Tapasin unelmieni miehen.. mutta mä en voi olla sen kanssa kun mua hävettää!

• Viestiketjun aloittaja voih
  • Ensimmäinen viesti
voih
jaa-a. Mulle vaan tulee Turosta mieleen aina se aki ja turo, aus teksteksteks- tyhmä juttu. Ja noista kahdesta viimeisestä vanha ukko.. eiku mies.. ihan sama.
Mä oon niin rajoittunut sitten vaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja voih:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Turo Ukko Einari

:(
Niin ja ongelma oli?
Mulle TOI on ongelma. Turo? Ukko? Einari?
Kuvittele nyt itekin kutsuvas miestäs jollain noista nimistä :(
Menepäs takaisin sinne Demin palstalle, täällä on vähän liian vanhoja juttelukavereita sulle. :hug:

Turo Ukko Einari

:(
Niin ja ongelma oli?
Mulle TOI on ongelma. Turo? Ukko? Einari?
Kuvittele nyt itekin kutsuvas miestäs jollain noista nimistä :(
Menepäs takaisin sinne Demin palstalle, täällä on vähän liian vanhoja juttelukavereita sulle. :hug:
:LOL: :LOL:

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja ap kauhuissaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Turtsukka
:eek: :eek: :eek:

onko ihan pakko??
hei oikeasti, eikö ole yhtään huumorintajua. Kai sitä nyt voi miehestään keksiä lempinimiä. Ei voi elämä olla kiinni yhdestä normaalista nimestä. Unohda koko mies. Ansaitsee kyllä muuta kuin yhden pinnallisen ihmisen!

turo on hyvä nimi
Enemmänki mua huvitti tuo sun alkuperänen viesti et nimi hävettää niin ettet voi olla senkans ..no eihän tuo Turo kamala nimi oo..tai kuulostaa se ehkä aikas huvittavalta kun sanot sen koko nimeltä turo ukko einari ..mut ethän sä sitä esittele sun kavereilles tyyliin: "hei, tässä tämä nyt on, Turo Ukko Einari" ..kyllä nimeen tottuu .. ala sanomaan sitä vaikka "turskaks" :D, tai kolmatta nimeä lainaten "eikka" :)

Älä nyt hyvä ihminen jätä miehen nimen takia elämäs tilaisuutta käyttämättä ..jos kerta muuten synkkaa!
Ei nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä!

noppis
No hamassa nuoruudessa tapasin kaupungilla pojan ja kiihkeästi suuteloitiin. mulle sitten tuli kamala paha olo, ja aloin vaan hokea, että yrjöttää, yrjöttää... Tyypin kaverit odotteli vähän kauempana ja nauroivat katketakseen :( Tyyppi oli nimeltään Yrjö :) :( Vähänkö revettiin tyttöjen kanssa...

Mikäs Turossa mättää... Aki ja Turo, heh...

Yhteistyössä