolla 37.

Mulla oli tyttö perätilassa ja viikolla 36 yritettiin käännöstä mutta ei kääntynyt. Ei mulle muista riskeistä puhuttu muuta ku vauvan sydänääniä kuunneltiin tunti ennen käännösyritystä ja tunti sen jälkeen. Keisarinleikkauksella sitten tyttö syntyi 3 viikkoa kääntöyrityksestä , päivämäärä sovittiin jo etukäteen.

Luulisi, ettei niitä sydänääniä tarvitsisi kytätä, mikäli tuohon toimenpiteeseen ei liittyisi mitään riskiä..?

Alkuperäinen kirjoittaja nössykkä:
Mulla oli tyttö perätilassa ja viikolla 36 yritettiin käännöstä mutta ei kääntynyt. Ei mulle muista riskeistä puhuttu muuta ku vauvan sydänääniä kuunneltiin tunti ennen käännösyritystä ja tunti sen jälkeen. Keisarinleikkauksella sitten tyttö syntyi 3 viikkoa kääntöyrityksestä , päivämäärä sovittiin jo etukäteen.

Sivusta seurailijana pakko kysyä, onko teistä kellään kääntö onnistunut tai tiedättekö tällaisen onnistuneen käännön? Itse en ole kuullut yhdestäkään onnistuneestä käännöstä ja mietin, että kannattaako sen yritys edes, kun riskejäkin on?

Eipä multakaan mitään kysytty että haluanko kääntöyritystä. Sanottiin vaan neuvolassa että juu se on vielä perätilassa, hän tilaakin (terkkari) ajan kääntämiseen. Ensikertalainen kun olin niin en tiennyt mistään mitään! Olisiko siitä voinut kieltäytyä? Anteeks vaan, tyhmä kun olen!

Kyllä kai kaikista toimenpiteistä saapi kieltäytyä..?

Alkuperäinen kirjoittaja nössykkä:
Eipä multakaan mitään kysytty että haluanko kääntöyritystä. Sanottiin vaan neuvolassa että juu se on vielä perätilassa, hän tilaakin (terkkari) ajan kääntämiseen. Ensikertalainen kun olin niin en tiennyt mistään mitään! Olisiko siitä voinut kieltäytyä? Anteeks vaan, tyhmä kun olen!

Mulla huomenna synnytystavan arviointi ja viikkoja kasassa 37 ja vauva poikkitilassa. En anna lupaa kääntämiseen, aiempia kokemuksia ei ole käännöstä kun esikoista oottelen mutta juttua oon kuullut ihan tarpeeks koko touhusta.