Tarina henkisyydestä ja matkasta taivaan isän luo maanpäällä.

  • Viestiketjun aloittaja 9mmmm
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vaikea sanoa, en katsos ole kirjoitellut ennen tätä ketjua tänne palstalle. En tunne tapausta, mutta niiden tekstien mukaan mitä olen täällä lukenut, niin ihan täyspäiselle vaikuttaa. Vaikea ottaa kantaan semmoiseen, mitä ei itse ole alusta saakka lukenut hänen itsensä kirjoittamana.
Et vissiin ole Peyote? Eikä se mitään, saat sinäkin tietty vastata. Mutta kysyin Peyotelta, joka oli mielenterveysasioissa huolissaan.
 
vierailija
Et vissiin ole Peyote? Eikä se mitään, saat sinäkin tietty vastata. Mutta kysyin Peyotelta, joka oli mielenterveysasioissa huolissaan.
No en todellakaan ole. Itse Quote lainaan tekstin joihin vastailen sitten, en jaksa alkaa kirjautua tänne, koska en siis harrasta näitä keskustelupalstoja. Nyt vain ajauduin ihan muualta kautta tänne jorisemaan. Sori jos vastasin johonkin, minkä olit jollekin toiselle tarkoittanut.
 
vierailija
nojoo oon itse asiassa juuri paastolla :) lisäisin siihen viellä että samaan sarjaan kuuluu toi röökin lopettaminen . pitää vaan olla ne päivät köyhänä että ei tule houkutuksilel alttiiksi niimp jätin taskuuni vain muutaman koliko että saan soppani ostettua ja pari muuta juttua. tiiäkkö mikä on muuten "köyhyyden" paras puoli silloin kun löytää killingin jolla saa extra suklaa patukan koska paastojen aikana se vaan on extra hyvää. sitten kun saan tehdä taas rahaa väliaikasesti taon sitä vähän enempi en mielelläni mutta pakko käydä noissa ravintoloissa syömässä kun se safka on niin hyvää. lisäksi silloin voi jakaa sitä tarvitsevalle itse ei sitä rahaa tartte tai se pistää mut vaan yhteen moodiin ja kaikki muu on sitten niin ja näin. vaikeempi selittää sen enmmän. mut sanotaanko näin keskutelu toisen kaa tunti kausia on mielenkiintoisempaa kuin huvipuistot tai mikään muu kun silloin vaan tiiäkkö on lämmin eikä muuta tartte. sen keskustelun tietty tulee olla täysin alastonta ja mikään aihe ei ole pelottava.
Miksi paastoat?
Mutta ihan oikeasti kirjoita niin että ymmärtää, näin iltasella ei jaksa oikein sfaareihin uppoutua galaksien vietäviin.
 
9mmmm
paula öö...??

kauanko ajattelit paastota? tosin rehellisesti sanoen, jos vähän kauemmin meinaat, niin tuo suklaapatukka ei ehkä ole paras ratkaisu.
niin se patukak ei ollut se ydin silloin vain erityisemmin nauttii kaikista pienistä jutuista ja iloista. paastot loppuu aina ajallaan kun siltä tuntuu että ruumis on saannu vähän rääkkiä ja ei kuluta niin paljoo . joskus tulee herkuteltua liikaa silloin teen tälläisen stopin ja koulutan ruumiini tulemaan vähemmällä ruoka määrällä toimeen.
 
9mmmm
niin se patukak ei ollut se ydin silloin vain erityisemmin nauttii kaikista pienistä jutuista ja iloista. paastot loppuu aina ajallaan kun siltä tuntuu että ruumis on saannu vähän rääkkiä ja ei kuluta niin paljoo . joskus tulee herkuteltua liikaa silloin teen tälläisen stopin ja koulutan ruumiini tulemaan vähemmällä ruoka määrällä toimeen.
ja se että ennen kaikkea muistan hengen nauttimisen. silloin kun ruumis kärsii henki on korkeemalla näin ainakin itselläni
 
vierailija
niin se patukak ei ollut se ydin silloin vain erityisemmin nauttii kaikista pienistä jutuista ja iloista. paastot loppuu aina ajallaan kun siltä tuntuu että ruumis on saannu vähän rääkkiä ja ei kuluta niin paljoo . joskus tulee herkuteltua liikaa silloin teen tälläisen stopin ja koulutan ruumiini tulemaan vähemmällä ruoka määrällä toimeen.
No paula tässä.. myöhässä:)
En ole koskaan paastonnut... Röökin lopettaminen loppuu, kun lopettaa, sehän on selvä - tiedän montakin sellaista tapausta ja ihan läheltä vielä.

Yks tarina meni niin, et toinen sanoi toiselle, et "pitääkö sun aina pitää sitä tupakkia noin ja tehdä niin eikä noin ja sit vielä olla sen näköinen..." näytti asentoa ym, jne... Siihen toinen ei sanonut mitään, mutta kun he tapasivat seuraavan kerran, ihmetteli se arvostelija, minne se oli pahan hajunsa jättänyt, kun ei tullut sitä tiettyä elettä, kuviota, vai onko peräti maneeri se? Ei ollut kuulemma tehnyt mieli sen kaverin sanojen jälkeen:alien:
Siis, mitä siinä tapahtui?

btw: Tervetuloa mukaan uusi vierailija!
 
9mmmm
No paula tässä.. myöhässä:)
En ole koskaan paastonnut... Röökin lopettaminen loppuu, kun lopettaa, sehän on selvä - tiedän montakin sellaista tapausta ja ihan läheltä vielä.

Yks tarina meni niin, et toinen sanoi toiselle, et "pitääkö sun aina pitää sitä tupakkia noin ja tehdä niin eikä noin ja sit vielä olla sen näköinen..." näytti asentoa ym, jne... Siihen toinen ei sanonut mitään, mutta kun he tapasivat seuraavan kerran, ihmetteli se arvostelija, minne se oli pahan hajunsa jättänyt, kun ei tullut sitä tiettyä elettä, kuviota, vai onko peräti maneeri se? Ei ollut kuulemma tehnyt mieli sen kaverin sanojen jälkeen:alien:
Siis, mitä siinä tapahtui?

btw: Tervetuloa mukaan uusi vierailija!
no se tais olla sillain hyvällä tavalla "motkotettu" sillain et se ei ees huomannu arvostelua aatteli vaan pitävänsä tuosta toisesta ja sen takia halus lopettaa tai sitten ei vaan halunnu kuunella enmpää? mut kieltämättä toisen nolauskin voi toimia että sitä ei kehtaa paskalla tavalla ylepillä. tänään mulla on ollu päässä vitunmoinen jomotus polttelen noita tumpeista keräämiäni puruja mitä jäänny nyt on nekin loppu ennen meni aski tänään on menny muutama huomenna varmaan ei mee ku yks tai kaks ei itellä toimi se äkki lopetus asteittain.

paasto on mulle ruumiista irtaantumista viellä enemmän ja usko tai älä sydän vaan syttyy moninkertasemmaks kuin esim nytten :) se menee hanat kaakkoon viritykselle ja suusta tulee lieskoi tiedäkkö sää sen ku tuntuu et lieskat tulee korvista ja suusta ulos ja kävely tyyli on ku mallilla sellanen päättäväinen perkele ja eteenpäin mennööön :)
 
9mmmm

vähän niinku toi silas mutta en sentään itseäni ruoski ruumiilliseti vaan mielelläni juurikin noin se on sekä pahe ja hyve riippuu päivästä joskus liikaakin silloin se on pahe
 
vierailija
no se tais olla sillain hyvällä tavalla "motkotettu" sillain et se ei ees huomannu arvostelua aatteli vaan pitävänsä tuosta toisesta ja sen takia halus lopettaa tai sitten ei vaan halunnu kuunella enmpää? mut kieltämättä toisen nolauskin voi toimia että sitä ei kehtaa paskalla tavalla ylepillä. tänään mulla on ollu päässä vitunmoinen jomotus polttelen noita tumpeista keräämiäni puruja mitä jäänny nyt on nekin loppu ennen meni aski tänään on menny muutama huomenna varmaan ei mee ku yks tai kaks ei itellä toimi se äkki lopetus asteittain.

paasto on mulle ruumiista irtaantumista viellä enemmän ja usko tai älä sydän vaan syttyy moninkertasemmaks kuin esim nytten :) se menee hanat kaakkoon viritykselle ja suusta tulee lieskoi tiedäkkö sää sen ku tuntuu et lieskat tulee korvista ja suusta ulos ja kävely tyyli on ku mallilla sellanen päättäväinen perkele ja eteenpäin mennööön :)
Tupruttelet, kirota päräyttelet, mutta paastia että olisit hengellisempi, sori, henkisempi.
Mutta nyt vasta kirjoitit, että harrastat ruumiistairtautumista. Ja kato vähän mitä puruja polttelet.
 
vierailija

vähän niinku toi silas mutta en sentään itseäni ruoski ruumiilliseti vaan mielelläni juurikin noin se on sekä pahe ja hyve riippuu päivästä joskus liikaakin silloin se on pahe
Sairasta, mitä oman ruumiin kurittamisella oikein luulet saavuttavasi? Ihan siis vakavissani kysyn? Paaston ymmärrän, mutta en kerta kaikkiaan tuota touhua, nyt kyllä pääsin jo liikaakin jyvälle sun sisimmästäsi, pahalta näyttää.
Mutta jatka toki, mikäli se sinua helpottaa, mutta siltikin sanon, että ei ole enää tervettä.
 
9mmmm
Sairasta, mitä oman ruumiin kurittamisella oikein luulet saavuttavasi? Ihan siis vakavissani kysyn? Paaston ymmärrän, mutta en kerta kaikkiaan tuota touhua, nyt kyllä pääsin jo liikaakin jyvälle sun sisimmästäsi, pahalta näyttää.
Mutta jatka toki, mikäli se sinua helpottaa, mutta siltikin sanon, että ei ole enää tervettä.
sanoinko kurittavani ruumistani niinkuin tuossa vai mielelläni. kyllä mun on pidettävä itteni skarppina ja itse ruoskinta runollisesti on tervettä. se joka ei itseään ruoski ei kehity mielestäni.
 
vierailija
Tupruttelet, kirota päräyttelet, mutta paastia että olisit hengellisempi, sori, henkisempi.
Mutta nyt vasta kirjoitit, että harrastat ruumiistairtautumista. Ja kato vähän mitä puruja polttelet.
Hei, ei se sitä ollut... ei.

Tajusin tuosta Silaksen roolista, kun sehän on siinä elokuvassa ihan kamala! Mitä lie on oikeesti olemassa, mutta ainakin vertauskuva on vedetty äärimmilleen... Ne raudat tai kiinalaisen naisen kengät - eikä niissä ole jotakin yhteistä, kurinalaisuutta? Ihminen voi tosiaan tehdä itselleen monenmoisia "haasteita", eikä varmaan orjuudesta irtautuminen ihan helppoa ole - oli se mitä hyvänsä. Mut Silas oli kai albiino? Muuttiko se asiaa jotenkin? Et olis pitnyt siksi kiduttaa itseä niillä raudoilla yms?
 
9mmmm
Hei, ei se sitä ollut... ei.

Tajusin tuosta Silaksen roolista, kun sehän on siinä elokuvassa ihan kamala! Mitä lie on oikeesti olemassa, mutta ainakin vertauskuva on vedetty äärimmilleen... Ne raudat tai kiinalaisen naisen kengät - eikä niissä ole jotakin yhteistä, kurinalaisuutta? Ihminen voi tosiaan tehdä itselleen monenmoisia "haasteita", eikä varmaan orjuudesta irtautuminen ihan helppoa ole - oli se mitä hyvänsä. Mut Silas oli kai albiino? Muuttiko se asiaa jotenkin? Et olis pitnyt siksi kiduttaa itseä niillä raudoilla yms?
niin tai jospa tuo tiesi tekeväsä koko ajan väärin hengessään ja kidutti siksi ruumistaan äärimmilleen vietynä. toki ymmärrän sitten ruoskat ja sen sellaiset jotkuthan tykkää myös ruoskinnasta dommen luona eikä sekään ole sairasta
 
9mmmm
sanotaanko loppuun viellä näin. niinkuin ääni päässä sanoi eilen meni kaikki matsit oikein taas ei siinä. tänään se loppu. tietysti taas kuuntelin mitkä matsit menee oikein ja ne kaikki tietenkin meni oikein ei siinä pääkoppa kiroaa miks en pelannut ku kerta tiesin mutta sydän sano nyt on paaston aika ja noh niin sitten alkoi paasto
 
vierailija
niin tai jospa tuo tiesi tekeväsä koko ajan väärin hengessään ja kidutti siksi ruumistaan äärimmilleen vietynä.
Tällaista perinnettä kiinalaisilla en ymmärrä yhtään, kun sehän on hullua:
http://www.telegraph.co.uk/women/womens-life/11675327/Chinese-women-with-bound-feet-Photographs-show-the-surprising-truth.html

Kuvia voi hakea erikseen kukin itse, jos haluaa - ne on aivan liian järkkyjä katsottavia, eikä ole edes elokuvaan filmattuja.
 
9mmmm
ainniin oonko kertonu tarinan kohaamisestani psygooloogin kanssa :) se olikin hassu kun se loppujen lopuksi meni nii nettä mä kyselin siltä psygoloogilta kaikkea ja olin enemmän terapeuttina sille se vaan meni jotenkin nurin kuriseks homma. jouduin siis psygologin juttusille kun perhekodista pääsin ja ekaan kämppään ol iselalsest pisut purkkiin ja mitä kaikkee muuta siinä oli. noh ekan käynnin jälkeen todettiin vaan että mitäpä sitä turhaan käydä siell psygoloogilla
 
9mmmm

tää on tosi voimakas biisi varsinkin kun kävelee ihmisten parissa niin siinä on vaan extraa mut nyt nukkumaan. pakko mennä raskaampien aiheitten pariin näemmä niin mielikin nukkuu paremmin nyt valvottaa :(
 

Yhteistyössä