Meidän päiväkotiin pitää viedä myös sadevaatteet ja jo tutustumiskäynnillä hoitaja kysyi, että saako meidän lasten vaatteet laittaa kuivauskaappiin. Tuli sellainen olo, et parempi viedä tavallinen haalari, jos kerran kuivauskaappiin laitetaan ja sadevarusteet on oltava kaikilla joka tapauksessa. Vaikka hoitajille sanoisi, että tätä haalaria ei sitten saa kuivaukaappiin laittaa, niin muistaako ne sen ihan varmaan ja entäs sitten kun on joku sijainen, joka ei tiedä. Meillä ei kuitenkaan ole varaa mihinkään Reimatecceihin, mitkä sen kuivauskaapin kestäsi ja muita merkkejä ei tietääkseni suositella kuivatettavan siellä. Kyllä mua ainakin harmittais, jos vähistä rahoistani olisin ostanut kalliin haalarin ja joku päivä se löytyisi päiväkodin kuivauskaapista tuhoutuneena.