tanssin huumaa...:)

Ah, Mikko on mun suosikki!!!

Sikke ja Kaikkonen kotiin pareineen samoin tein. En ymmärtänyt sitä Aleksin kiroilua näin perheohjelmassa ja sekin tökkäs korvaan, kun alkaa kymppejä metsästämään, eihän siinä mitään, mutta särähti korvaan ja mielessä vilahti ajatus, että onkohan pisu päässy nouseen hattuun edelliskerran voitosta..

Vanessan juonnsta ei saanut selvää. Huulipuna ja korut oli unohtunu kotiin. Vali vali

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En nyt pareista sano mitään mutta Vanessa oli jotenkin jäykkä.Ella oli iloisempi.Ja silloin aikoinaan heti ekasta jaksosta ähtien.

Joo,oon ihan samaa mieltä että vanessa oli tosi jäykän oloinen,ja piti niinkuin teko hymyä päällä...jossainhan luki että se on vähän niinku pakotettu toiseks juontajaks,että ei olis itse tahtonut...

Alkuperäinen kirjoittaja halinalle1984:
En nyt pareista sano mitään mutta Vanessa oli jotenkin jäykkä.Ella oli iloisempi.Ja silloin aikoinaan heti ekasta jaksosta ähtien.

Joo,oon ihan samaa mieltä että vanessa oli tosi jäykän oloinen,ja piti niinkuin teko hymyä päällä...jossainhan luki että se on vähän niinku pakotettu toiseks juontajaks,että ei olis itse tahtonut...

Ei kai ketään voi pakottaa, haloo! Ja mun mielestä Vane oli ok, eikä häntä voi verrata Ellaan, ehkä kaikkia jännittää eka suora lähetys!

Maria ja Mikko, parhaat! Joonas oli ihana!

Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Alkuperäinen kirjoittaja halinalle1984:

Ei kai ketään voi pakottaa, haloo! Ja mun mielestä Vane oli ok, eikä häntä voi verrata Ellaan, ehkä kaikkia jännittää eka suora lähetys!

Maria ja Mikko, parhaat! Joonas oli ihana!

No voihan se olla sitten että mulle on annettu väärää tietoo,näin minä kuulin..

Yhteistyössä