Tapailemani mies ei tahdo seksiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen nyt tapaillut erästä todella ihanaa kolmekymppistä miestä jo pari kuukautta, eikä hän ole vieläkään suostunut harrastamaan kanssani seksiä. Mies kyllä sanoo olevansa kanssani vakavissaan, mutta hän ei suostu harrastamaan seksiä ennen kuin vasta parisuhteessa. Minä taas en seurustele ennen kuin olen harrastanut miehen kanssa seksiä, sillä haluan ottaa selville jo tapailuvaiheessa, kohtaavatko kemiamme ollenkaan sängyssä. Seksi on minulle kuitenkin parisuhteessa tärkeä juttu, enkä voisi olla suhteessa, jossa seksiä olisi liian vähän tai halumme olisivat ihan eri planeetalta. Toisaalta mies on todella ihana, ja oikeasti tunnen häneen suurempaa vetoa kuin keneenkään aiempaan mieheen.
Kertokaa, mitä tehdä. Mies haluaa edelleen olla kanssani ja tavata minua, mutta sänkyyn hän ei vain suostu ennen suhdetta, ja minä en voi suostua suhteeseen ennen sänkypuuhia :(

Määritelkää homma uusiksi. Kysy antaako hän sitten kun olette suhteessa tai miten pitää sitoutua jotta hän alkaa antamaan ja kuinka usein tai vaivalloisesti sitten pihtaa.

Hän voi myös pelätä että olet samaan aikaan suhteessa useamman kans ja haluaa varmistaa että olette toisillenne ainoat kumppanit.

Tai hänellä on samanlainen karsintakierros menossa usean kumppaniehdokkaan kanssa yhtä aikaa...

Määritelkää homma uusiksi. Kysy antaako hän sitten kun olette suhteessa tai miten pitää sitoutua jotta hän alkaa antamaan ja kuinka usein tai vaivalloisesti sitten pihtaa.

Hän voi myös pelätä että olet samaan aikaan suhteessa useamman kans ja haluaa varmistaa että olette toisillenne ainoat kumppanit.

Tai hänellä on samanlainen karsintakierros menossa usean kumppaniehdokkaan kanssa yhtä aikaa...
No siis mies on sanonut minulle, että harrastaa seksiä kanssani vasta, kun suostun parisuhteeseen hänen kanssaan. Olemme sopineet jo, ettemme tapaile muita samaan aikaan.

Voi helvetti.

Se että mies ei halua seksiä tapailuvaiheessa, ei tarkoita automaattisesti sitä että hänellä olisi tauti, muita tapailuja tai jokin "vika".
Toiset on vaa tarkempia tavarastaan, eikä se ole huono asia. Itse en ainakaan ole hypännyt kaikkien tapailujeni kanssa sänkyyn.
Seksi on toki tärkeä asia parisuhteessa, mutta ei pidä olla se tärkein.
Jos todella tunnet häneen vetoa ja haluat olla hänen kanssaan, anna aikaa eläkä painosta.
Suhteen voi myös lopettaa niinkuin myös aloittaa, jos ei toimikkaan. Toiset ovat nopeempia etenemään ja toiset hitaampia.

- Sam

Voi helvetti.

Se että mies ei halua seksiä tapailuvaiheessa, ei tarkoita automaattisesti sitä että hänellä olisi tauti, muita tapailuja tai jokin "vika".
Toiset on vaa tarkempia tavarastaan, eikä se ole huono asia. Itse en ainakaan ole hypännyt kaikkien tapailujeni kanssa sänkyyn.
Seksi on toki tärkeä asia parisuhteessa, mutta ei pidä olla se tärkein.
Jos todella tunnet häneen vetoa ja haluat olla hänen kanssaan, anna aikaa eläkä painosta.
Suhteen voi myös lopettaa niinkuin myös aloittaa, jos ei toimikkaan. Toiset ovat nopeempia etenemään ja toiset hitaampia.

- Sam

En tietenkään tahdo painostaa häntä tekemään mitään, mitä hän ei halua, mutta tahdon saada tähän tilanteeseen selvyyden. En vain tiedä, miten ottaisin asian puheeksi miehen kanssa, ettei hän koe minun painostavan tai muutakaan sellaista. Ja ei seksi ole minulle tärkein asia suhteessa, mutta ilman seksiä suhde ei vain mielestäni toimi.

No miks et vaan ala suhteeseen sen kanssa? Jos petyt, niin siihen eroon ei tarvita kuin yksi sana, "erotaan", niin se oli siinä ja pääset eroon tyypistä.
Minusta tuntuisi tosi nololta ensin aloittaa parisuhde ja joutua lopettamaan se pian aloittamisen jälkeen. Sitäpaitsi minä edelleen haluan tietää, miten seksi sujuu ennen parisuhteen aloittamista. Tuntuisi tyhmältä, jos ryhtyy suhteeseen ja sitten vasta tietää, että seksuaaliset mieltymykset eivät kohtaa ollenkaan tms. Eihän esim. autoakaan osteta ilman koeajoa.
Seksin pihtaaminen kuuluu mielestäni teini-ikään, jolloin elämän- ja suhdekokemusta ei juurikaan ole. Minä ja mies emme ole mitään teinejä enää (mies 30 ja minä 26). Liiallinen odottaminen tuntuu niin turhalta tässä iässä.

[QUOTE="vierailija, post: 31258861" hän ei suostu harrastamaan seksiä ennen kuin vasta parisuhteessa. Minä taas en seurustele ennen kuin olen harrastanut miehen kanssa seksiä[/QUOTE]
Hyvin helppo yhtälö, ei tule onnistumaan. Sinä vonkaat munaa, hän ei anna. Hän haluaa parisuhteeseen, sinä et.
Yksinkertaista, nyt hus hus kaikki pois, aapee sai jo oikean vastauksensa.

[QUOTE="vierailija, post: 31258861" hän ei suostu harrastamaan seksiä ennen kuin vasta parisuhteessa. Minä taas en seurustele ennen kuin olen harrastanut miehen kanssa seksiä
Hyvin helppo yhtälö, ei tule onnistumaan. Sinä vonkaat munaa, hän ei anna. Hän haluaa parisuhteeseen, sinä et.
Yksinkertaista, nyt hus hus kaikki pois, aapee sai jo oikean vastauksensa.[/QUOTE]
Siis minä kyllä tahdon parisuhteeseen hänen kanssaan. Ensin haluan kuitenkin harrastaa seksiä, jotta tiedän kannattaako minun ryhtyä siihen.

Sehän on vaan hienoa että jollain on vielä tänä päivänä jonkinlaisia periaatteita liittyen seksiin. Pääasiassahan nykyään ihmiset jakelee tavaraansa suuntaan ja toiseen, ilman minkäänlaista sitoutumista. Itse en myöskään harrasta seksiä kuin parisuhteessa. Mies ei kuitenkaan vaadi yhteenmuuttoa tai avioliittoa tms, joten en ymmärrä mikä on ongelmasi. Parisuhteesta pääsee pois, jos se seksi nyt sitten mukamas olisikin täysin hirveän kamalaa... *hohhoijjaa*

Miehellä on periaate, jonka hän on sinulle selittänyt. Jos sinä et sitä hyväksy, joku muu varmasti huolii miehen sellaisenaan kuin hän on. Onhan hänellä noita kumppaneita kuitenkin ennenkin ollut.

Sehän on vaan hienoa että jollain on vielä tänä päivänä jonkinlaisia periaatteita liittyen seksiin. Pääasiassahan nykyään ihmiset jakelee tavaraansa suuntaan ja toiseen, ilman minkäänlaista sitoutumista.

On mullakin periaate; siemennestettä saa ja se on uusiutuva luonnonvara. Jokaiselle hyvännäköiselle pimulle tätä mannapuuroa on tarjolla. Siinä on periaate.

Kyllä tuossa joku haiskahtaa. Ensimmäisenä tulee mieleen, että miehellä on pieni tai sitten sillä on herpes tms. Jos jo tässä vaiheessa pitää olla tuollaista kiristämistä ja valtapeliä, niin mitä se tuleekaan olemaan suhteessa. Unohtaisin koko miehen ja vaihtaisin normaaliin (anteliaampaan) tapaukseen.

Hei, täällä olisi samanlaisen ogelman kanssa painiva tyyppi kanssa.

Olen tavannut pitkän sinkkuiluputken jälkeen ihanan miehen, kenen kanssa voisin kuvitella jotain vakavampaakin. Ollaan tapailtu pari kuukautta ja hyvin on mennyt. Mutta kun hän ei halua seksiä ennen kuin on parisuhteessa, kuulemma kuuluu hänen periaatteisiinsa!
Haluan itse kyllä parisuhteen, mutta haluaisin ennen suhteeseen sitoutumista varmistua miehen sänkytaidoista, jottei sitten tule ikäviä yllätyksiä myöhemmin. Eikä autoakaan osteta ennen koeajoa, joten siinä mielessä tämä mies ihmetyttää minua kun ei ole seksiä halunnut.
Mies ei ainakaan myönnä, että hänellä olisi jotain ongelmia, ja nyt olenkin epävarma kannattaako juttua jatkaa vai tuhlaanko vain aikaani hänen kanssaan???

Yhteistyössä