Tapailen exääni ja haluan vauvan hänen kanssaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja terhi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pillu sillä sun ukollas on mielessä ja haluaa panna helppoa tussua koko ajan ja sä oot sille tossu jota hän laittaa miten haluaa,koska uskot ukkoasi joka asiassa!!Ap:lla taitaa olla aina haarat auki tälle exälle..

Alkuperäinen kirjoittaja terhi:
Alkuperäinen kirjoittaja sar:
sen takia se sua paksuks yrittää saada ettet enää liiku missäään. Haloo..
Jos hän onnistuu siinä että tulen raskaaksi hänelle niin olen miettinyt mitä hän aikoo tehä sen jälkeen jättääköhän minut vai jääkö ex mun luo koska odottasin hänelle vauvaa?
Hän ei asu luonani ainakaan vielä.En ymmärrä miksi en saisi liikkua missään vaikka olen monesti sanonut että rakstan vain häntä ja en voi elää ilman häntä niin miksi hän ei usko minua yhtään?
Voikohan tuossa käydä niin että jos saisin lapsen niin hän kohta laittaa mut uudestaan raskaaksi hänelle?
Eikö nämä asiat pitäisi selvittää ENNEN kuin on mahdollista, että tulet raskaaksi hänelle?!

Taidat olla läheisriippuvainen hänen suhteensa.
http://www.paihdelinkki.fi/tietoiskut/415-laheisriippuvuus

Mitä hänessä rakastat? Hän ei kohtele sinua niin kuin terve ihminen, joka välittää toisesta. Ansaitset parempaa. Älä sotke koko loppuelämääsi nyt!

Ollaan menossa exän kanssa mökille ja kysyin häntä sinne ja hän haluaa lähtä mukaani eli mietin ostanko jonku seksikkään korsetin ja stay upit jalkaan,stringit aamutakin alle vai mummo alkkarit ja ei rintaliivejä?
Hän varmasti haluaa ottaa mut joka paikassa ilman ehkäsyä,ulos parvekkeelle en suostu menemään vaikka hän yrittäisi mua saada hame päällä ja hän vain ottaa sen esiin ja pukkaa mua takaapäin kovasti ei ne naapurit häntä haittaa..

Kuullostaa hyvältä ottakaa vielä joku baarista sua painamaan kaveriksi exälle paljaalla..
Ap mee baariin kattoon opiskelija poikia ne on kovia panemaan ja ei muutako haarat auki opiskelijoille vielä paljaalla jossain vessassa.

Ollaan menossa exän kanssa mökille ja kysyin häntä sinne ja hän haluaa lähtä mukaani eli mietin ostanko jonku seksikkään korsetin ja stay upit jalkaan,stringit aamutakin alle vai mummo alkkarit ja ei rintaliivejä?
Hän varmasti haluaa ottaa mut joka paikassa ilman ehkäsyä,ulos parvekkeelle en suostu menemään vaikka hän yrittäisi mua saada hame päällä ja hän vain ottaa sen esiin ja pukkaa mua takaapäin kovasti ei ne naapurit häntä haittaa..

Tämä on pakko olla huono vitsi!

Mitä se haittaa vaikka exäsi laittaa sua anna mennä vain saat pienen vauvan kohta :)
Itekkin olin 50v naimisissa olevan miehen kanssa baarin jälkeen vaik oon ite vasta 20v nainen,mut olin niin jurrissa etten muista kuin sen että lähdimme ulos pihalle vähän syrjemmälle ja kohta hän olikin jo mua laittamas lyhyen hameen takia vaikka en ois halunnut seksiä välttämättä.Hän sanoi mua nätiksi jne..yhdynnän jälkeen mies lähti jonnekkin ja minä lähin kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja eikö sulle jo vastattu:
Kyttääjä on mustasukkainen, eikä siitä hyvää seuraa. Taitaa sit olla näitä tummia miehiä...

Ihan suomalainen jätkä on kyseessä.Mistä tuollainen mustasukkaisuus johtuu yleensäkin?Haluaakohan hän vain seksiä pelkästään?

Pelkästään seksiä ja sinähän annat ja vielä ilman ehkäisyä. Mies tuskin tulee huolehtimaan lapsesta, jos sellainen siunaantuu...

Alkuperäinen kirjoittaja misteli83:
:laugh:
Päivän naurut :DDDD kuka nyt ei ottaisi jos joku antaa :DDDDDDD
Ei muuta kun kakaroita tekemään !

Meinaakko et ex haluaa vain pillua tuolta ap:lta joka auliisti paljaat haarat auki sille koko ajan ja käyttää häntä hyväksi koska ap on niin tyhmä et antaa koko ajan torttua ex:lle ja vähän varmaan muillekkin halukkaille samalla??:)

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Kyttääjä on mustasukkainen, eikä siitä hyvää seuraa. Taitaa sit olla näitä tummia miehiä...

Ihan suomalainen jätkä on kyseessä.Mistä tuollainen mustasukkaisuus johtuu yleensäkin?Haluaakohan hän vain seksiä pelkästään?

Pelkästään seksiä ja sinähän annat ja vielä ilman ehkäisyä. Mies tuskin tulee huolehtimaan lapsesta, jos sellainen siunaantuu...

Eikö hän muka välitä tulevasta lapsestaan yhtään ja onko ideana se et hän voi panna mua koko ajan kun hän on saanut mut raskaaksi ensin niin pysyn kotona taas antamassa vain hänelle?
Mistä voisin sitten tietää ettei hän halua vain seksiä?Olenko oikeasti vain panopuu ja helppo hänelle jolta vain saa pesää milloin hän haluaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:

Eikö hän muka välitä tulevasta lapsestaan yhtään ja onko ideana se et hän voi panna mua koko ajan kun hän on saanut mut raskaaksi ensin niin pysyn kotona taas antamassa vain hänelle?
Mistä voisin sitten tietää ettei hän halua vain seksiä?Olenko oikeasti vain panopuu ja helppo hänelle jolta vain saa pesää milloin hän haluaa?

Älä viitsi enää vedättää, jäit jo kiinni provosta!

Mitä yleensäkin ajatteletta naisesta joka haarat levällään entiselle ukolle ja kaikille muillekkin baarissa?Musta se on huoraamista mutta vain ilmaiseksi ja huhu leviää kylillä et se on helppo käy sitä painaan jos ei muita saa vaikka baarista niin tältä kiertopalkinnolta saa pesää ja vielä paljaalla.Eli kaikenikäiset kelpaa taatusti ap:lle 50-60v papatkin pesään vain painaan mut löysä voi olla monen muun ukon jälkeen..

Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Mitä yleensäkin ajatteletta naisesta joka haarat levällään entiselle ukolle ja kaikille muillekkin baarissa?Musta se on huoraamista mutta vain ilmaiseksi ja huhu leviää kylillä et se on helppo käy sitä painaan jos ei muita saa vaikka baarista niin tältä kiertopalkinnolta saa pesää ja vielä paljaalla.Eli kaikenikäiset kelpaa taatusti ap:lle 50-60v papatkin pesään vain painaan mut löysä voi olla monen muun ukon jälkeen..

No tuota.... Tähän vaan sen verran että 50 v ei vielä ole pappaa nähnytkään ;)

Yhteistyössä