Tarhan tätin/setän tatskat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja I was thinking about it
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

I was thinking about it

Vieras
Mitä mieltä olet jos lapsesi hoitajalla on tatuointi näkyvällä paikalla. Ne on kuitenkin nykyisin aika yleisiä. Onko sinulla itselläsi ja minkä ikäinen olet. Oletko katunut jälkeenpäin?

Saahan noita tatuointeja olla ihan rauhassa vaikka päästä varpaisiin, kun ovat hyvällä maulla tehtyjä. Näkeepähän lapset pienestä pitäen että ulkonäkö ei ole se arvo minkä perusteella ollaan eri ihmisten kanssa tekemisissä. (niin, jotkut tykkää niistä, toisten mielestä se on aika järkkynäky kun on enemmän tatuointeja kuin ihoa mihin piirtää sitä...)

Mitä mieltä olet jos lapsesi hoitajalla on tatuointi näkyvällä paikalla. Ne on kuitenkin nykyisin aika yleisiä. Onko sinulla itselläsi ja minkä ikäinen olet. Oletko katunut jälkeenpäin?

ei mua haittaa yhtään jos se on siis maulla tehty eikä mikää " saatana elää"- teksti ottassa. Mulla on 4 tatuointia ja molemmat käsissä näkyvällä paikalla ja enkä oo katunu ja lisää meinaan ottaa. Olen myös aspa ja paljon kehuja kuvista olen saanut

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Mua ei haittaa yhtään jos on tatskoja. Itseasiassa mun mielestä se on ihan hyväkin jos niillä on ni tiedän etteivät kato mua kieroon kun mulla on niitä 11 ja myöskin sillon saan ihmisestä ihan erilaisen kuvan kun ilman niitä..sitä paitsi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, myös ihmisestä :) . Ja olen 24-v eikä ole kaduttanut yksikään oma leima jälkeenpäin.

Ei haittaa toisten tatskat. No jotain valkosen vallan symboleja ja hakaristejä en ehkä hyväksy. Lapseni tosin ei niitäkään ymmärrä. Tietty tollasen tatskan ottajan arvomaailma olis varmaan sen verran pielessä, etten ihan siitä syystä haluaisi häntä lapseni hoitajaksi.

Itsellä ei kuvia ole. Eikä ehkä tulekaan.

Tatuoinnit on nykyään yleisiä. Minua ei haittaa, vaikken ihan kaikkien tatuoinneista pidäkään, tosin joskus en pidä toisen ihmisen vaatetuksestakaan tai hiustyylistä, mutta silti hyväksyn ihmisen. Tosin on työpaikkoja, joissa ei saa olla näkyviä tatuointeja. Omani on sellainen ja siksi mulla onkin tatuointi alaselässä. Seuraava tatskani tulee reiteen.

Mulla ei ole tatuointeja ja pidän ihoa kauniimpana ilman niitä, mutta toisten tatskat ei mua haittaa. Enhän mä tykkää kaikkien hiustyylistä tai vaatteistakaan, mutta en mieti sen takia, onko ihminen sopiva hoitamaan mun lasta. Olen 23v.

Riippuu kyllä millaisia ja minkän verran.
Tuli vain mieleen kun viime talvena oli seurakunnan kerhossa harjoitteljia jolla oli useita lävistyksiä kasvoissa.
Meidän 3v pelkäsi sitä tätiä. Ei siis ole tottunut lävistyksiin kotona tai lähipiirissä. Selitin että ne on vaan sen tädin koruja. Mutta ei auttanut. Itkun kanssa sitten että ei mene kerhoon kun siellä se pelottava täti.
Onneksi ei montaa kertaa ollut. Tai kait tuo lapsikin ois aikanaan niihin tottunut en tiedä.
Mutta siis tatuoinneista voi lapsi saada samanlaisia pelkoja.

[QUOTE="vieras";24633333]Riippuu kyllä millaisia ja minkän verran.
Tuli vain mieleen kun viime talvena oli seurakunnan kerhossa harjoitteljia jolla oli useita lävistyksiä kasvoissa.
Meidän 3v pelkäsi sitä tätiä. Ei siis ole tottunut lävistyksiin kotona tai lähipiirissä. Selitin että ne on vaan sen tädin koruja. Mutta ei auttanut. Itkun kanssa sitten että ei mene kerhoon kun siellä se pelottava täti.
Onneksi ei montaa kertaa ollut. Tai kait tuo lapsikin ois aikanaan niihin tottunut en tiedä.
Mutta siis tatuoinneista voi lapsi saada samanlaisia pelkoja.[/QUOTE]
Onhan niitä lapsillakin:)

Tattooed Baby Pics baby tattoo1 – Ferbs Cosmetics

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Ja perunoilla on kasvot.

photoshopped_images_1.jpg

Yhteistyössä