tappelua ja riitelyä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mun hormonit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mun hormonit

Vieras
onko kukaan joutunut tilanteeseen missä mies uhkaa heittää ulos?
Me taas riideltiin miehen kanssa ja mies lähti ulos lapsien kanssa ja sanoi että mun pitää häipyä täältä.
se maksaa vuokran joten se omistaa asunnon ja saa asua täällä.
omat rojuni saan ottaa kuulemma mukaani.
en jaksa enää tätä.
riitelyä ja huutamista,lapsetkin näkee kaiken :(

onko parempi erota kun olla suhteessa joka menee alamäkeen ja joskus on hyviäkin päiviä ja hetkiä tietysti.
mies on rakas minulle,olemme olleet yhdessä 7 vuotta ja kaksi ihanaa lastakin on yhdessä.

No ei ole totta, että jos mies maksaa vuokran, hän omistaa asunnon. Jos vuokrasopimuksessa on teidän molempin nimi, ei hän voi heittää sinua noin vain ulos.

Mikä teillä on riidan aiheena?

Ei ihmistä voi heittää pois kotoaan noin vain. Ootko sitten oikeesti niin vaikea? Yleensä riitaan tarvitaan kaksi. Voisitteko hyvällä hetkellä miettiä, miten saisitte riitatilanteet hoidettua ilman että homma kärjistyy noin äärimmilleen. Olet oikeessa siinä, että se on pahaksi lapsille. Perheneuvola tms. voisi auttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sivuhuomautus:
Typerää laittaa aina kaikki epäsopu ja riidat hormonien kontolle. Olen aina ihmetellyt kun naiset ovat niin hanakoita näin tekemnään. Miksi?

Kukaan ei ole missään vaiheessa puhunut mitään hormoneista, mistä sinä tuon tempaisit?

Alkuperäinen kirjoittaja opettele lukemaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivuhuomautus:
Typerää laittaa aina kaikki epäsopu ja riidat hormonien kontolle. Olen aina ihmetellyt kun naiset ovat niin hanakoita näin tekemnään. Miksi?

Kukaan ei ole missään vaiheessa puhunut mitään hormoneista, mistä sinä tuon tempaisit?

No perskules kyllä olen näkevinäni nikissä hormoonit. :) Lukutaito hallussa.

Yhteistyössä