Tarina "Blume"-hahmon takaa - tekijä itse kertoo.

  • Viestiketjun aloittaja ~
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Minä veikkaan, että se on joku helposti tylsistyvä, joka saa tyydytystä siitä, että saa huijata muita. Tuntuu varmaan ihan kivalta kehittää juttu, jonka ihmiset uskoo. Sen täytyy olla palkitsevaa, koska ei se voi kauhean helppoa olla, kun siihen menee varmaan paljon aikaakin.
Sitten kun tutustuu vaikka mesen kautta johonkin oikeaan ihmiseen, se alkaa varmaan tuntua psyykkisesti raskaalta.
 
ei oo totta
Alkuperäinen kirjoittaja ~:
No niin, tässä ketjussa voit vapaasti itse harmaana kertoa motiivejasi ym. Niin autat vain itseäsi.

Täällä kun kuitenkin seurailet kaiken aikaa. Se tiedetään.
Noinko paljon sua vaivaa joku feikiksi paljastunut nettihörhö?:D:D Säälittävää, hanki elämä, sori vaan. Tai lue vaikka kirja.
 
Mä en tajua miten jollakin voi riittä aika ja energia kehittää mitään tollasta. Esim. jos ite nyt alkaisin uudella nimimerkillä latelee kaikkee sontaa mikä jatkuis ja jatkuis, jossain vaiheessa menisin sekasin että mitä palturia olen kirjottanu ja silloin joku tarkkasilmänen tajuais petoksen...ei siis oikeesti! :eek: parempi pysyä totuudessa ja omissa mielipiteissään paljastamatta itestään kuitenkaan liikoja...mikä esim. mulla on vaikeeta kun olen sellanen suupaltti :D
 
~
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sitten kun tutustuu vaikka mesen kautta johonkin oikeaan ihmiseen, se alkaa varmaan tuntua psyykkisesti raskaalta.
Minäpä väitän, että siitä sellainen sitten vasta alkaakin maistua.

Taidat Rukoilijasirkka olla ihan liian tervehenkinen ja rehellinen, ja ajattelit itsesi kautta asiaa.

Parempi ajatella vähän niinkuin vanhan sanonnan kautta: "Siitähän pohojalaanen vain virkistyy ku selekähän puukotetahan."
 
Rouva
Luulen, että kun hän on huomannut, että joku juttu on mennyt läpi, on tuntenut jonkinsorttista voitonriemua ja onnistumisen elämyksiä. Ja varsinkin, kun joku epäilee häntä ja muut puolustaa...?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ~:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sitten kun tutustuu vaikka mesen kautta johonkin oikeaan ihmiseen, se alkaa varmaan tuntua psyykkisesti raskaalta.
Minäpä väitän, että siitä sellainen sitten vasta alkaakin maistua.

Taidat Rukoilijasirkka olla ihan liian tervehenkinen ja rehellinen, ja ajattelit itsesi kautta asiaa.

Parempi ajatella vähän niinkuin vanhan sanonnan kautta: "Siitähän pohojalaanen vain virkistyy ku selekähän puukotetahan."
:LOL: Okei, en tiedä, mutta näin kuvittelisin. Musta ainakin tuntuis pahalta huijata jotain kivaa ihmistä, kuten Tytsiä.
 
Blyymi
Epäilen että Blume on joko jossain laitoksessa hoidossa ja vähän hullu ja paljon aikaa

TAI

Työkyvyttömyyseläkkeellä oleva joka saa hupia ja actionia elämäänsä huijaamalla ihmisiä
 
Nyt ilman nikkiä
Mäkin feikkaan. Ja te uskotte. :) En ole millään eläkkeellä enkä hoidossa, ihan kotiäiti olen. Sen myönnän, että aikaa on joskus liikaa. Mutta muuten feikkaaminen on aika harmitonta hupia, sama kuin katsoisi jotain saippuasarjaa, mutta saa itse keksiä miten juttu jatkuu. :D
 
kanneliinin
Mä taidan tuntea tämän Blumen ihan oikeastikin ja hänen tarinansa, tai siis että kuka hän on ja mitä tekee. En vaan tiedä onko kovin soveliasta levitellä tietoja toisesta ihmisestä tänne, vaik mieli tekiskin.
 
Ohis
Alkuperäinen kirjoittaja kanneliinin:
Mä taidan tuntea tämän Blumen ihan oikeastikin ja hänen tarinansa, tai siis että kuka hän on ja mitä tekee. En vaan tiedä onko kovin soveliasta levitellä tietoja toisesta ihmisestä tänne, vaik mieli tekiskin.
Mistä päättelet tuntevasi hänet? :D
 
Helena K.
Olen uusi palstalla, joten en ihan kaikkea tästä blume-typystä tiedä.

oman kokemuksen perusteella en yhtään ihmettele että ihmisiä kiinnostaa, harmittaa, suututtaa.. tälläiset valehtelijat. Itse jouduin samanmoisen 27v "naisen pauloihin" jokin aika sitten eräällä samanmoisella palstalla). Vaihdettiin sähköposteja tiuhaan, järjesteltiin tapaamisia, kutsuin hänet kotiini, puhuttiin puhelimessa, vaihdettiin kymmennittäin kuvia itsestä ja lapsista ja kaikkea mitä nyt uudet ystävykset tekevät. Kerroin hänelle paljon elämästäni ja hän omastaan. Lähetin hänelle vauvani vanhoja vaatteita kasakaupalla ja 20e kun oli sydäntäsärkevän tiukkaa....Osoitteeseen joka oli hänen ex miehensä.

Alkoi kuitenkin takaraivossa raksuttaa kun hän kolme kertaa perui tapaamisen ihan viime hetkillä. Ja lopullisen naulan arkkuun kun hän vahingossa soitti omasta oikeasta numerosta eikä siitä prepaidista jonka oli tod.näk minua varten hankkinut.

Jutut oli kyllä hurjia ja aika uskomattomiakin loppua kohden, vasta kun aloin kaikkea kelaamaan tajusin kuinka pahasti mua oli höynäytetty. Voi video kuinka TYHMÄKSI ja ÄÄLIÖKSI itseni tunsin. Kysyin suutuksissani jopa poliisilta apua ja "ystäväkseni" (ip osoitteen ja tämän palstan ylläpitäjän avulla) paljastui 44v lapseton nainen Lohjalta.

Joten terkkuja vaan jos tätä palstaa luet, paskiainen.
 
Vieras
Kyllä tuollainen ihminen on mieleltään sairas! Hän on varastanut tavallaan palasen toisen ihmisen elämää :(. Esiintynyt hänenä ja napannut myös perhettä mukaan. Myös tarinaa on kopsailtu.

Toivottavasti tää Brittany (muistaakseni oli se oikea kuvien henkilö) nostaa asiasta äläkän ja tää sairas ihminen jää kiinni ja saa rangaistuksen. Tuollainen varkaus on todella törkeää. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja kanneliinin:
Mä taidan tuntea tämän Blumen ihan oikeastikin ja hänen tarinansa, tai siis että kuka hän on ja mitä tekee. En vaan tiedä onko kovin soveliasta levitellä tietoja toisesta ihmisestä tänne, vaik mieli tekiskin.
:D No miten sä voit hänet tuntea, kun kaikki jutut ja kuvat on keksittyjä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja kanneliinin:
Mä taidan tuntea tämän Blumen ihan oikeastikin ja hänen tarinansa, tai siis että kuka hän on ja mitä tekee. En vaan tiedä onko kovin soveliasta levitellä tietoja toisesta ihmisestä tänne, vaik mieli tekiskin.
:D No miten sä voit hänet tuntea, kun kaikki jutut ja kuvat on keksittyjä?
niin, kerro tarkemmn kanneliini!
 
Rouva
Toisaalta tuntuu pahalle tuo, miten jotkut huijaa hyväuskoisia/hyväntahtoisia ihmisiä netissä, mutta jotenkin en osaa toivoa Blumellekkaan mitään pahaa rangaistusta, jotenkin vain säälittää koko tyyppi. :(
 
Meri-Kaisla harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kyllä tuollainen ihminen on mieleltään sairas! Hän on varastanut tavallaan palasen toisen ihmisen elämää :(. Esiintynyt hänenä ja napannut myös perhettä mukaan. Myös tarinaa on kopsailtu.

Toivottavasti tää Brittany (muistaakseni oli se oikea kuvien henkilö) nostaa asiasta äläkän ja tää sairas ihminen jää kiinni ja saa rangaistuksen. Tuollainen varkaus on todella törkeää. :(
On törkeää tottakai. Toisaalta taas netti on netti ja mitä sinne laittaa, kuvia ja juttujaan, niin aina on se mahdollisuus että joku ne ottaa.

 
Just
Mut toisaalta, onhan se aika surullista miten tyhjää jonkun ihmisen elämän täytyy olla, että siihen kelpaa sisällöksi jonkun ventovieraan ihimsen saappaissa eläminen. Ajatelkaa kuinka ontto täytyy itsetunnon olla, että sen pönkitykseksi riittää kehut, jotka saat siitä että joku ventovieras, jonka kuvaa käytät omanasi, näyttää kauniilta.
 
kanneliinin
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja kanneliinin:
Mä taidan tuntea tämän Blumen ihan oikeastikin ja hänen tarinansa, tai siis että kuka hän on ja mitä tekee. En vaan tiedä onko kovin soveliasta levitellä tietoja toisesta ihmisestä tänne, vaik mieli tekiskin.
:D No miten sä voit hänet tuntea, kun kaikki jutut ja kuvat on keksittyjä?
No, olen nähnyt nuo kuvat hänellä ja tuollainen toiminta sopisi muutenkin häneen. Mutta juuri nuo kuvat olen nähnyt!

 
Minä
Alkuperäinen kirjoittaja kanneliinin:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja kanneliinin:
Mä taidan tuntea tämän Blumen ihan oikeastikin ja hänen tarinansa, tai siis että kuka hän on ja mitä tekee. En vaan tiedä onko kovin soveliasta levitellä tietoja toisesta ihmisestä tänne, vaik mieli tekiskin.
:D No miten sä voit hänet tuntea, kun kaikki jutut ja kuvat on keksittyjä?
No, olen nähnyt nuo kuvat hänellä ja tuollainen toiminta sopisi muutenkin häneen. Mutta juuri nuo kuvat olen nähnyt!
Kerro edes jotain, onko ihan tavallinen tallaaja vai vähän sekopää tms.?
 

Yhteistyössä