Tanya!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haave
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Panettamaan alkaa myös elovenatyttö saparoineen (olit vissiin brunette, mutta ei sen väliä) kesämekossaan, ja mekon alla ei tietenkään pikkareita ;) Kyllä siinä heinämiehenkin haalareissa alkaa pullottamaan, kun ujosti heinänkorsi suussa kujeilet aidanpielessä....

Heh heh...saparot muuten on päässä tällä hetkellä, tosin mulla on pitkät punaiset hiukset, ei (enää) blondit....Sellainen vaaleanpuna-valkoinen avokaulainen Texas-mekko löytyy kaapista. Ei muuta kuin mekko päällä hajareisin suomenhepan paljaaseen leveään selkään ja peltotöitä katselemaan, pian kenties vaihtuu korsi suussa johonki isompaan ja paksumpaan..? ;)

No huh...hiki pinnassa jo nyt kun katselen ratsastustasi ja mietin mahtaako lantiosi keinua yhtä kauniisti, jos heinämies tarjoaisi ratsastusalustan neidolle. Ja tottakai heinänkorsi vaidettaisiin sitä ennen mehukkaampaan ja vahvempaan patukkaan ;) Sitä ennen täytyisi kuitenkin maistaa onko ratsastus hepalla ja heinämiehen kiiltelevän ylävartalon katselu saanut jotain mekon alla aikaiseksi...

Uuh, Tero, nyt alkaa tosissaan houkuttaa ajatus...

Ratsastan kiiltävällä orillani pellolla auringonpaisteessa. Näen kuinka yksinäinen heinämies huhkii vanhanaikaisesti talikko kädessään heinähommissa. Katson sua pitkään ja huomaat sen. Sulla on paljas ylävartalo ja vain kangashousut ja saappaat jalassa. Ihailen auringossa kiiltäviä lihaksia jotka pullistuvat joka kerta kun heität uuden satsin seipäälle. Hevosen selkä keinahtelee pehmeästi kun ratsastan isoa ympyrää sun ympärillä. Tekisi mieli testailla noita lihaksia ja vähän muutakin käytännössä. Hevosellani on vain riimu ja riimunnaru ja ohjaan sitä pohkeillani. Huomaan että katselet minua. Päätän olla rohkea. Käännän hepan metsänreunaan ja liu´un alas selästä pitkin sen kiiltävää kylkeä. Sidon riimunnarun puuhun ja heppa jää mutustamaan ruohoa. Olen hionnut reisistä vähän ja muutenkin tuntuu kostealta...Mekko liimantuu ihooni. Kävelen hitaasti peltoa pitkin luoksesi. Keskeytät työsi kun olen parin metrin päässä. Katsomme toisiamme. Huomaan kuinka tuijotat ruskettuneita rintojani jotka ovat esillä lähes kokonaan avokaulaisen mekon takia...Nuolaiset huuliasi. Tulen lähemmäksi...

Näky saa minut hiljaiseksi...tuntuu kuin luonto ja linnutkin hiljentyisi edessäsi...Kauniit rintasi keinahtelevat askeltesi tahdissa, ja avonainen kaula-aukkosi paljaastaa aina välillä toisen nänneistäsi. Näen että se se nöpöttää ihmeen terhakkaana suorastaan helteisestä ilmasta huolimatta...Kovan työn aiheuttamat hikinorot valuvat lihaksikasta rintaani pitkin. Heinämies miettii, että mitä tuo upea ilmestys nyt haluaa?

- Miten heinänteko sujuu? Olet valinnut vanhanaikaisen menetelmän, sanon ja astun paljain jaloin ihan viereesi. Pellolla ei ole muita.

- Vanhanaikainen mutta tehokas, vastaat silmiini tuijottaen ja seksikkäästi virnistäen. Vatsalihaksesi näyttävät niin hyviltä... ja housuissa näyttää olevan tavaraa...En pysty enää hillitsemään itseäni vaan painaudun suhun kiinni, suutelen sinua halukkaasti. Yllätyt ensin mutta sitten vastaat suudelmaan vaativasti. Kätesi seikkailevat hyväillen hikistä ihoani selässä ja liukuvat takapuoleni päälle, sitten mekkoni helman alle, yllätyt huomatessasi ettei mulla ole pikkuhousuja ollenkaan...Kokeilen lihaksiasi ja hyväilen sinua joka puolelta. Hinkkaan itseäni vartaloasi vasten ja tunnen miten sulla seisoo. -Mua panettaa ihan sietämättömän paljon, kuiskaan sun korvaan.

Hämmennyn himokkaasta aloituksestasi niin, että heinähanko putoaa käsistäni samantien. Vastaan suudelmaasi ja annan käteni vaellella peppusi kaarevalle, suloiselle muodolle...liu'utan kättäni pitkin pakaroittesi vakoa ja huomaan, että olet ihan kostea. Imaisen pilkottavan nännisi suuhuni ja imen sitä hellästi...huokailet korvaani ihanasti...Kaluni jäykistyy entisestään ja minuakin panettaa aivan sairaasti....Aurinko porottaa kuumimmillaan keskitaivaalta...ääretön hiljaisuus ja kiima velloo paikallaan seisovan helleilman kanssa....(diesel_174@hotmail.com) nyt alkoi oikeasti posket punottamaan :)

aahh...nuolen ja imen kaulaasi ja jatkan alaspäin. Housuissasi on jotakin joka houkuttaa mua...Työnnän sut nojaamaan valmista heinäseivästä vasten ja polvistun eteesi, nuolen napaasi, avaan housut samalla. Suljet silmäsi kun kullisi pomppaa esiin jäykkänä ja otan sen suuhuni...Se on isoin mitä olen koskaan nähnyt. Mahtaako se mahtua sisääni ollenkaan, ajattelen samalla kun kuuntelen huokauksiasi ja imen minkä kerkeän...

Imet ahnaasti suonikasta kaluani samalla kun ohjailen kauniita kasvojasi saparoistasi kohti miehuuttani aina vain uudestaan ja uudestaan...kumarrun välillä hyväilemään rintojasi joiden nännit suorastaan kerjäävät imemistä myös.Olet nostanut mekkosi helmat lantiollesi ja näen kauniin paljaan vakosi odottavan jotain suurta...

Tuntuu oudolta rietastella keskellä kauneinta kesäpäivää lintujen laulaessa... Puristelen hellästi pallejasi ja nuolen paksua kyrpääsi. Olen ihan märkä ja valmis. Tartut käsiini, nostat minut ylös, suutelemme uudestaan ja riisut mekkoni yläosan ja vedät rintsikat alaspäin. Nännit ovat jo saaneet hoitoa, mutta nyt kourit myös rintojani osaavilla käsilläsi samalla imien ...kohta en enää kestä tätä. Paitasi lojuu maassa ja käyn sen päälle selälleni, levität jalkani ja märän pilluni ja nuolaiset..

Kumarrun jalkojesi väliin ja nuolaisen pilluasi aina klitorikselta peppureiällesi asti...mmm...oletpa kiimainen ja märkä. Imen hellästi ja rytmikkäästi klitoristasi ja työnnän samalla yhden sormen kireään vakoosi...toisella kädellä hieron nännejäsi ja kiemurtelet allani vaativana. Kevyt tuulenvire vilvoittelee paljasta vartaloasi samalla, kun nuolen ja imen ahnaasti sinua kesätyttöni. Lantiosi liikkeistä tiedän mitä haluat ja vaihtelen kieleni ja huulieni paikkaa aina vaatimustesi mukaan, enkä ylläty kun nostat lantiotasi ja ohjaat välillä kieleni myös kauniille pepullesi...

Tämä heinämies osaa todella nuolla! En ole pitkään aikaan saanut näin hyvää...Voihkin orkun partaalla mutta et anna mun vielä tulla, löydät aina uusia tapoja soitella mun kieliä...Suljen silmäni ja tartun hiuksiisi ja sivelen poskiasi, nyt työnnät yhden sormun pilluuni ja yhden pyllyyn, nuolaiset klitorista ja silloin se on menoa. Nautinnon aalto lyö ylitseni, selkäni kaartuu ja huudan niin että metsä raikaa. Lopetat nuolemisen juuri oikealla hetkellä mutta pidät sormet sisälläni ja nautit kun pilluni supistelee niiden ympärillä. Hitaasti palaan tajuihini taivaasta ja nousen istumaan. Olen vieläkin himokas. Suutelen sinua kiitokseksi ja kuiskaan korvaasi ""olet uskomaton, mun heinämies..."" Näen miten kalusi seisoo kovana. Käännähdän ympäri ja nostan peppuni tarjolle. Tartut lantiooni ja tunnen kalusi reiälläni...

Ei perkele, mun pitää nyt mennä palaveriin...Tero, mua panettaa aivan raivona. Housut on ihan märät. Hävettää melkein...odotatko mua heinämiehenä pellolla pari tuntia, jooko

kiusoittelen sinua hetken ja annan kaluni liukua pitkin klittaasi ja välillä ylempää pitkin peppuvakoasi...sitten en maltaa enää, vaan työnnän kivikovan kaluni hitaasti sentti sentiltä pohjaan asti. Jumalainen näky kun iso kalu uppoaa takaapäin halukkaaseen kireään pilluun! Otan lantiostasi kiinni ja alan naimaan vaativasti, välillä otan ""suitsistasi"" kiinni ja saparoista tiukasti otetta pitäen nain rajusti pohjaan asti. Hiestä märkä selkäsi on notkolla ja peppuasi upeasti tarjolla...on upeaa itsekkin ""ratsastaa"" välillä...

oli niin vakuttavaa puhetta että, kyllä pitäisi lämmetä tuosta, ja ihme jos ei ?

...mutta tuo nimimerkki

niin, mutta jatkakaa vain

suotta keskeyttää

hyvin lähtenyttä...

mutta mitä muuta tulee Tanyaan, niin antaa olla ?

Pääsin pois palaverista vihdoinkin...en muista mitä asioita käsiteltiin, mielessäni pyöri vain kuuma kyrpä:)

Ja takaisin heinäpellolle:) Odotatko vielä siellä heinämies?

Nussit mua ihanasti, olet niin taitava...voihkin ja huudan, eihän meitä kukaan kuule täällä. Parrusi on valtava ja jokainen työntö sattuu ja tekee hyvää yhtä aikaa. Nostan persettäni ylöspäin ja työnnät kunnolla....huudan sua panemaan mua kovaa, kuulen miten pilluni litisee saadessaan kovaa kyytiä...Olen niin märkä että välillä se lipeää ulos. Käännyn notkeasti ja työnnän sinut vuorostaan makaamaan selällesi paidan päälle. Seipääsi tököttää ilmassa yhä kovana. Käännänkin peppuni naamaasi päin ja laskeudun hitaasti alaspäin kiiltävää kaluasi pitkin...

Voihkit ja huudat... työnnän kivikovan kaluni hitaasti pohjaan asti… Nostelet persettäsi ylöspäin ja pystyn näin työntämään kunnolla kovaa kyrpäni sisään. Huudat anna mulle kovaa kyrpää…pidän sinun lantiostasi kiinni ja vedän sinut tiukasti minuun...kyrpäni liikkuu sisään ja ulos....

Minäkin palaverissa tunnin :) Ja tietysti märkä pillu mielessä.
Katson kuinka laskeudut alas ja kireä muodokas peppusi alkaa liikkumaan ylös ja alas rytmikkäästi...en voi kuin huokailla, nauttia ja pidätellä itseäni, kun ratsastat jälleen kohti hurmosta....en kestä näkyä enää kauaa, ja kysynkin että haluatko välillä maistaa kaluani ja itsesi makua siitä, ennenkuin nain sinut ja itseni huipennukseen?

Anteeksi viivytys :)

Haluan toki ottaa sulta vielä suihin. Ratsastettuani tarpeeksi nousen pois kalusi päältä ja asetun jalkojesi väliin, imaisen uudelleen märän kalusi suuhuni. Imen vain sen päätä ja pyörittelen kieltäni terskalla...Katson sinua silmiin ja näen miten nautit...

tekee uskomattoman hyvää ja katson sinua suoraan silmiin, kun imet minua kauniit silmät suurina...alkaa tuntua jo selkäytimessä asti...mieltäni alkaa kiehtoa ajatus, että saisinkohan tulla vielä lopuksi siihen kireään liukkaaseen aukkoosi, joka katseli minua niin kutsuvasti , kun nain sinua takaapäin....otat kalun jalleen syvälle suuhusi...

Lutkutan sinua kunnolla ja runkkaan samalla kullin vartta kädellä, tuntuu ettet kestä enää kauaa...minä haluaisin vielä jotain oikein härskiä...Mitähän se voisi olla?

Lopetan imemisen ja nousen ylöspäin kuljettaen kuumaa kieltäni vartaloasi pitkin kunnes päädyn suutelemaan sinua suulle. Kuiskaan korvaasi mitä haluan...

Yhteistyössä