tapaus on se asiakas aina oikeassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
oli ruokana selleri-kasvispihvejä ja tuo nimi luki sekä ruokalistassa että siinä ruoan kohdalla isolla. asiakas oli sitten menny syömään niitä ja tuli tänään rähjäämään kuinka koitin tappaa sen :o hän kun on yliherkkä sellerille ja nyt on syöny sellasta koska siinä saatanan pakin reunassa ei ollu selleri-lappua. luulis insinöörinki tajuavan jos nimessä lukee jo selleri niin sitä on ruoassakin sillo :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Ei ne aina tajua... :/

kerran tuli palautetta ku oli lohta ruokana: teidän kalassa on ruotoja :headwall:

Sen verran paljon itsekin ollu keittiöalalla asiakaspalvelijana, että jotkut asiakkaat osaa oikeasti olla tosi vittumaisia |O
Eikä kyllä ole ikävä niihin hommiin!!

meillä usein kysellään et myyttekö te mitään hyvää leipää, ei, meillä on vaan pahoja ja ihan sika pahoja leipiä myytävänä :whistle:
tai kysytty, et oonko maistanu ruokia mitä meillä myydään, kannattaako täällä syödä? ei, en oo maistanu, ihan kamalia, tiedän sen ku itse ne tein :laugh: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
meillä usein kysellään et myyttekö te mitään hyvää leipää, ei, meillä on vaan pahoja ja ihan sika pahoja leipiä myytävänä :whistle:
tai kysytty, et oonko maistanu ruokia mitä meillä myydään, kannattaako täällä syödä? ei, en oo maistanu, ihan kamalia, tiedän sen ku itse ne tein :laugh: :xmas:

:laugh: sama juttu. ja jos oon wokki vuorossa niin ne idiootit tulee siihen seisomaan ja kysyy onko sulla wokkia tänään. ei ku huvikseni täällä seisoskelen B)

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:

joo toi usein naurattaa.tekis mieli vastata et ruoka on ihan sikapahaa,en söis..muuten vaan sitä täs myyn...

Jos se ruokalappu on toisessa päässä ravintolaa, kuten monesti meillä, niin kyllä minä unohdan ruokalajien nimet kun pääsen paikalle. Ruokalajeja on 6-7 ja usein vielä ylläreitä. Meillä on vielä useita ravintoloita mistä valita eli on tullut vielä luettua kaikki listat lävitse... Miten ihmeessä mä kaiken muistaisin ulkoa?

Toki jos se ruokalajin nimi on just siinä vieressä, niin tilanne on toki eri.

Alkuperäinen kirjoittaja Insinööri:
Jos se ruokalappu on toisessa päässä ravintolaa, kuten monesti meillä, niin kyllä minä unohdan ruokalajien nimet kun pääsen paikalle. Ruokalajeja on 6-7 ja usein vielä ylläreitä. Meillä on vielä useita ravintoloita mistä valita eli on tullut vielä luettua kaikki listat lävitse... Miten ihmeessä mä kaiken muistaisin ulkoa?

Toki jos se ruokalajin nimi on just siinä vieressä, niin tilanne on toki eri.

se lappu on juurikin siinä ruoan päällä, ei edes puolta metriä kaukana. vaan kun normaali ihminen seisoo siinä ottamassa ruokaa niin suoraan silmien edessä

Yhteistyössä