Tapaaminen itä-Suomeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Scarpetta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Scarpetta

Vieras
Nyt kun näitä tapaamisia on kuin sieniä sateella, niin arvelin heittää ilmaan ajatuksen treffeistä myös täällä Itä-Suomessa? Löytyskö kiinnostusta? :wave:

Muakin kiinnostaisi tapaaminen,olisiko se ravintolassa tms.??
Niissä en ole kyllä käynyt vuosiin,ei kuulu "harrastuksiini".
Lapselle pitäisi myös saada hoitaja,mikäli ei voi ottaa mukaan.
Kertokaa,minkäl. on ollu mammojen tapaamiset/palstalaisten yleensä,te jotka ootte niissä olleet. :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2004 klo 10:02 Pullukka23 kirjoitti:
Mietin, et mihin scarpetta "karkasi" :whistle:

Täällähän minä oon :ashamed: Mulla on nyt niin kiireiset ajat työn ja harrastusten suhteen, että en kyllä uskalla ottaa näitä tapaamisjärjestelyjä ja kartotuksia kontolleni. Ettei sitten vaan jää asiat puolitiehen :o

Mun mielestä se tapaaminen voisi olla sellainen että lapsosetkin voi olla mukana. Mä en ite ainakaan tällä hetkellä käytä alkoholia ja siksikään ei kiinnosta mitkään "kännitapaamiset" ;)
Jatkoillehan kukin voi mennä, jos siltä tuntuu :D

Lapset vois olla mukana. Ainakaan sen ei tarvitsisi olla ravintolassa. Ehkäpä myöhemmin vois järjestää ravintolaillankin. Mie asun noin 70 km päässä Joensuusta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2004 klo 18:58 äippä70 kirjoitti:
Mistäpäin Itä-Suomen porukka on kotoisin?
Mä olen Joensuun läheltä(45 km matkaa).
Olis kyllä kiva sellanen tapaaminen jotta lapsetki vois olla mukana.
:)

Joensuun seutu kävis mullekin hyvin. Minä tosin lähtisin tapaamiseen mieluumin ilman lapsia, että vois keskittyä siihen tutustumiseen, eikä lasten paimentamiseen.Lapset jos ottaa mukaan, niin sitten pitäs varmaan treffata jossain leikkipuistossa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2004 klo 19:54 Pullukka23 harmaana kirjoitti:
Mä taas asun n. 100 kilsan päässä Joensuuta ja ollaan kortittomia/autottomia :whistle:

Minulla kyllä kyytiin sopii jos vaan aikataulullisesti tapaaminen sopii meidän arkeen :D .

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2004 klo 20:28 Pullukka23 harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2004 klo 22:00 Hapan Kaali kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2004 klo 19:54 Pullukka23 harmaana kirjoitti:
Mä taas asun n. 100 kilsan päässä Joensuuta ja ollaan kortittomia/autottomia :whistle:

Missä suunnassa asut Joensuusta katsoen?
No kaipa pohjosemmassa

Sitten ei kimppakyyti onnistu. Itse asun Joensuun eteläpuolella.

Yhteistyössä