Antti ja Ansku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 4xäippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4

4xäippä

Vieras
onko niillä säpinää...??siis nämä Tanssii tähtien kanssa tanssjat/voittajat...
Jokos sitä asiaa on täällä vatvottu?!
Ansku näyttää niiiiiiiiiiin rakastuneelta sen Antin kainalossa..eipä siinä mitään,kaunis pari.

Mun mielestä aiemmin oli jossain lähdessä juttua, että Antti seurustelis ihan naisen kanssa, että kyllä se hetero on. vaikka suurinosa taitaa luulla sen olevan homo.

No ohhoh jos Antti on hetero, niin sitten mää olen varmaan rekkis. :laugh:
Eli enpä usko, että heillä mitään sen kummempia säpinöitä on. Mä en ole kyllä koskaan törmännyt tuohon, että Antti seurustelisi naisen kanssa. Silloin kun oli Idolsissa kertoi, että seurustelee, muttei mielestäni koskaan puhunut että kyseessä olisi tyttö. ;)

Oon aina kuvitellut Antin olevan homo. TTK:ssa se sanoi, että odotti valssin oppimista eniten, koska sen voisi sitten tanssia omissa häissäkin. Kai sitä valssia voi tanssia kaksi miestäkin... Silti jotenkin yllätyin.

Ansku tosiaan näyttää hyvin rakastuneelta. Jos Antti on bi...?

Antti on aivan 100% varmasti miehiin päin.

Ja tiesittekö että naisen/tytön paraskaveri olisi juurikin homo.
Mikäs siinä lomalle voi lähteä ystävänkin kanssa.

[QUOTE="vieras";22558432]Antti on aivan 100% varmasti miehiin päin.

Ja tiesittekö että naisen/tytön paraskaveri olisi juurikin homo.
Mikäs siinä lomalle voi lähteä ystävänkin kanssa.[/QUOTE]
Varsinkin kun Antti asuu Lapissa.

Mä näin telkkarissa kerran jonkun ohjelman, jossa tuisku lauloi, ja siinä näytettiin sen tyttöystävääkin. Että Fortune taitaa sitten olla se rekkalesbo! :D

No hyvä. ;)

Muutekseen pittää kyllä muokata, etten mä missään vaiheessa kait väittänyt ettei voisi joskus ollut ollakin tyttöystävää. Se ei mun mielestä siltikään heteroa tee? En siltikään usko, että hirmuisesti miestä naiset kiinnostaa. Joskus on voinut imagonpuhdistusmielessä joku tyttökin rinnalla keikkua, mutta meleko selevä tapaus tuo kyllä on. Olkoot sitten bi tai homo. :) Eli en vielä rekkikseksi tunnustaudu. :laugh:

Viimeksi muokattu:
Kyllä väittäisin Anttia heteroksi. Korkeintaan bi-seksuaaliksi. Siitä, että Antti Tuisku olisi homo, ei ole ikinä ollut minkään näköisiä todistusmateriaalia. Silloin kun se pomppas pinnalle ekan kerran niin sen hiukset oli joo ehkä hieman hintahtavat, mutta ei se siitä homoa tee. Jos Antti Tuisku olisi homo, seiska tietäisi tämän, ja väkertäisi jutun siitä.

Anttia ja Anskua sitäpaitsi haastateltiin joku aika sitten (näin videonkin jossain netissä), ja kun heistä alettiin kyselemään, niin he molemmat jättivät kommentoimatta hymyssä suin :)

Yhteistyössä