K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jospa selitys löytyy kuumerkistä?
Horoskoopeissa selitys löytyy aina jostain. Mä olen tosiaan rapu, ja olen vähän erakkoluonne, en siedä juhlia enkä halua osallistua niihin. Mikään ei olisi kamalampaa kuin olla juhlien keskipiste. En myöskään ole mikään kodinhengetär enkä edes lapsirakas, vaikka omista lapsista pidänkin. Sitten mun kuumerkki taisi olla neitsyt ja olen kuulemma järjestelmällinen ja tarkka. No, en tosiaan ole, kun vihaan juhlien ja tilaisuuksien järjestämistä. Teen kyllä suunnitelmia mutta toteutan niitä harvoin. En pidä yllättävistä asioista mutta teen itse usein yllättäviä asioita enkä pysy suunnitelmissa. Viihdyn hyvin yksin sekasorrossa.
Olen varma, että horoskooppivannoutuneet löytävät jonkinlaisen muun merkin, joka sitten selittää, miksi olen sellainen kuin olen, koska horoskoopit on tehty sellaisiksi, että jokainen löytää niistä itsensä, kun tarpeeksi tonkii.

Jakovilla on ollut eilen keikka Koperissa eli ei se siellä ainakaan ole ollut. Vaikea uskoa, että liittyisi mukaan, mutta ainahan se mahdollista olisi. Itse uskon, että Dz ei ole sitä "mokaa" antanut vielä anteeksi.
Ai vielä? Jos tuosta tuli niiden välille kränää, niin sehän oli sitten siinä. Jos Dz koki tulleensa kohdelluksi väärin. Hänellä ei ole mitään syytä leppyä. Ja siis ihan lutkana pidän häntäkin, ei sillä.

Ai vielä? Jos tuosta tuli niiden välille kränää, niin sehän oli sitten siinä. Jos Dz koki tulleensa kohdelluksi väärin. Hänellä ei ole mitään syytä leppyä. Ja siis ihan lutkana pidän häntäkin, ei sillä.
Jos on ihastunut tai rakastunut, niin kyllä sitä lopuksi aina antaa anteeksi pahemmatkin rikkomukset. Veikkaan, että Jakov lähettelee kukkia ja anteeksipyytäviä viestejä ja kalliita koruja ja Dz lopulta leppyy. Pinnallinen tyyppi tykkää pinnallisista asioista eikä jaksa miettiä asioita syvällisemmin. Mutta Dz tuntee oman arvonsa eikä heti anna anteeksi vaan antaa pojan vähän tuntea epävarmuutta. Oppiipa olemaan eikä yritä tehdä samoja heti uudelleen.

Mun on tosi vaikea uskoa, että näihin horoskooppeihin uskovia on noin paljon. Joo, joskus teininä niitä luettiin ja yritettiin niihin uskoa, mutta sen jälkeen siitä on kyllä kasvanut yli niin kuin kaikesta, mitä ei tieteellisesti pystytä todistamaan. Uskonto ja horoskoopit ovat täsmälleen samaa shittiä.
Oman kokemukseni mukaan suurin osa ihmisistä "uskoo" horoskooppeihin. Yleensä vain sellaiset keskityhmät eivät usko. Eivät ole tapeeksi älykkäitä tajutakseen niitä, mutta eivät myöskään tarpeeksi tyhmiä luottaakseen niihin ilman ymmärrystä niistä.

Jos on ihastunut tai rakastunut, niin kyllä sitä lopuksi aina antaa anteeksi pahemmatkin rikkomukset. Veikkaan, että Jakov lähettelee kukkia ja anteeksipyytäviä viestejä ja kalliita koruja ja Dz lopulta leppyy. Pinnallinen tyyppi tykkää pinnallisista asioista eikä jaksa miettiä asioita syvällisemmin. Mutta Dz tuntee oman arvonsa eikä heti anna anteeksi vaan antaa pojan vähän tuntea epävarmuutta. Oppiipa olemaan eikä yritä tehdä samoja heti uudelleen.
En usko. Itsellä se menee ainakin niin, että loukkaa mua kerran ja halveksin lopun ikääni, enkä enää pidä arvoisenani.

Oman kokemukseni mukaan suurin osa ihmisistä "uskoo" horoskooppeihin. Yleensä vain sellaiset keskityhmät eivät usko. Eivät ole tapeeksi älykkäitä tajutakseen niitä, mutta eivät myöskään tarpeeksi tyhmiä luottaakseen niihin ilman ymmärrystä niistä.
Keskityhmä? Millä mittarilla? Kerropa nyt, mitä vaaditaan siihen, että on keskityhmä. Vai tuleeko keskityhmäksi heti, jos ei usko horoskooppeihin? En usko jumalaankaan/jumaliin. Ehkä sekin on sitten keskityhmän merkki. Laitapa muuten tuohon vähän älykkyysosamääriä, jotka kuuluvat keskityhmiin, kiitos. Tiedän sitten paremmin, sijoitunko keskityhmien ala- vai yläkaartiin.

Aikamoiset analyysit mummolla🤣

Dz:n koko maine perustuu puhtoisuuteen, ihanaan ja kilttiin perhetyttöön, joka ei tee mitään tuhmaa. Ei siihen kuvaan sovi mikään likainen salasuhde ja vieläpä melkein teinin kanssa.

Keskityhmä? Millä mittarilla? Kerropa nyt, mitä vaaditaan siihen, että on keskityhmä. Vai tuleeko keskityhmäksi heti, jos ei usko horoskooppeihin? En usko jumalaankaan/jumaliin. Ehkä sekin on sitten keskityhmän merkki. Laitapa muuten tuohon vähän älykkyysosamääriä, jotka kuuluvat keskityhmiin, kiitos. Tiedän sitten paremmin, sijoitunko keskityhmien ala- vai yläkaartiin.
Hän vaan kertoo, että keskimääräistä tyhmemmät uskoo horoskooppeihin yms.

🤣😭🤣 vai keskityhmät? Varmaan sukua keskipenteille, joita täällä on piisannut aikojen alusta. Horoskooppeihin uskominen on ihan samaa laatua kuin usko Jeesukseen (joka oli toki historiallinen henkilö) ja jumaliin. Uskonnoissa on kyllä kehittyneempi todistelusysteemi, joten jumalusko on pikkasen helpompi antaa anteeksi kuin usko horoskooppien kaltaiseen huuhaaviritelmään.

Viime vuosina on ollut pari tutkimusta horoskooppeihin uskovista. Edwards ym. (2025) tutkimustuloksen mukaan matalampi älykkyys korreloi horoskooppeihin uskomisen kanssa ja vastaavasti korkeamman älykkyyden omaavat ihmiset suhtautuvat horoskooppeihin epäuskoisesti. Myös korkea koulutus korreloi epäuskon kanssa.

Lundin ylipiston 2022 tutkimuksen tärkein löydös oli, että narsistit uskoivat astrologiaan voimakkaimmin.

Yhteistyössä