Tapaus Kati Fors

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 00:04 vieras kirjoitti:
"Tosi onni varmaan, niin joo. Oliko liitosta lapsia? Nekin varmaan tosi tyytyväisiä kun menit "pelastamaan" isän ja äidin avioliiton?

Voi jeesus näitä moukkia. Tietty molemmissa vika, mutta se joka menee avioliiton väliin, niin kyllähän "normaalit" ihmiset tajuaa ettei näillä tyypeillä ole minkäänlaista moraalia.
No, onneksi sen huommavat jossain vaiheessa kun joko itse tai tämä kumppani pettävät uudelleen.."

Jeesus itsellesi Naala, olet moukka ja typerys! Juuri niitä tyhmiä, joille kaikki täytyy vääntää rautalangasta. Elä kuule ihan rauhassa vain, liitosta on lapsi, mutta jo aikuinen. Ja oli muuten sanonut myös, että hyvä, kun isä ja äiti viimein alkavat ELÄÄ. Olis varmaan susta Naala varmaan ollut kaikille osapuolille hienoa yrittää pitää väkisin kuollitta liittoa pystyssä. Niin #&%?$!* järkyttävästi menin väliin, että kävin mieheni kanssa lounaalla ja mies päätti pian sen jälkeen, että se kuollut liitto saa olla. Katsos Naala, hänenkin oli vuosien varrella kai tullut mahdottomaksi rakastaa naista, joka oli 2 vuotta pitänyt rakastajaa. Koeta nyt jeesustelija tajuta, että joskus on parempi lopettaa. Ei toista voi väkisinkään rakastaa!!! :eek:
Kannattais lukea viestit tarkemmin. Lähettäjä olin minä ei siis Naala. Edelleen olen samaa mieltä. Typerys voin olla mutta se koira älähtää johon kalikka kalhtaa. Pari vuotta ja sä nuolet kannsa näppejäs. Väliin meni tja se riittää mulle kertomaan sun "arvoistas"!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 16:56 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 15:50 merianna kirjoitti:
Tulipa mieleen,että nimimerkki Kielo taitaa itse olla näitä kuuluisia "mä ymmärrän sua TÄYSIN"-naisia,joita löytyy pilvin pimein kaikille "väärinkohdelluille" ukkomiesreppanoille,joita hirviö-vaimo riistää... :kieh:
Just näin..taitaa Kielolla olla miehiä kierroksessa..ettei vaan olis Forsin kavereita?
Miehiä on aikoinaan ollut kierroksissa, ja monta. Rumempia sai pois hätistellä, oli mistä valita ;) Yhden valitsinkin ja hänen kanssaan ollaan yhtä matkaa kuljettu nyt runsas kolme vuotta. Muita ei ole sen aikana kiikarissa ollut. Jos tämä tieto nyt teitä jotenkin rauhoittaa...

Forsista en tiedä yhtään mitään, en seuraa naistenlehtiä, enkä muitakaan siihen tyyliin.

Mutta teillä se tuntuu olevan kova pelko, että Fors tms. tulee ja väkisin pyydystää teidän miehenne, kun nämä naiset ovat niin kovasti väkisin tunkemassa suhteiden väliin sorkkimaan... Herätkää tähän maailmaan!
 
En ymmärrä naisia, joita varattu mies kiinnostaa. Itse en antaisi ihastuksen mennä edemmäs, jos miehellä on jo toinen. Mutta naiset ne aina tuntuvat kisaavan. Toki osa on altiimpi tarjolla olevalle kuin osa, mutta suhteeseen tms. en itse lähtisi. En pitäisi kovinkaan korekaluokkaisena henkilöä, joka tapailee vaikka kuinka viattomasti toisen selän takana.

Harvemmin kuulee miehistä vastaavaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 10:34 vieras kirjoitti:
En ymmärrä naisia, joita varattu mies kiinnostaa. Itse en antaisi ihastuksen mennä edemmäs, jos miehellä on jo toinen. Mutta naiset ne aina tuntuvat kisaavan. Toki osa on altiimpi tarjolla olevalle kuin osa, mutta suhteeseen tms. en itse lähtisi. En pitäisi kovinkaan korekaluokkaisena henkilöä, joka tapailee vaikka kuinka viattomasti toisen selän takana.

Harvemmin kuulee miehistä vastaavaa.
Kyllä ne miehetkin, ja paljonkin...

En usko tuohon, että olisi naisia joita erityisesti kiinnostaa varattu mies. Vaan kiinnostus on sitä miestä kohtaan, on se sitten varattu tai ei. Tottakai toivottavaa olisi että olisi vapaa, mutta entä jos ei... Mitä sitten tapahtuu, riippuu paljon tilanteesta.
 
Minä voin myöntää, että olen nainen, joka alkoi suhteeseen miehen kanssa, joka oleskeli huonossa avoliitossa. Lapsiakin heille oli siunaantunut pari kappaletta. Heidän suhteensa oli jo alusta asti tuomittu turmioon. Meillä alkoi suhde työpaikalla yhdessä ololla, samalla huumorilla varustetuilla ihmisillä. Tiesin että hän on avoliitossa, mutta minua se ei haitannut. Miksi olisi pitänyt. Mies itse minua jahtasi ja tiesin hänen muuttavan pois sieltä. En minä ole ketään vampannut. Aikuinen mies tiesi mitä teki ja halusi. Hän ei rakastanut nykyistä kumppaniaan eikä hänellä ollut hyvä olla nykyisessä liitossaan. Toki sain kuulla ruikutuksia mieheni exältä tekstiviestien välityksellä, että hanki oma elämä, miksi viet toisen naisen miehen. voi hyvänen aika, kuka on noin säälittävä. Olisi ruikuttanut silloiselleen miehelleen että älä jätä minua eikä tuntemattomalle ihmiselle. Kyllä aikuiset ihmiset tietävät mitä tekevät eikä toista voi omistaa. Suhde ei todellakaan ole kunnossa jos miehen tai naisen täytyy yrittää löytää onnea ja rakkautta suhteen ulkopuolelta. "Älä vie minun miestäni" --> aika klisee lause. Millälailla se mies on toisen??? Onko hän miehen huoltaja vai mitä tällä lauseella tarkoitettaan.
Nykytilanne. Olemme onnellisesti naimisissa ja meillä on pari ihanaa lasta. Mieheni lapset ed liitosta käyvät säännöllisesti meillä ja viihtyvät meillä sekä pitävät meidän yhteisiä lapsiaan sisarruksinaan.

Olenkin miettinyt tilannetta, jos minulla tai miehelläni on tarve löytää uutta onnea suhteemme ulkopuolelta, niin se kielii jo oman suhteen huonoudesta, enkä minä ainakaan sellaisessa suhteessa halua elää.
 

"Olenkin miettinyt tilannetta, jos minulla tai miehelläni on tarve löytää uutta onnea suhteemme ulkopuolelta, niin se kielii jo oman suhteen huonoudesta, enkä minä ainakaan sellaisessa suhteessa halua elää."

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 12:48 Hanna kirjoitti:
Mutta muista myös se että kerta ukko on pettänyt ennenkin MIKÄ TEKEE SUSTA NIIN TÄYDELLISEN IHANAN ETTEI TEE SITÄ MYÖS SINULLE??? Vaikka olette nyt onnellisia.
Viittasit tuohon viestiin, mielestäni tuo kirjoituksen viimeinen pätkä kertoo hänen jo miettineen tuota.. Ja tuskin kukaan elää suhteessaan jatkuva pelko siitä, että toinen voi pettää/lähteä toisen mukaan, jos näin on, niin eikös silloin olisi parempi elää yksikseen. Ei koskaan voi tietää mitä eteen tulee, onko se sitten hyvä vai huono, niin näin se kuitenkin on.
 
eri mieltä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 15:13 Kielo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 14:48 eri mieltä kirjoitti:
Minäpä olen kyllä sitä mieltä, että KENELLÄKÄÄN EI OLE OIKEUTTA MENNÄ RIKKOMAAN TOISEN PARISUHDETTA.
KUKAAN EI SAA MENNÄ SIIHEN VÄLIIN ei millään perusteella eikä verukkeella.

"jos en minä, niin se olisi sitten ollut joku toinen"
"onnellista parisuhetta ei voi rikkoa kukaan kolmas osapuoli"
"niillä oli mennyt jo pitkään huonosti ja se oli suunnitellut eroa, mutta sitten tapasi minut..."

Koottuja selityksiä voi antaa vaikka kuinka paljon lisää.

Toisen parisuhdetta ja toista ihmistä tulee kunnioittaa edes sen verran, että sille Elämänsä Ihastukselle sanoo, että selvitä ensin se parisuhde, mitä haluat siltä, ja jos teillä ero tulee, ota sitten yhteyttä.

Lapset kokevat pettämisen hyvin rankkana asiana.

Parisuhden on kahden kauppa, totta niin ja kun siinä menee huonosti tai kun toinen voi huonosti, on vastuu molemmilla. Eli parisuhteen solmut kuuluu parisuhteessa olevien keskenään selvittää, kukaan kolmas osapuoli sei saa mennä siihen väliin sorkkimaan !!

Jos toinen ei suostu ongelmia selvittämään eikä välitä toisen pahasta olosta, kannattaa ENSIN lähetä ja alkaa vasta sitten miettiä suhdettä tämän eronneen kanssa.

Nimimerkillä
emme rikkoneet mitään, koska olimme ennättäneet jo tahoillamme erota ennenkuin tutustuimme toisiimme
mutta minun exäni löysi "lohduttajan" ja "auttajan" meidän parisuhdesolmuihin. minulle exä selitti, miten vielä välittää ja vielä ollaan mahdollisesti yhdessä - - ja tapaili samaan aikaan koko ajan tätä toista "sielunkumppaniaan"

:whistle: :p

ONNEKSI meilä ole yhteisiä lapsia, en varmasti olisi pystynyt antamaan lapsiani tapaamiselle moiselle m*u*l*kulle ja hänen h*u*o*ralleen. Kulle ja Ralle :LOL:
Oletpas katkera!

Ei kukaan ulkopuolinen ole rikkonut teidän suhdettanne, itsehän juuri sanoit että se oli solmussa jo ennen kuin uusi nainen tuli kuvioihin. Auttaja-lohduttaja tuli kuvioon hieman väärään aikaan, syytön hän siihen on. Hän on myös syytön siihen, ettet pystynyt pitämään miestäsi. Siinä asiassa saat katsoa itseäsi peilistä.

Et tunne heidän tarinaansa, tunnet vain oman tarinasi, joten sinuna jättäisin huorittelun tässä kohtaa pois.

Se, että mies lähtee ja jättää, ei tarkoita sitä että kolmas osapuoli on tullut sorkkimaan väliin. Yleensä se kolmas osapuoli ei ota mitään kantaa siihen suhteeseen, saatikka että alkaisi sorkkimaan. Siihen että mies ihastuu, on uusi nainen jälleen syytön. Mies tekee valintansa, ei se uusi nainen hänen puolestaan. Sinä ehkä autat miestä siinä valinnassa olemalla juuri sellainen hysteerinen nainen kiukkuineen ja katkeroineen, jonka kanssa mies ei halua elää loppuelämäänsä.

Älkää nyt hyvä naiset syytelkö toisia ihmisiä siitä jos ette pysty pitämään parisuhdettanne pystyssä ja miestänne rinnallanne. Kyllä siinä on syypää hyvin hyvin lähellä itseänne...
Sinä Kielo et tunne tässä tapauksessa kenenkään näkökantaa. Et minun, et exän, et sen naisen.
Silti otat kantaa. Luot käsityksiä ja mielipiteitä vaikket tiedä mitään muuta kuin ohuen raapaisun minun kertomana.

Minun kokemukseni on ihan tosi ja oikein.
Miehen kokemus on erilainen, totta ja oikein sekin.
Samoin sen naisen, jota nimittelen.

Minä tiedä exäni taustan, teidän miksi hän minun kanssani meni yhteen ja miksi hän minulle näin teki.
Tiedän myös, mikä meni vikaan suhteessa tai mitkä olivat ne syyt, jotka aiheuttivat meidän suhteemme huononemisen.
Miksi mies ei ENSIN selvittänyt että mitä haluaa; haluaako jatkaa vai haluaako erota? Ja kertonut sen mullekin.
Ja vasta sitten etsinyt sitä syliä muualta.

Minulle hän nimittäin selitti, että kaikki saattaa vielä palautua ennalleen - hän siis antoi minun ymmärtää, että saatamme palata vielä yhteen, ettemme eroakaan. Olin muuttanut jo tuossa vaiheessa pois.

Toisaalta hän alkoi jutella minulle semmosia lauseita ja semmosia ajatuksia, joita hän itse ei ole oivaltanut, vaan ne olivat hänen uuden kumppaninsa kanssa käytyjen keskustelujen loppulausuntoja. Siis: exä alkoi jutella minulle tavalla, joka ei ole ollenkaan tyypillistä hänelle; lauseilla, joita hän ei käytä. Ne olivat "naisen lauseita ja naisen ajatuksia". Hän oli siis pohtinut avioliittoamme ja minua tälle sielunkumppanilleen, joka oli antanut ajatuksiaan, jotka hän semmoisenaan hyväksyi ja selitti minulle.

Esim: hän sanoi, että minun ei pitäisi elää toisen ihmisen kautta.
:eek: :eek:
Vastasin, etten ole ikinä elänyt hänen kauttaan - mistä hän niin kuvittelikin!!???!! vaan että haluan elää hänen kanssaan . Se oli aikana, jolloin hän tosiaan selitti minulle, että ehkä avioeroa ei vielä laitetakaan vireille, ehkä palaamme yhteen (olimme asumuserossa) tapaili tätä toista, tuolloin vain epäilin, hän kiisti koko ajan, vaikka olisi edes as.eron aikana voinut sanoa, että ohi on.

Minä olen vetänyt johtopäätöksen hänestä ja hänen kaltaisistaan: he ovat ihmisiä, jotka eivät kykene vastuuseen.
Jos he tekisivtä PÄÄTÖKSEN että nyt erotaan, suhde ei tyydytä, heillä olisi myös VASTUU tästä päätöksestä.
Koska he eivät tee mitään; he vain kulkevat virran mukana, ei heillä ole päätöstä, ei vastuutakaan.

Erilleen muutokin hän sysäsi minun syykseni: sinähän lähdit. No lähdin, kun käskettiin! Sitä hän ei tajunnut tehneensä, hän kun ei suoraan sanonut että ULOS, vaan muotoili lauseen toisin, mutta hyvin selkeästi.

En jaksa ymmärtää miksi valehdellaan vaikka osoitteet on jo erit.

Olisin hyväksynyt eron reilusti ja rehdisti. Että tämä ei toimi, eroamme. Ja muuten: mulla on toinen.
Pyysin suoruutta, rehellisyyttä. Olimme kuitenkin olleet naimisissa useamman vuoden. En saanut sitä, sain katteettomia lupauksia. Se on loukkaavaa.

On ollut vaikea luottaa kehenkään ja uuden ihmissuhteen luominen = luottaminen on ollut vaikeaa.

En minä murehdi rikkoontunutta liittoa; sen jälkeen on elämä tuonut paljon hyvää ja tämä on enemmän minunnäköinen elämä nyt.

Olen vihainen siitä, miten huonosti hän hoiti eron, sitä että hän valehteli. Siitä, että hän petti minua, vaikka olisi voinut ihan reilusti ENSIN erota ja vasta sitten lähteä toisen sänkyyn.

Enhän voi pitää kahta kokoaikaista työpaikkaakaan ilman että toinen kärsii. En voi edes solmia toista, osa-.aikaistakaan työsuhdetta ilmoittamatta siitä ensin päätoimen esimiehelle ja työt voin aloittaa vain jos työnantaja sen hyväksyy = ei häitise päätoimea.

Samoin on parisuhteen kanssa: jos otan toisen suhteen rinnalle, on siihen saatava joko lupa tai sitten on sanouduttava irti ensimmäisestä suhteesta.

Kun sen tekee, ottaa vastuuta itsestä, muista ihmisistä, on rehellinen ja reilu.
Syyt ja selittelyt ovat varmaan totta ja oikein, mutta teko ei ole oikein ja siinä on ero!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 12:48 Hanna kirjoitti:
Mutta muista myös se että kerta ukko on pettänyt ennenkin MIKÄ TEKEE SUSTA NIIN TÄYDELLISEN IHANAN ETTEI TEE SITÄ MYÖS SINULLE??? Vaikka olette nyt onnellisia.
Onko sinulla tarve toivottaa / toivoa tuntemattomille ihmiselle huonoa suhdetta. Jokainen mies, jokainen nainen voit pettää, riippumatta siitä onko sitä tapahtunut aiemmin. Joten mieti omaa kirjoitusta joka kerta kun alan suhteeseen miehen kanssa :)
Minä en pelkää tätä omalta enkä mieheni kohdalta suhteemme tässä auvoisessa vaiheessa. Entäpä jos ole väärässä. Sitä ei kukaanvoi sanoa omasta suhteesta ennen kuin jälkiviisaana. Kuten kirjoitin aiemmin, kyllä kumpikin osapuoli näkee tarpeeksi ajoissa kun liitto alkaa nitistä liitoksistaan. Minulla ainakaan ei ole tarvetta elää huonossa liitossa, ei ole tarvetta pilata omaa, lastemme eikä mieheni elämää elämällä liitossa joka ei toimi. Jokainen huomaa kun on paha olla yhdessä. ei kukaan niin sokea sentään ole. Se on eri asia mitä näkee tai mitä haluaa nähdä.

Mieheni exä hyväksyi sen että mieheni vietti aikaa luonani, toivoen varmaankin hairahduksen olevan ohimenevää. Kun se ei ollut ja mieheni sai oman asunnon alkoi tulla ruikutuksia ruikutusten perään ja syyttelyitä minun puhelimeeni. Minä olin se naikkonen ja mieheni oli maailman paras mies :) Koomista, mutta naiset ovat sellaisia etteivät he mielellän etsi vikaa peilistä vaan toisesta naisesta. Sama "kohtalo" olisi voinut käydä hänelle, hän olisi löytänyt elämänsä onnen. tällöin varmasti olisi ollut toinen ääni kellossa.

Minä en ole menettänyt yöuniani tapausesta enkä menetät unia tulevaisuudessakaan miettien elämmekö yhdessä loppuelämän onnellisena. Elämä on täynnä valintoja oli kyse ihmisen fyysisestä tai psyykkisestä puolesta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 13:55 donna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 12:48 Hanna kirjoitti:
Mutta muista myös se että kerta ukko on pettänyt ennenkin MIKÄ TEKEE SUSTA NIIN TÄYDELLISEN IHANAN ETTEI TEE SITÄ MYÖS SINULLE??? Vaikka olette nyt onnellisia.
Onko sinulla tarve toivottaa / toivoa tuntemattomille ihmiselle huonoa suhdetta. Jokainen mies, jokainen nainen voit pettää, riippumatta siitä onko sitä tapahtunut aiemmin. Joten mieti omaa kirjoitusta joka kerta kun alan suhteeseen miehen kanssa :)
Minä en pelkää tätä omalta enkä mieheni kohdalta suhteemme tässä auvoisessa vaiheessa. Entäpä jos ole väärässä. Sitä ei kukaanvoi sanoa omasta suhteesta ennen kuin jälkiviisaana. Kuten kirjoitin aiemmin, kyllä kumpikin osapuoli näkee tarpeeksi ajoissa kun liitto alkaa nitistä liitoksistaan. Minulla ainakaan ei ole tarvetta elää huonossa liitossa, ei ole tarvetta pilata omaa, lastemme eikä mieheni elämää elämällä liitossa joka ei toimi. Jokainen huomaa kun on paha olla yhdessä. ei kukaan niin sokea sentään ole. Se on eri asia mitä näkee tai mitä haluaa nähdä.

Mieheni exä hyväksyi sen että mieheni vietti aikaa luonani, toivoen varmaankin hairahduksen olevan ohimenevää. Kun se ei ollut ja mieheni sai oman asunnon alkoi tulla ruikutuksia ruikutusten perään ja syyttelyitä minun puhelimeeni. Minä olin se naikkonen ja mieheni oli maailman paras mies :) Koomista, mutta naiset ovat sellaisia etteivät he mielellän etsi vikaa peilistä vaan toisesta naisesta. Sama "kohtalo" olisi voinut käydä hänelle, hän olisi löytänyt elämänsä onnen. tällöin varmasti olisi ollut toinen ääni kellossa.

Minä en ole menettänyt yöuniani tapausesta enkä menetät unia tulevaisuudessakaan miettien elämmekö yhdessä loppuelämän onnellisena. Elämä on täynnä valintoja oli kyse ihmisen fyysisestä tai psyykkisestä puolesta.
Kirjotat donna juuri sitä mitä ajan takaa ja aivan kuten minä ajattelen. Kiitos siitä.

Tätä tarkoitan, kun yritän sanoa, että pysykää naiset itsenäisenä, riippumattomina miehistänne, niin henkisesti kuin taloudellisestikin, niin ei tarvitse pelätä petetyksi ja jätetyksi tulemista. Rakastaa ja kunnioittakaa, mutta älkää alkako riippakiviksi. Rakastamalla ja kunnioittamalla pidätte suhdettanne myös kunnossa omalta osaltanne ja silläkin vähennätte pelkoa toisesta naisesta.

Toinen asia, älkää turhaan elätelkö toiveita että ne "toiset naiset" saavat vielä rangaistuksen ja tulevat kärsimään. Todennäköisesti eivät tule! Hei eivät tunne mitään omantunnon tuskia siitä että mies on jättänyt huonon suhteensa, eikä tarvitsekaan tuntea. Toiseksi, he ovat yleensä asiat ajatelleet, eivätkä takerru ja tarraudu miehiin, ja siten heidän maailmansa ei romutu vaikka mies osoittautuisikin tavalla tai toisella huonoksi hänelle.

Parisuhteessa on aina se riski, että se päättyy, pettämiseen tai johonkin muuhun. Eikä sitä riskiä ole kellään sen enempää kuin toisellakaan. Joten unohtakaa lapsellinen ajatusmaailma, että jos varattu mies löytää uuden naisen, niin hän jatkaa sitä uuden löytämistä hautaan asti. Tuskinpa vaan. Suurempi todennäköisyys taitaa olla että se joka ei ole vielä kertaakaan löytänyt uutta ihastusta, löytää sen jossain vaiheessa.
 
peuhu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 12:48 Hanna kirjoitti:
Mutta muista myös se että kerta ukko on pettänyt ennenkin MIKÄ TEKEE SUSTA NIIN TÄYDELLISEN IHANAN ETTEI TEE SITÄ MYÖS SINULLE??? Vaikka olette nyt onnellisia.
Eihän kaikki ihmist edes sovi yhteen, on tullut tehtyä väärä valinta ihmisen suhteen ja sitten tapahtuu kaikenlaista. Esim. minä en kohtele nykyistä miestä ollenkaan samanlailla kuin exääni jolle olin varmaan nalkuttava akka eikä mieheni kohtele minua samanlailla kuin exäänsä. Me ollaan rakastuneita vielä kahdeksan vuoden jälkeenkin ja meillä menee hyvin. Silloinkun on riitaa niin molemmat haluaa selvittä ne toisin kuin edellisissä suhteissa.

SE että jos on aiemmissa suhteissa kohdellut puolisioa huonosti ei todellakaan tarkoita sitä että se olisi jotenkin sen ihmisen kieroutunut luonteen piirre ja että hän tekisi sitä seuraavissa suhteissa.
 
kaaho
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 14:47 peuhu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 12:48 Hanna kirjoitti:
Mutta muista myös se että kerta ukko on pettänyt ennenkin MIKÄ TEKEE SUSTA NIIN TÄYDELLISEN IHANAN ETTEI TEE SITÄ MYÖS SINULLE??? Vaikka olette nyt onnellisia.
Eihän kaikki ihmist edes sovi yhteen, on tullut tehtyä väärä valinta ihmisen suhteen ja sitten tapahtuu kaikenlaista. Esim. minä en kohtele nykyistä miestä ollenkaan samanlailla kuin exääni jolle olin varmaan nalkuttava akka eikä mieheni kohtele minua samanlailla kuin exäänsä. Me ollaan rakastuneita vielä kahdeksan vuoden jälkeenkin ja meillä menee hyvin. Silloinkun on riitaa niin molemmat haluaa selvittä ne toisin kuin edellisissä suhteissa.

SE että jos on aiemmissa suhteissa kohdellut puolisioa huonosti ei todellakaan tarkoita sitä että se olisi jotenkin sen ihmisen kieroutunut luonteen piirre ja että hän tekisi sitä seuraavissa suhteissa.
Noin juuri minäkin ajattelen! Ja samanlaiset on myös kokemukset..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 10:42 Kielo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 10:34 vieras kirjoitti:
En ymmärrä naisia, joita varattu mies kiinnostaa. Itse en antaisi ihastuksen mennä edemmäs, jos miehellä on jo toinen. Mutta naiset ne aina tuntuvat kisaavan. Toki osa on altiimpi tarjolla olevalle kuin osa, mutta suhteeseen tms. en itse lähtisi. En pitäisi kovinkaan korekaluokkaisena henkilöä, joka tapailee vaikka kuinka viattomasti toisen selän takana.

Harvemmin kuulee miehistä vastaavaa.
Kyllä ne miehetkin, ja paljonkin...

En usko tuohon, että olisi naisia joita erityisesti kiinnostaa varattu mies. Vaan kiinnostus on sitä miestä kohtaan, on se sitten varattu tai ei. Tottakai toivottavaa olisi että olisi vapaa, mutta entä jos ei... Mitä sitten tapahtuu, riippuu paljon tilanteesta.
Usko pois Kieloseni,on tosiaan olemassa naisia jotka ovat kiinnostuneita vain ja ainoastaan ukkomiehistä.Yksi syy on se ettei halua kokoaikaiseksi riesaksi ukkoa itselleen,vaan osa-aika miehen,kun se itselle sopii ja sitten on naisia joiden usko omaan viehätysvoimaan rakentuu siihen miten monta varattua miestä saa vokoteltua,siis mitä enemmän jää haaviin,sen kauniimpi tälläinen nainen luulee olevansa,vaikka tosiasiassa se todistaa vain hänen tyhmyytensä määrästä...Niin että alapa Kielo sinäkin elää maailmassa,eivät ne kaikki ns. toiset naiset ole mitään viattomia olosuhteiden ja tunteidensa uhreja!
Ja myös miehistä löytyy vastaavanlaisia tapauksia,eli vain varatut naiset kiinnostaa ja pitkälti samoista syistä.<br><br>
 
worth it
Minunkin mieheni jätti aikoinaan perheensä. Tai varsinaisesti tietenkin vaimonsa, mutta se tiesi myös muuttoa pois lapsen luota. Tunsin mieheni koko hänen edellisen avioliittonsa ajan. Tiesin siis myös sen, että mies olisi tahtonut erota jo vuosi häiden jälkeen, mutta ex-vaimo ilmoitti jättäneensä pillerinsä syömättä ja olevansa raskaana. Mies jäi suhteeseen lapsen vuoksi.
Joitakin vuosia myöhemmin oli ero kuitenkin edessä, miehen aloitteesta.
Mies kertoi tahtovansa erota, asuivat jonkin aikaa saman katon alla ja sitten mies muutti suoraan minun luokseni. Meillä ei koskaan ollut suhdetta exän selän takana, ja hän sen myös tietää.
Ymmärrän, että tuntuu pahalta, kun mies muuttaa suoraan jonkun muun luo, oli seksisuhdetta tai ei. (Suhteemme kehittyi hitaasti kavereista rakastavaisiksi.) MUTTA... Kun minä saan edelleenkin puhelimeeni viestejä, joissa huo**tellaan ja syytetään perheenrikkojaksi, joka VEI varatun miehen. Ja tämä siis viiden vuoden jälkeen!
Eli kaikille ei riitä sekään, ettei petä, vaan ensin kertoo haluavansa pois suhteesta, jossa on onneton. Kaikin keinoin tämä exä yritti suhteemme tuhota, tajuamatta, että mitä veemäisemmin käyttäytyi, sitä enemmän mieheni minua arvosti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 15:23 merianna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 10:42 Kielo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 10:34 vieras kirjoitti:
En ymmärrä naisia, joita varattu mies kiinnostaa. Itse en antaisi ihastuksen mennä edemmäs, jos miehellä on jo toinen. Mutta naiset ne aina tuntuvat kisaavan. Toki osa on altiimpi tarjolla olevalle kuin osa, mutta suhteeseen tms. en itse lähtisi. En pitäisi kovinkaan korekaluokkaisena henkilöä, joka tapailee vaikka kuinka viattomasti toisen selän takana.

Harvemmin kuulee miehistä vastaavaa.
Kyllä ne miehetkin, ja paljonkin...

En usko tuohon, että olisi naisia joita erityisesti kiinnostaa varattu mies. Vaan kiinnostus on sitä miestä kohtaan, on se sitten varattu tai ei. Tottakai toivottavaa olisi että olisi vapaa, mutta entä jos ei... Mitä sitten tapahtuu, riippuu paljon tilanteesta.
Usko pois Kieloseni,on tosiaan olemassa naisia jotka ovat kiinnostuneita vain ja ainoastaan ukkomiehistä.Yksi syy on se ettei halua kokoaikaiseksi riesaksi ukkoa itselleen,vaan osa-aika miehen,kun se itselle sopii ja sitten on naisia joiden usko omaan viehätysvoimaan rakentuu siihen miten monta varattua miestä saa vokoteltua,siis mitä enemmän jää haaviin,sen kauniimpi tälläinen nainen luulee olevansa,vaikka tosiasiassa se todistaa vain hänen tyhmyytensä määrästä...Niin että alapa Kielo sinäkin elää maailmassa,eivät ne kaikki ns. toiset naiset ole mitään viattomia olosuhteiden ja tunteidensa uhreja!
Ja myös miehistä löytyy vastaavanlaisia tapauksia,eli vain varatut naiset kiinnostaa ja pitkälti samoista syistä.
Täytyy sitten uskoa ;)
Mutta eihän tuon tapaiset naiset "vie teidän miehiänne", kun eivät kerran halua niitä riesakseen. Keräilevät vaan nimiä ja kokemuksia.. varattu mies toisensa jälkeen itsetunnon kohottamiseksi..
Joten miksi heistä olette huolissanne?
Ja tyhmähän se teidän miehennekin on jos tuollaisen naisen mukaan lähtee, joutaakin sitten lähteä, eikö? Olkaatte siis kiitollisia, tuon tapainen toinen nainen osoittaa miehenne todellisen luonteen ja tyhmyyden, ja te fiksut moraaliset naiset pääsette eroon moisista.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 16:28 Kielo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 15:23 merianna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 10:42 Kielo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 10:34 vieras kirjoitti:
En ymmärrä naisia, joita varattu mies kiinnostaa. Itse en antaisi ihastuksen mennä edemmäs, jos miehellä on jo toinen. Mutta naiset ne aina tuntuvat kisaavan. Toki osa on altiimpi tarjolla olevalle kuin osa, mutta suhteeseen tms. en itse lähtisi. En pitäisi kovinkaan korekaluokkaisena henkilöä, joka tapailee vaikka kuinka viattomasti toisen selän takana.

Harvemmin kuulee miehistä vastaavaa.
Kyllä ne miehetkin, ja paljonkin...

En usko tuohon, että olisi naisia joita erityisesti kiinnostaa varattu mies. Vaan kiinnostus on sitä miestä kohtaan, on se sitten varattu tai ei. Tottakai toivottavaa olisi että olisi vapaa, mutta entä jos ei... Mitä sitten tapahtuu, riippuu paljon tilanteesta.
Usko pois Kieloseni,on tosiaan olemassa naisia jotka ovat kiinnostuneita vain ja ainoastaan ukkomiehistä.Yksi syy on se ettei halua kokoaikaiseksi riesaksi ukkoa itselleen,vaan osa-aika miehen,kun se itselle sopii ja sitten on naisia joiden usko omaan viehätysvoimaan rakentuu siihen miten monta varattua miestä saa vokoteltua,siis mitä enemmän jää haaviin,sen kauniimpi tälläinen nainen luulee olevansa,vaikka tosiasiassa se todistaa vain hänen tyhmyytensä määrästä...Niin että alapa Kielo sinäkin elää maailmassa,eivät ne kaikki ns. toiset naiset ole mitään viattomia olosuhteiden ja tunteidensa uhreja!
Ja myös miehistä löytyy vastaavanlaisia tapauksia,eli vain varatut naiset kiinnostaa ja pitkälti samoista syistä.
Täytyy sitten uskoa ;)
Mutta eihän tuon tapaiset naiset "vie teidän miehiänne", kun eivät kerran halua niitä riesakseen. Keräilevät vaan nimiä ja kokemuksia.. varattu mies toisensa jälkeen itsetunnon kohottamiseksi..
Joten miksi heistä olette huolissanne?
Ja tyhmähän se teidän miehennekin on jos tuollaisen naisen mukaan lähtee, joutaakin sitten lähteä, eikö? Olkaatte siis kiitollisia, tuon tapainen toinen nainen osoittaa miehenne todellisen luonteen ja tyhmyyden, ja te fiksut moraaliset naiset pääsette eroon moisista.
Niin sinä varmasti itse pitäisit siitä,että joku "keräilijä" käyttäisi miestäsi ja sitten palauttaisi,eli ei siis "veisi miestäsi"-ai niin,unohdin,että sinullehan ei tietenkään käy niin,koska osaat huolehtia miehestäsi ja parisuhteestasi ja tietenkin itsestäsi siten,ettei mies pääse kyllästymään...
Omalla kohdallani on aika vaikea kuvitella,että mieheni joka tuli edellisessä liitossaan petetyksi ja jätetyksi ,lähtisi "keräilijän" matkaan,vaan eihän sitä tiedä. Mutta turha on murehtia etukäteen ylipäätään mitään,jokaiselle päivälle on omat murheensa.
Naurattaa vähän piikittelysi meistä "moraalisista" naisista,aivan kuin pettäminen olisi mielestäsi jonkinlainen hyve.Mutta meitä on niin monenmoisia,moraalisia ja moraalittomia naisia,kuka nyt mitäkin asiaa sitten arvostaa...
 
Haloo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 08:17 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 00:04 vieras kirjoitti:
"Tosi onni varmaan, niin joo. Oliko liitosta lapsia? Nekin varmaan tosi tyytyväisiä kun menit "pelastamaan" isän ja äidin avioliiton?

Voi jeesus näitä moukkia. Tietty molemmissa vika, mutta se joka menee avioliiton väliin, niin kyllähän "normaalit" ihmiset tajuaa ettei näillä tyypeillä ole minkäänlaista moraalia.
No, onneksi sen huommavat jossain vaiheessa kun joko itse tai tämä kumppani pettävät uudelleen.."

Jeesus itsellesi Naala, olet moukka ja typerys! Juuri niitä tyhmiä, joille kaikki täytyy vääntää rautalangasta. Elä kuule ihan rauhassa vain, liitosta on lapsi, mutta jo aikuinen. Ja oli muuten sanonut myös, että hyvä, kun isä ja äiti viimein alkavat ELÄÄ. Olis varmaan susta Naala varmaan ollut kaikille osapuolille hienoa yrittää pitää väkisin kuollitta liittoa pystyssä. Niin #&%?$!* järkyttävästi menin väliin, että kävin mieheni kanssa lounaalla ja mies päätti pian sen jälkeen, että se kuollut liitto saa olla. Katsos Naala, hänenkin oli vuosien varrella kai tullut mahdottomaksi rakastaa naista, joka oli 2 vuotta pitänyt rakastajaa. Koeta nyt jeesustelija tajuta, että joskus on parempi lopettaa. Ei toista voi väkisinkään rakastaa!!! :eek:
Kannattais lukea viestit tarkemmin. Lähettäjä olin minä ei siis Naala. Edelleen olen samaa mieltä. Typerys voin olla mutta se koira älähtää johon kalikka kalhtaa. Pari vuotta ja sä nuolet kannsa näppejäs. Väliin meni tja se riittää mulle kertomaan sun "arvoistas"!
Sen siitä saa kun osallistuu eri nimimerkeillä samaan keskusteluun. Olisit ite tarkempi. :LOL:
 
"Kannattais lukea viestit tarkemmin. Lähettäjä olin minä ei siis Naala. Edelleen olen samaa mieltä. Typerys voin olla mutta se koira älähtää johon kalikka kalhtaa. Pari vuotta ja sä nuolet kannsa näppejäs. Väliin meni tja se riittää mulle kertomaan sun "arvoistas"!"

Olet kyllä harvinaisen ahdasmielinen ja yksinkertainen, mutta ei sillä ole väliä minulle, koska et onneksi kuulu lähiympäristööni. Jos miehesi on sinut jättänyt, niin turhaan purat katkeruuttasi ihan vieraisiin ihmisiin. Kannattaa ehkä enemmän miettiä, mitä voisi itse tehdä sen eteen, että oma liitto toimisi. Nuole sinä vain näppejäsi, ei se minua liikuta. Olen tämän uuden mieheni kanssa ollut yhdessä jo VIISI vuotta, revi siitä hölmö!
 
"Niin sinä varmasti itse pitäisit siitä,että joku "keräilijä" käyttäisi miestäsi ja sitten palauttaisi,eli ei siis "veisi miestäsi"-ai niin,unohdin,että sinullehan ei tietenkään käy niin,koska osaat huolehtia miehestäsi ja parisuhteestasi ja tietenkin itsestäsi siten,ettei mies pääse kyllästymään..."

Juuri näin! Ainakin yritän, jos se ei riitä, en ala ainakaan muita naisia siitä sättimään, en edes mahdollista toista naista. Jos toinen nainen kuvioon tulisi, se tarkoittaa sitä etten ole osannut olla miehelle sellainen kumppani jonka hän haluaisi, eli emme sovi yhteen. Turha siitä on parisuhteen ulkopuolisia sättiä.

"Omalla kohdallani on aika vaikea kuvitella,että mieheni joka tuli edellisessä liitossaan petetyksi ja jätetyksi ,lähtisi "keräilijän" matkaan,vaan eihän sitä tiedä. Mutta turha on murehtia etukäteen ylipäätään mitään,jokaiselle päivälle on omat murheensa."

Jälleen samaa mieltä ; )

"Naurattaa vähän piikittelysi meistä "moraalisista" naisista,aivan kuin pettäminen olisi mielestäsi jonkinlainen hyve.Mutta meitä on niin monenmoisia,moraalisia ja moraalittomia naisia,kuka nyt mitäkin asiaa sitten arvostaa..."

Pettäminen ei ole hyve. Ja on monta muutakin asiaa mitkä eivät ole hyveitä. Lähes kaikki ihmiset käyttäytyvät joskus jossain asiassa moraalittomasti. Vai oletteko tavanneet ihmistä joka on joka asiassa täysin mooralinen? Siksi jättäisin turhan tuomitsemisen ja syyttelyn, meitä kaikkia voisi jostakin asiasta syytellä jos siihen lähdetään. Tämän toivoisin exienkin muistavan ennen kuin alkavat suureen ääneen syyllistämään ja tuomitsemaan. Kyllä heistäkin siihen varmaan aiheita löytyisi, ja joskus se voi vielä kolahtaa omaan nilkkaan...
 
Haloo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 07:14 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2006 klo 15:43 Haloo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2006 klo 06:56 vieras kirjoitti:
Kuka voi rehellisesti tunnustaa että on tullut perheen "väliin". Varmaan suurin osa uusperheen äideistä mutta siitä ei kehdata vain tunnustaa..
Onpa törkeä väite!!! Ettäs kehtaatkin!!!!
Tais kolahtaa ainakin sun kohdalla oikeeseen?? :LOL:
Naurettava ketju.
Onneksi voin hyvällä omatunnolla sanoa, että ainakaan meidän perheemme ei ole alkanut kolmiodraamasta. Sikäli mitä väliä sillä on mitä minä täällä itsestäni tai perheestäni kerron, olemme kaikki kuitenkin vain kasvottomia nimimerkkejä. Aika erikoista, että joku saa siitä jotain iloa, että v*ttuilee täällä ihmisille joita ei tunne.
Teille, jotka toistatte täällä tuota vanhan kansan "Se koira älähtää jne." juttua, tässä pari lisää: Onko oma lehmä ojassa? Exä löytänyt uuden, petti tai ei, harmittaahan se jos ei itsellä ole elämää. Tullaan sitten vaikka uusperhepalstalle ja leimataan samantien kaikki uusperheen äidit.
Tai: Pata kattilaa soimaa. Onko itsellä puhdas omatunto, kun epäilee kaikkia muita.
Itse henk. koht. vedin herneet nenään tuosta lauseesta, jonka mukaan suurin osa uusperheiden äideistä olisi tullut jonkun perheen väliin. Aivan järjetöntä p.askaa! Ihan kuin uusperheiden äideillä ei olisi muutenkin ihan riittävästi vaatimuksia millainen pitää olla, ajateltavaa, huomioonotettavaa. Ihan kun ei ihan tarpeeksi pitäisi joustaa, ymmärtää ja sen lisäksi, että muutenkin joutuu päivästä toiseen todistelemaan, että hyvinhän tässä meillä menee uusperheenä, saa vielä kantaa perheenrikkojan leimaa, niiden toimesta, jotka asioista eivät mitään tiedä.
Tuollaiset typerät kommentit ja asenteet aiheuttavat turhaa leimaamista ja tyypittävät valheellisesti muutenkin hankalassa asemassa olevat äitipuolet.
Että mitähän vielä!! :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2006 klo 12:50 Kielo kirjoitti:
"Niin sinä varmasti itse pitäisit siitä,että joku "keräilijä" käyttäisi miestäsi ja sitten palauttaisi,eli ei siis "veisi miestäsi"-ai niin,unohdin,että sinullehan ei tietenkään käy niin,koska osaat huolehtia miehestäsi ja parisuhteestasi ja tietenkin itsestäsi siten,ettei mies pääse kyllästymään..."

Juuri näin! Ainakin yritän, jos se ei riitä, en ala ainakaan muita naisia siitä sättimään, en edes mahdollista toista naista. Jos toinen nainen kuvioon tulisi, se tarkoittaa sitä etten ole osannut olla miehelle sellainen kumppani jonka hän haluaisi, eli emme sovi yhteen. Turha siitä on parisuhteen ulkopuolisia sättiä.

"Omalla kohdallani on aika vaikea kuvitella,että mieheni joka tuli edellisessä liitossaan petetyksi ja jätetyksi ,lähtisi "keräilijän" matkaan,vaan eihän sitä tiedä. Mutta turha on murehtia etukäteen ylipäätään mitään,jokaiselle päivälle on omat murheensa."

Jälleen samaa mieltä ; )

"Naurattaa vähän piikittelysi meistä "moraalisista" naisista,aivan kuin pettäminen olisi mielestäsi jonkinlainen hyve.Mutta meitä on niin monenmoisia,moraalisia ja moraalittomia naisia,kuka nyt mitäkin asiaa sitten arvostaa..."

Pettäminen ei ole hyve. Ja on monta muutakin asiaa mitkä eivät ole hyveitä. Lähes kaikki ihmiset käyttäytyvät joskus jossain asiassa moraalittomasti. Vai oletteko tavanneet ihmistä joka on joka asiassa täysin mooralinen? Siksi jättäisin turhan tuomitsemisen ja syyttelyn, meitä kaikkia voisi jostakin asiasta syytellä jos siihen lähdetään. Tämän toivoisin exienkin muistavan ennen kuin alkavat suureen ääneen syyllistämään ja tuomitsemaan. Kyllä heistäkin siihen varmaan aiheita löytyisi, ja joskus se voi vielä kolahtaa omaan nilkkaan...


Itse olen eronnut jo kahdestikin,ensin avioliitosta,mutta eroon ei liittynyt kolmansia osapuolia,joten ei ole tarvinnut syytellä puolin tai toisin,olen ex-aviomieheni kanssa erittäin hyvissä väleissä. Avoliitto aikanaan päättyi paitsi miehen päihdeongelmaan,mutta myös toiseen naiseen; itse olin sairaalassa odottamassa vauvaa,joten en ollut huolehtimassa miehestä ja parisuhteesta(olin 2kk sairaalassa)...Mutta tietysti se että mies löytää uuden sillä välin kun avokki on sairaalassa,kertoo jo jotain parisuhteen tilasta...mies oli päihdeongelmainen enkä minä ollut kovin ymmärtäväinen kumppani päihdeongelmaiselle...Mutta ollaan ihan hyvissä väleissä nykyään,ex-avomies on jo kuivilla ollut parisen vuotta ja tapaa lastaan lähes viikoittain.
Eniten ihmettelen niitä exiä,jotka jättävät puolisonsa kun ovat mielestään löytäneet paremman ja sitten suuttuvat kun heidän hylkäämänsä mies/nainen löytää uuden ja ovat vieläpä mustasukkaisia,näihin tapauksiin kuuluu nykyisen mieheni ex.
 
\Itse olen eronnut jo kahdestikin,ensin avioliitosta,mutta eroon ei liittynyt kolmansia osapuolia,joten ei ole tarvinnut syytellä puolin tai toisin,olen ex-aviomieheni kanssa erittäin hyvissä väleissä. Avoliitto aikanaan päättyi paitsi miehen päihdeongelmaan,mutta myös toiseen naiseen; itse olin sairaalassa odottamassa vauvaa,joten en ollut huolehtimassa miehestä ja parisuhteesta(olin 2kk sairaalassa)...Mutta tietysti se että mies löytää uuden sillä välin kun avokki on sairaalassa,kertoo jo jotain parisuhteen tilasta...mies oli päihdeongelmainen enkä minä ollut kovin ymmärtäväinen kumppani päihdeongelmaiselle...Mutta ollaan ihan hyvissä väleissä nykyään,ex-avomies on jo kuivilla ollut parisen vuotta ja tapaa lastaan lähes viikoittain.
Eniten ihmettelen niitä exiä,jotka jättävät puolisonsa kun ovat mielestään löytäneet paremman ja sitten suuttuvat kun heidän hylkäämänsä mies/nainen löytää uuden ja ovat vieläpä mustasukkaisia,näihin tapauksiin kuuluu nykyisen mieheni ex.

[/quote]

Avoliittosi päättymistä ei voi siis syyttää toista naista, vaan yleensä muita ongelmia. Miehen ongelmaa, ja siitä johtuen muita ongelmia.. Ette siis olleet ns. sopiva pari.
Sitä olen yrittänytkin sanoa, että toinen nainen on yleensä seuraus jostain. Ei pelkästään niin että toinen nainen tulee sorkkimaan suhteeseen ja siksi tulee ero.

Tuollaisia exiä minäkin ihmettelen. Ja yleensäkin exiä, jotka jaksavat olla vielä kiinnostuneita ex-puolison elämästä ja kuluttavat energiaansa exän ja hänen mahdollisen uuden kumppanin elämän vatvomiseen. Yleensähän ne exät on sorkkimassa... Kannattaa antaa olla ja keskittyä omaan elämään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2006 klo 09:16 eioototta kirjoitti:
No huhhuh mitä spekulointia! Että suuri osa uusperhekuvioista on saanu alkunsa sillä, että nainen on menny rikkomaan jonkun kodin??
Ootko ehkä itse jätetty tai petetty ku noin katkeralta kuulostat?
Ei katos kaikilla asiat ole niin huonosti. Voi apua. :headwall: :headwall:
Minäkin luulen että vähemmistö uusperheistä perustuu pettämisen kautta. Jos mieheni olisi pettänyt minun kanssa exäänsä tuskin olisin sitä valinnut miehekseni. Yleensä pettää tulevaakin, koska koira ei karvoistaan pääse.
 
karu vieras
Näin kirjoitti joku:

Olen vihainen siitä, miten huonosti hän hoiti eron, sitä että hän valehteli. Siitä, että hän petti minua, vaikka olisi voinut ihan reilusti ENSIN erota ja vasta sitten lähteä toisen sänkyyn.

Kaiken tämän kiihkomielisen kuohunnan jälkeen silmäni osui tähän kommenttiin. Minun ja nykyisen mieheni suhde alkoi silloin kun hän oli naimisissa. Mutta emme harrastaneet seksiä, ennen kuin hän oli muuttanut ex-kodistaan pois, mun luo. Taitaa olla aika poikkeuksellista. Kerroin vaan kuriositeettina, en hurskastelumielessä. Onnellisia ollaan, ja miehen exälläkin on uusi mies! Hänkin vaikuttaa onnelliselta! Joskus se vaan menee näin... :whistle:
 

Yhteistyössä