Kannataako harrastaa seksiä mies puolisen kaverin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "liisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"liisa"

Vieras
Olemma josjus suudelleet ja halilleet mies puolisen ystäväni kanssa pikku humalassa,mietin kannattaako särkeä monen vuoden kaveruutta että harrastas seksiä hänen kanssaan?
Hän on selvinpäin sanonut minulle et on ikävä minua ja haluaa halata mua ja kännissä hän sanoo irstaita ehdotuksia haluaisi seksiä kanssani.
Harrastasko pelkkää seksiä hänen kanssaan vai mitä tekisin?

mietin jos kaikki menee pilalle niin emme voi olla kavereita ja humalassa hän sanoi myös että haluaa seurustella kanssani mutta mietin valehteliko hän että saisi vain seksiä.
En tiedä mitä tekisin auttakee?

Ei kuulosta pelkältä ystävyydeltä alkuunkaan. Jos ennen olitte oikeasti pelkästään ystäviä, tuskin voitte siihen palata sänkytouhujen jälkeen... kokemuksesta valitettavasti puhun :( Mutta noi puheet ja teot kuulostavat kyllä siltä et raja on jo ylitetty ainakin henkisesti.

mulla on yksi erittäin tärkeä miesystävä, ollaan tunnettu yli 20 vuotta. Eka kerran meni seksin puolelle noin kymmenen vuotta sitten, sitten liittouduttiin molemmat eikä ollut seksiä, nyt viimeisen kahden vuoden aikana sinkkuina ollessamme seksiä puolen tusinaa kertaa. Molempien elämäntilanteet on sellaisia ettei baareista tms. ehdi/jaksa seuraatarvittaessa etsiä. Hyvin toimii, edelleen myös kaveripuoli.

hän on myös sanonut humalassa mitä haluaa tehdä ja missä asennossa kanssani tavallaan mua himottaisi ja sitten en tiedä mutta pelkään sitä että kun juomme ja hän on siinä niin harrastamme pian seksiä jossain.

Mulla on yks miespuolinen, tosi hyvä kaveri, ja mieluummin pidän hänet kaverina kuin alan mitään säätämään. Tosin säätämättömyyttä helpottaa sekin, että mä olen naimisissa. Tiedä sitten olisinko näin fiksu jos molemmat oltaisiin sinkkuja :|

minulla on kaveri joka melkein pääsi vetämään housut alas. Hän sanoi ensin että minun piti mennä jonnekkin komeroon etsimään jotain. Hän tuli perässä ja melkein vetäisi housut alas.

Hei, onkohan ap vielä kuulolla? Olisi mukava kuulla miten teidän kaveruus jutun käbi? Itsellä mies puolisiia kavereita jotka to siaan ovat vain pelkkiä kavereita, pari kaveria joiden kanssa on harrastettu seksiä, toisen kanssa ei tullu mitään,mutta ollaan erinomaisia ystäviä, toinen haluaa minua vieläkin.. mieheni kanssa olimme muuten myösaikoinaan kavereita jotka harrastivat seksiä kännissä.. no nyt on menny kuusi vuotta yhdessä :)

Yhteistyössä