tapasin yhden miehen tossa viikonloppuna.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PuPuLi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PuPuLi

Jäsen
08.09.2007
521
0
16
miehen entinen työkaveri,(hänen avokkinsa minun kaveri).ei oltu aikoihin nähty ja nyt törmäsin häneen kun olin tossa yhdellä käymässä.

olin värjänny tukan ihan punaseksi ja tuli siinä kaikennäköstä kommenttia.
tämä mies on aikasemmin kertonu mulle että yrittäis jos ei olis molemmilla vakisuhteet.
kehu kovasti seksikkääksi ja hyvännäköiseksi muutenkin.

jotenki tuli aika hyvä mieli tosta kommentista littyen ulkonäköön.
johtuu varmaan siitäkin että kun omassa suhteessa sitä arkea jo on ja mies on niin paljon ollu töissä että sitä on vähän erkaannuttu viime aikoina enkä oo saanu oikein huomiota.
ja se että kyseisen henkilön suusta se kuullosti mukavalle.
se ei ollu sellanen "oot seksikäs,anna toosaa"-tyyppi kuola valuen.
se ei yrittäny mitää ja molemmat ollaan sellasia uskollisia tyyppejä että tuo kommetti oli jotenki turvallinen jos käsitätte mitä ajan takaa?

miten itse suhtaudutte kun joku kehuu ulkonäköä tai muuten?

Miehen serkku (meidän pienemmän kummisetä ) tossa pari viikkoo sitte kehu, kuinka oon kaunistunu, ku katteli vanhempia valokuvia ja siitä tuli hyvälle mielelle, no, kaippa se -10kg on jotain vaikuttanu :)

Joo mun on vaikee kuunnella kanssa tollasta kommenttia, kun itellä ei kovinkaan hehkee olo ole... Viime keskiviikkona yheltä entiseltä työkaverilta kuulin kuinka hyvännäkönen olen ja sitä rataa... Mä vaan että joopa joo että kun painoo sais pois niin se vaan että mistä kohtaa jne... Siis oikeesti hyvältä tuntu kuulla tollasta, varsinkin kun ite ei ehkä kuitenkaan tunne niin...

Yhteistyössä