Tanssilava, tanssiin hakeminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tanssittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tanssittaa

Vieras
Onko täällä ketään joka käy lavatansseissa? Haluaisin kuulla kokemuksia etenkin siitä, että hakeeko itse esiintyjä koskaan ketään tanssimaan esim. tauon aikana? tai voiko esiintyjää hakea tanssimaan?
Oletteko koskaan nähnyt kenenkään esiintyjän tanssineen lavalla? Mietin pientä ylläriä, siksi kysyn.

Onko täällä ketään joka käy lavatansseissa? Haluaisin kuulla kokemuksia etenkin siitä, että hakeeko itse esiintyjä koskaan ketään tanssimaan esim. tauon aikana? tai voiko esiintyjää hakea tanssimaan?
Oletteko koskaan nähnyt kenenkään esiintyjän tanssineen lavalla? Mietin pientä ylläriä, siksi kysyn.

Olen nähnyt joskus joidenkin esiintyjien käyvän tanssimassa. Taitaa haku mennä kumminkin päin. Itse olen joskus tanssinut jonkun soittajan kanssa, joka oli siis enemmän taustalla soittamassa. Hän haki minua.

Kerran yhden suosikkiorkesterin rumpali haki minua tanssimaan. Osa tykkää tanssia, suurinta osaa en kuitenkaan ole tanssilattian puolella nähnyt. Esim. Johanna Pakonen ja Eija Kantola, sekä Finlandersin poikia olen nähnyt tanssimassa.

Osa esiintyjistä tanssii myös. En kyllä tiedä mistä heitä voi hakea tanssimaan. Finlandersin pojat olen nähnyt tanssimassa ja Johanna Pakosen olen nähnyt ihan rivissäkin seisomassa eli siitä on saanut häntä hakea. Mattilan siskoksista osa tanssii myös.
Kaverini "haki" Janne Raappanaa tanssimaan niin, että antoi hänelle biisin aikana lapun jossa luki, "Tauolla.... Saanko luvan tanssittaa?" Janne on tosi hyvä tanssimaan.

Yhteistyössä