tapailetko muita monikkoperheitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tekari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tekari

Vieras
Hei, oletko te paljon tekemisissä muiden monikkoperheiden kanssa ihan livenä? Itselleni nämä palstat ovat ainoa henkireikä kuulla samassa elämäntilanteessa olevia ystäviä... :'(

Juu, tapailen. Mulla yx kaveri kenellä kans kaksospojat ja tutustuttiin neuvolan kautta kun odotin mun poikia. Neuvolan täti vaan kysyi multa et haluaisinko soittaa jollekin kenellä on kaksoset ni hän vois kysyä et saako soittaa ja niin me tutustuttiin ja on ollu ihan kiva kysellä neuvoa (kaverin pojat on 4kkvanhempia meiän pojista) ja muutenkin puhella kaiken näköistä. Kannattaa kysyä vaikka just neuvolasta jos olis joku sellanen kenelle voisit soittaa, on kiva kun täs lähellä on sellanen ketä "ymmärtää" oman tilanteen. ;)
:wave: :wave: :wave:

Ei tapailla. Monesti ovat neuvoloissa (meillä 3. eri nla menossa) maininneet paikallisista monikko-yhdistyksistä. Emme koe olevamme mitenkään erilaisempia kuin muutkaan lapsiperheet, tarkoitan esim perhettä jossa lapset vaikka vuoden ikäerolla. Jos tuttavilla olisi kaksosia tottakai heidän kanssaan tulisi yhteydessä ja tekemisissä oltua, mutta muuten ei ole ollut tarvetta hakea vertaistukea erityisesti monikkovanhemmilta, vaan pienten lasten vanhemmilta yleensä.

Kyllä tapaillaan! Tänään just oltiin yhdessä tapaamisessa, sellaisessa "virallisessa". Must se on on ihan mukavaa vertaistukea. Sitten meillä on muutamia muuten vaan tuttuja perheitä, joissa on kaksosia. Meidän molemmilla tytöillä on toisina kummeina sellaiset perheet, joilla on itselläänkin kaksoset. Minusta on kivaa tavata muita kaksosperheitä, koska kyllä elämä kaksosten kanssa on kuitenkin hieman erilaista kuin "yksösen" kanssa. ;)

Mulla on pari maili kaveria joilla on kaksoset. Se on tärkeetä että saa vaihdella kokemuksia toisten kanssa. Kaipailen kyllä oikein live seuraakin että kasvotusten pääsis keskustelemaan :)

Meidän esikoisen kummilla on kaksoset, tällä meidän tyttökaksosen kummeilla on kaksoset ja sit vielä neuvolantäti tutustutti mut toiseen kaksosäitiin jo kummankin odotusaikana :) Sillon tällöin tulee juu tavattua, onhan se kivaa, kun ei tätä arkee oikeen pysty ymmärtään, jos ei sitä elä myös itse :)

nostetaanpa samalla tätä ketjua! :)
itellä on 3 tuplaäitituttavaa.yhden kans etapailla ku välimatka on nii suuri mut kirjotellaa lähes päivittäin.kahden muun kans kirjotellaa ja olis tarkotus tavatakki ku samasta kaupungista ollaa mut ei vielä oo onnistunu kaikille sopivaa aikaa löytää ku menot menee aina niin ristiin!

Yhteistyössä