Tanya!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haave
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Asetun vatsalleni maahan levitetyn paidan päälle ja nostan vähän pyllyäni, tulet päälleni ja työnnyt ensin kastelemaan kalusi pillussani. Odotan jännityksellä mitä tapahtuu...sulla on niin iso kalu, en tiedä kestänkö, ajatus kiihottaa mua kuitenkin, oma heinämieheni....

Kumarrun vielä kostuttamaan peppuasi syljelläni ja sitten hitaasti työnnyn milli milliltä kireään peppuusi...tuntuu, että peppusi lypsää kaluni tyhjäksi jo nyt, niin tiukka olet. Kumarrun yllesi ja puren niskaasi samalla, kuin kalu uppoaa hitaasti mutta varmasti pohjaan asti. Huohotat ja vaikeroit kiimoissasi...alan naimaa pikku hiljaa ja suonikas kalu liukuu jo helposti pepussasi. Samalla käteni hieroo klittaasi alhaalta käsin....kohta en voi enää mitään...

iso kalu uppoaa tahdikkaasti uudelleen ja uudelleen kireitten pakaroittesi väliin ja näky on niin kiihottava, että alan tuntemaan värinää selkäytimessäni asti ja haluan antaa koko lastini sinulle varsinkin kun tunnen käsilläni, kuinka pillusi alkaa samalla supistella sormieni ympärillä....kesätyttöni, kohta saat sen mitä olet koko päivän minusta halunnut

Uuuh, heinämies, sä olet mies mun makuuni...tiedät just mitä mä haluan...Olet tarpeeksi rivo mulle. Ensin tunnen vain kipua, mutta sitten munasi solahtaa sisään pyllyyni ja liikut varovasti edestakaisin, olen haljeta mutta samalla tuntuu ihan käsittämättömän hyvältä...Olet kuin eläin mun päällä ja se on niin kiihottavaa. Painat yhdellä kädelläsi käteni ranteista maahan kiinni, hampaasi pehmeäasti niskassani ja panet mua perseeseen. Sormesi vatkaa klitoriksellani ja yhtäkkiä saan räjähtävän orgasmin, tunnen kuinka sinäkin alat tulla heinämieheni...

tunnet kuinka kaluni paisuu vielä hieman entisestään ja alan sykähdellen tulla peppuusi...kuusi pitkää sykäystä tuntuu aivoissani asti ja tuntuu ettei orgasmista tule loppua...olet niin kireä oman orkkusi kourissa, etten meinaa saada viimeistä työntöä sisään...lysähdän lopuksi päällesii ja saan vain huokaistua...kiitos, rakas kesätyttöni...kiitos...

Kiepsahdan ympäri ja makaamme sylikkäin auringonpaisteessa...kiitos kahdesta ihanasta orkusta, kesämieheni, kuiskaan korvaasi ja suutelen sinua tyydytettynä. Mitenkäs jos jatkaisimme vaikka lämmitämmällä illalla puusaunan ja hmm...

Olit niin hyvä pano että huh...

Kyllä muuten panettaa tällä hetkellä ihan saatanasti....Maksaisin vaikka että joku nussisi mua juuri nyt...

älä nyt hyvä mies jakele puh. tietojasi netissä! Johan se Tanyakin pitää sua ihan erkkinä!
hmmm. muutenkin tuli olo että tanya lorttoilee mielummin naisten kanssa nykyään?

Yhteistyössä