tanssin huumaa...:)

Alkuperäinen kirjoittaja Napander:
Katsoin ja oli yllättävän monta hyvää..Siken haluaisin kyllä ekana pois :x

Samaa mieltä, jäykkä kuin kanki.
Kaikki muut vielä tässä vaiheessa ihania ja voivat yllättää, Kaikkonenkin.
Tuleepa taas mielenkiintoista vaikka en uskonut kun parit kuulin.
Vanessa Kurrista en tykkää.

Melkein laitto naurattaan , kun kolmosen sivulla oli otsikko; "Tanssii Tähtien Kanssa:
Huh mitä seksitanssia, Sikke!

Mä en kyllä nähny siinä seksiä pätkääkään vaan pelkän paksuja oksiaan heiluttelevan puupökkelön! :o
Eli mun puolesta Sikke sais lähteä ekana. Sitä Kaikkosta mä en edes nähnyt, mutta ei vissiin menny putkeen niilläkään pisteistä päätellen... :whistle:
Ja tässähän ne jo on lueteltu moneen kertaan ne minunkin suosikit; Jimi ja Anna, Maria ja Mikko, Tuuli ja Aleksi ja Nicke ja Susa ( vai mikä se oli ).

Samat suosikit täälläkin: Jimi & Anna etunenässä, sit Nicke ja Tuuli pareineen. Ja pakko on myöntää, että Maria Lund tanssi hienosti, vaikken häntä voikaan sietää muuten.

Pois äänestäisin myös mä Siken ja Kaikkosen ihan heti ja alkuunsa.

Vane on muuten ihq!

Nicke ja Tuuli sekä Jimi ja Anna jäivät mulle mieleen =) Ja Sikke tosiaan lähinnä jäykkyydellään... Näytti kääntyvän kuin Fiskarsin kympin aura, kuten pappani sanoisi :xmas:

Jimi ja Anna minun suosikit! Nicke oli myös loistava. Maria Lundista en ole jostakin syystä koskaan tykännyt, vaikka tanssihan hän hienosti. Jokin siinä naisessa tökkii ja pahasti.

En katsonut sillä silmällä vaikka telkku oli auki.
Lapset nimittäin tanssivat villisti, muuten ohjelma ei mua hirveesti kiinnosta.

Kuopus pyöri niin kovaa että kaatui keinuhevosensa päälle, joka kaatoi mopon johon esikoinen pyöriessään kompastui...että siinä mun suosikit :D

Jimi tuntuu olevan monen suosiossa, itse en oikein niin siitä välittänyt.. Sen jalkatyöskentely oli melkoista harppomista. Kuviot oli ihan oppinut, mutta tekniikaltaan siellä oli kyllä huomattavasti parempaakin suoritusta.

Yhteistyössä