Tapahtui tänään kaupassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja courage
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

courage

Jäsen
24.05.2009
392
0
16
Muksu narisi keksihyllyn välissä kun ei saannut herkkuja... Noh.. N. 70v rouva lipui paikalle ja sanoi: " Osta pikkuiselle nyt paketti keksejä, lapsuusaika on niin lyhyt. Kadut sitten vanhemmiten miten tiukka olet ollut... -Ja niin!! Muista aina vastata lapselle kun se sulta jotain kysyy"

Voin sanoa että ellei mamma olisi siitä niin rivakkaasti poistunut olisi keksipaketti löytynyt hänen omasta.. %#*!

mua peesas puoli kauppaa mummo kärreineen. OIKEASTI oli peffassa kiinni sen kärrit kun johonkin pysähdyin. mulkaisin häntä pahasti, niin eikös se äitynyt juttelemaan! mummot on pahimpia kyllä.

Niimpä niin...pysyyhän se lapsi tietty tyytyväisenä kun saa keksiä tai mitä nyt sattuu haluamaan ja varmasti tämä rouva hyvää tarkotti. Mut ääneen ei kyl kannattas mennä toiselle neuvomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi tyhmää, että mekin tullaan olemaan joskus mummoja, joita sitten nuoret nartut palstoilla haukkuu. Nythän me ollaan täydellisiä omassa äitiydessämme.

Mä en tasan tarkkaan ala YHTÄÄN äitiä patistaan herkkujen ostoon.. en minkään ikäsenä. Ne on kaikkien omia valintoja, mitä ostaa. Sitä paitsi, jos lapsen äiti on jo sen kieltäny ja siihen joku ulkopuolinen tulee lässyttää, se dissaa sitä äitiä tosi pahasti lapsen silmissä. Jos ymmärrät mitä tarkotan..

Mul tulee ihana mielikuva olutosastolta perjantai. " Anna nyt sen Eskon ostaa se saunakalja, elämä on lyhyt ja kadut sitten kun oot leski kuin tiukka oot ollu"
Mä pidän mummuista ja papoista, olen fani, mutta perheiden sisäisiin asioihin ja ostoihin ei minusta ole fiksua puuttua.

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Mul tulee ihana mielikuva olutosastolta perjantai. " Anna nyt sen Eskon ostaa se saunakalja, elämä on lyhyt ja kadut sitten kun oot leski kuin tiukka oot ollu"
Mä pidän mummuista ja papoista, olen fani, mutta perheiden sisäisiin asioihin ja ostoihin ei minusta ole fiksua puuttua.

Tämä olisikin hyvä veto :whistle:

että pulttia otetaan tollasesta.
Musta tuo ohje oli viisas ja hyvä, ihan kelle tahansa äidille!
Sen voisin itsekin koittaa muistaa enskerralla, kun taas sanon automaattisesti EI:n, kuuntelematta lasta oikeastaan ollenkaan......

Alkuperäinen kirjoittaja courage:
Muksu narisi keksihyllyn välissä kun ei saannut herkkuja... Noh.. N. 70v rouva lipui paikalle ja sanoi: " Osta pikkuiselle nyt paketti keksejä, lapsuusaika on niin lyhyt. Kadut sitten vanhemmiten miten tiukka olet ollut... -Ja niin!! Muista aina vastata lapselle kun se sulta jotain kysyy"

Voin sanoa että ellei mamma olisi siitä niin rivakkaasti poistunut olisi keksipaketti löytynyt hänen omasta.. %#*!

musta ihana mummo :)

Eiks vanhempien ihmisten just kuulukin muistutella elämän rajallisuudesta ja kaiken suhteellisuudesta. Tosiaan: mitä on yksi keksipaketti seitsemänkymmenen vuoden perspektiivissä. :)

Ehkä mummeli itse tuntee syyllisyyttä siitä että on omalle lapselleen ollut liian tiukka. Eihän tuollaisia neuvoja tarvitse noudattaa jos ei halua, mutta tuntuu vähän liioittelulta oikein suuttua asiasta. Ajatteletko aina kaikkea vain omalta kantiltasi?

Tosi tyhmää, että mekin tullaan olemaan joskus mummoja, joita sitten nuoret nartut palstoilla haukkuu. Nythän me ollaan täydellisiä omassa äitiydessämme.

I agree. Tuli mieleen, että hänellä saattoi tulla joku flashback. Me nuoremmat bitchit emme voi ymmärtää, mitä noinkin pitkään elänyt ihminen kokee, kun näkee nuoren äidin lapsensa kanssa. Hänen nuoruudessaan ei ehkä ollut niin kovin laajoja keksipakettivalikoimia =) Ymmärtämystä hitusen, arvon ladyt. Me kaikki vanhetaan!

Alkuperäinen kirjoittaja elisabetti:

I agree. Tuli mieleen, että hänellä saattoi tulla joku flashback. Me nuoremmat bitchit emme voi ymmärtää, mitä noinkin pitkään elänyt ihminen kokee, kun näkee nuoren äidin lapsensa kanssa. Hänen nuoruudessaan ei ehkä ollut niin kovin laajoja keksipakettivalikoimia =) Ymmärtämystä hitusen, arvon ladyt. Me kaikki vanhetaan!
PEESI!

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
mua peesas puoli kauppaa mummo kärreineen. OIKEASTI oli peffassa kiinni sen kärrit kun johonkin pysähdyin. mulkaisin häntä pahasti, niin eikös se äitynyt juttelemaan! mummot on pahimpia kyllä.

sul on mun nimi :)