tarhaan osa-aika/puolipäiväläiseksikö??

Mielipiteitä..
3vuotias poika tarhaan ja itse kotona n. vajaa vuoden ikäsen lapsen kansa?
POika nyt aamupäivisin puistossa,mutta tuntuis et tarvitsisi enemmän aktiviteettaja,mitä pystyn/kerkiän antamaan..
Poika on tosi pahasti iippuvainen äidistä.. Ja vilkas luonteinen...
 
No minä tässä harkitsen että tyttö jää pariksi päiväksi hoitoon, kun toinen syntyy ja on hiukan alle 3v, että jos kerta siltä tuntuu ja paikan saat niin miksei ja toki jos olet hoitovapaalla sitten niin sisarkorotus jää saamatta.
 
Meillä tyttö meni päiväkotiin pariksi päiväksi viikossa ollessaan melkein 3-vuotias, ja itse jäin kotiin melkein 1-vuotiaan kanssa. Ratkaisu on osoittautunut loistavaksi, ja kaikki osapuolet on tyytyväisiä: tytöllä on tarhassa tosi hauskaa, kun on kavereita ja kivaa puuhaa (kotipihassa ei päivisin lapsia näe, puistotädillä hän oli ennen mutta siellä keski-ikä on alle kaksi vuotta), äiti voi käydä helpommin kaupungilla hoitamassa asioita (bussilla mennään, ja miehestä ei työaikojen vuoksi ole tässä asiassa avuksi), ja kuopus saa ansaitsemaansa jakamatonta huomiota esikoisen ollessa päiväkodissa
=)
 
Mitens ois kerhot? Täällä äin ainakin on monenlaisia kerhoja, kunnallisia kerhoja ja seurakunnan kerhoja. Siellä on saman ikäistä seuraa ja kerhon pituus on yleensä 2-4 tuntia paikasta riippuen.
Kannattaa ottaa ainakin selvää noista vaihtoehdoista.
 

Yhteistyössä