Tanssimisesta kieltäytyminen

  • Viestiketjun aloittaja Wecantdance(m)
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos Paula!!! :love:
Ihania biisejä ja tanssi - tanssi on niiiiiiiin :love:! Plus infopläjäyksestä minkä tarjosit!
Sulla on näitä terveellisiä intohimoja joka lähtöön!:love:

Bootylle halipusiterkut jos satut joskus tämän näkemään!:love:
 
Kuuntele aina ensin musiikkia - sitä se mieskin yrittää kuunnella(y)
Pitikin lukea koko tämä vanha ketju, että mitä oikein olen kirjoittanut ja mihin asiaan... joo, näköjään pointti on ollut se, että on mietitty kohteliaita tapoja kieltäytyä tanssimisesta, jos ei vaan halua lähteä tanssimaan. Ei siis ollut kyse siitä, ettei uskaltaisi/kehtaisi tanssia, koska tuntuu ettei osaa tms.
 
vierailija
Pitikin lukea koko tämä vanha ketju, että mitä oikein olen kirjoittanut ja mihin asiaan... joo, näköjään pointti on ollut se, että on mietitty kohteliaita tapoja kieltäytyä tanssimisesta, jos ei vaan halua lähteä tanssimaan. Ei siis ollut kyse siitä, ettei uskaltaisi/kehtaisi tanssia, koska tuntuu ettei osaa tms.
Niin... mut olishan kiva osata masurkkaakin kun on tuo kiva laulu tullut tutuksi:
https://frclip.com/video/UgKx-Uwi9-k/syntymäpäivälaulu.html
 
vierailija
QUOTE="wecantdance(m), post: 30957955"]
Tullut mietittyä tuota tanssimisjuttua vielä lisää. Itsellä on ehkä siinä se, että pidän sitä vaan niin tylsänä. Kenties se johtuu siitä, että se eroottinen väre siitä puuttuu :)
Kyllähän sitä teininä tuli lähdettyä hitaille jos tyttö pyysi. Itse en pyytänyt koskaan, yritin muita keinoja. Ilmeisesti siksi menestys ei ollutkaan niin hyvä :)

Mulla on vaan olematon rytmitaju, ihan oikeesti todettu poikkeuksellisen huonoksi. Joten kaipa siitä tää "inho" kumpuaa...
[/QUOTE]
Tällä se kyllä katoaa, kokeile!
 
vierailija
QUOTE="BootyPeppi, post: 30957144, member: 57242"]
Israelissa se on Horah. Hora tarkoittaa monessa maassa piiritanssia kuten myös jiddish kulttuurissa. Klezmer ja horah on ihan mieletön yhdistelmä
[/QUOTE]
Niin on - vain telkkarista nähnyt joskus.
vanhoissa biiseissä on "helmiä".
 
vierailija
QUOTE="viisikymppinen isoäiti, post: 30956833, member: 121856"]
no eikö sitä voi ihan rehellisesti sanoa, että en tanssi, en osaa.
[/QUOTE]tietysti voi!
 
vierailija
Missä päin väki oikein asuu, kun tanssimattomuus on junttia? Siellä tanssilavan reunamillako? Kuten aiemminkin sanoin, mun tuttavapiirissä ei ole yhtään ihmistä, joka dissaisi miehen/naisen tanssitaidottomuuden vuoksi. Ne on niitä +60-työkavereitani, jotka näin tekisivät. Onneksi täällä päin ei olla niin niuhoja. Saa tanssia tai olla tanssimatta, saa juoda tai olla juomatta, saa olla sellainen kuin on.
tuon tahtiin?
 
vierailija
Ymmärsitköhän viestini nyt ollenkaan oikein? Kirjoitin, että en halua tanssia varsinkaan miesten kanssa. En halua harrastaa sellaista tanssia, jossa on ideana, että "mies vie". En osaa tanssia eikä mua kiinnosta tanssia. Nautin musiikista muilla tavoin. Ei tässä ole kyse siitä, etten tietäisi miten vosin mennä mukaan tanssimaan. Ei ole mun juttu. Mulle ei ole luonnollista tanssia miesten kanssa. Mutta enpä tosin sen vuoksi tanssipaikoissa käykään, mutta aina jossain laivan yökerhossa tms saattaa joku innostua hakemaan (en nyt keksinyt parempaa esimerkkiä kuin tuo laivan ravintola, mutta jokin vastaava, missä on myös tanssia, mutta myös jotain muuta, eli ainoa idea ei ole se tanssiminen).
Nykyään voi mennä niin et kummatkin "seuraa"
 

Yhteistyössä