P
Peloissaan:(
Vieras
Eli nyt viime aikoina on alkanut tulla tällaisia oireita, olen ihmetellyt kauan mitä ne ovat ja nyt keksin miten ilmaista asian ymmärrettävästi. Eli siis tappelen omia ajatuksiani vastaan, pitkin päivää. Varsinkin aamuisin kaikkein eniten! Eli siis ajattelen ehkä jotain asiaa hirveän vilkkaasti, pään sisällä ajatuksen jyllää ja aiheet vaihtuvat muutaman sekunnin välein, ja samalla tietoisesti ajattelen vastaan. Eli siis pään sisällä pyörii kahdenlaisia ajatuksia yhtäaikaa! Toinen huutaa aina puolesta ja toinen vastaan! Ja mikä pahinta, en pysty vaikuttamaan noihin asioihin jotka puhuvat puolesta, yritin tänään vaihtaa puolestapuhuvan ajatuksen aihetta, ja huomasin etten voi sitä muuttaa. Ovatko nämä sittenkin "ääniä" joita kuulen pääni sisällä, vai jotain pakkoajatuksia? Vastaan puhuvan ajatuksen taas voin jotenkuten hallita. Siis tilanne on esim. tällainen että toinen ajatus saattaa tosi kovaa "puhua pölpöttäää" sitten yhtäaikaa huudan pääni sisällä "ei, ole hiljaa, lopeta, sekoanko??"
Onko tämä siis yksi oire siitä, että olen todella sekoamassa, tai seonnut jo? Pelottaa kamalasti!
Olen vasta 19-vuotias ja minulla on todettu paniikkihäiriö.
Onko tämä siis yksi oire siitä, että olen todella sekoamassa, tai seonnut jo? Pelottaa kamalasti!