täräytetäänpäs aamun VAATEGALLUP. aamiaisenkin saa kertoa, jos sellaista harrastaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
itsellä yllä mustat farkkucaprit & punainen niskalenkki-toppi (+ alusvaatteet), ennen ovesta poistumista sujautan vielä jalkoihin kiilakorolliset mustat sandaalit & vaihdan prillit aurinkolaseihin. kaulassa sama koru kuin aina, eli hopeinen pitsiriipus jonka keskellä musta kivi ja ranteissa helisee kymmeniä erillaisia renkaita.
pohdin tässä parhaillani, nostanko tukan pystyyn (ja olen kaikkien ampiaisten intohimon kohde) vai pidänkö tälläisen kiltti kotiäiti-lookin. aamupalaksi söin vähän mustikkajugurttia,
tähän aikaan kun ei oikein maistu mikään.. latte & iso mehevä croisantti kyllä kelpaisivat :p

Voi missä noin lämmin on että voi olla jo noin kesäsissä? Itellä tukka pystyssä, aamukahvia ryystän, jalassa valkoset legginssit ja pinkki pitkä hihaton toppi (yövaatteet) :D

Mulla on päällä 9vuotta vanha kulahtanu t paita ja nyppyyntyneet, lähes yhtä vanhat fleecehousut. Niin ja alla imetysliivit ja pikkarit. Söin aamupalaksi 4 palaa Pirjon pakarin porkkanakakkoa sulatejuuston kera ja juomaksi lasi vettä.

Päällä alusvaatteet, farkut, musta tunikamallinen kauluspaita 3/4 hihoilla :), mustat sukat ja matalakantaiset ruskeat "työkengät". Aamupalana 2 viipaletta paahtoleipää, Ritarijuustoa ja leikkelemakkaraa. Kuppi teetä hunajalla.

Pukeudun ihan just kohta työhaalariin. TÖihin olen menossa, kunhan saan saatettua esikoisen kouluunsa. Hänellä viimeinen koulupäivä tänään ekaluokkalaisena. :)

päällä flanellipymaja, kauppaan laitan päälle punasen lyhythihaisen perustopin, mustat housut, lenkkarit ja puolipitkän kahi kahivalkoisen takin..

Aamupalana 3 kuppia maitokahvia, multivita ja 2 foolihappo tabua

Päällä musta teeppari, pikkuhousut ja sukat (tulin koirankusetuslenkiltä ja on kuuma...) , kohta laitan farkkucaprit ja lähden töihin. Aamulla söin kaks Ruisrokkia, juustoa ja tomaattia sekä luonnonjogurttia marjoilla. Niin ja kahvia. Ja tänään alkaa lomalomaloma!

Yhteistyössä