Tapaamissopimus ja kuljetukset yksin minulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mia"

Vieras
Hei,

kävimme isän kanssa lastenvalvojalla. Lastaan on nähnyt n. vuosi sitten. Sovimme, että näkee nyt 2 tuntia 1x viikko. Isä ei tietenkään pääse lasta hakemaan ja niinpä lastenvalvoja ehdotti, että minä kuskaan edes takas.

Ei siinä muuten mitään ja matka on noin 12km, mutta jotenkin jäi kismittämään. Sopimus oli onneksi suullinen tällä kertaa, että tapaamiset sujuisivat...

Oli vain pakko purkaa, tunteet on nyt todella sekaiset, ikävä, huoli, helpotus, suru ja viha, aivan sekamelskaa. En haluaisi tapaamisia ja ahdistusta, toisaalta tätä tarvitaan.

joo, tiedän että v*tuttaa. Mun tapauksessa mie kuskasin 25km eestaa joka toinen vkl. Siitä huolimatta, että mies jätti yhteiset velat minun maksettavaksi. Ajattelin järjellä: isällä ei ole oikeus tavata lastaan mutta LAPSILLA ON OIKEUS TAVATA ISÄÄNSÄ. Myöhemmin lapset muuttivat isänsä luo. Ajattelin, että olinpahan 19 v kantanut yksin vastuun lasten kasvatuksesta, joten ilomielin luovutin 11 v ja 16 v poikani hänen huostaan. (Vanhin 19 v ja nuorin vielä 8v siinä vaiheessa) Siinäpähän oppi, miten IHANIA murrosikäiset oireilevat nuoret miehet ovat!! Parin kk jälkeen valitti, kun koulun open kanssa ois pitänyt tapailla ongelmien vuoksi, "en minä yksinhuoltajana jaksa työpäivän jälkeen enää kokouksissa juosta kun pitää kaupassa käydä ja ruokaa laittaa perheelle"... Ja saipahan itse ryypätä ne lapsilisät!! Kun aiemmin väitti että minä laitan ne ryyppäämiseen... Voi Pyhä Yksinkertaisuus!!!