Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja suppo:Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:shutter island oli hyvä!
Mistä leffa kertoo?
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:Alkuperäinen kirjoittaja suppo:Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:shutter island oli hyvä!
Mistä leffa kertoo?
se kertoo sellasesta saaresta,jolla on mielenterveyspotilaita, se on tosi jännä! Muutaman kerran meinas pissat tulla housuun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:Twilight :heart:
Uusikuu :heart:
(oli pakko)
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:Twilight :heart:
(oli pakko)
Onks toi Uusikuu yhtä hyvä kun Twilight? Itellä meni ohi leffateatterista se, enkä oo vielä ostanu sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:Twilight :heart:
(oli pakko)
Onks toi Uusikuu yhtä hyvä kun Twilight? Itellä meni ohi leffateatterista se, enkä oo vielä ostanu sitä.
Paremmin noudottaa kirjaa kuin twilight ja on hyvä. Itse vaan tykkään twilight kirjasta enemmän kuin uusikuusta niin minusta twilight on parempi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:Mun suosikit on aika vanhoja.. Mutta yksi aina yhtä ihana on The Breakfast Club. Sit ostin just itselleni Paistetut Vihreät Tomaatit. Ihana sekin. Notting Hill on yksi aivan ehdottomista lemppareista.. ja Pritty Woman kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:Twilight :heart:
(oli pakko)
Paremmin noudottaa kirjaa kuin twilight ja on hyvä. Itse vaan tykkään twilight kirjasta enemmän kuin uusikuusta niin minusta twilight on parempi![]()
Okei. Twilight oli niin hyvä, että oiskin vaikeeta kuvitella jonkun olevan parempi tai edes lähimainkaan yhtä hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pirkke:Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:Mun suosikit on aika vanhoja.. Mutta yksi aina yhtä ihana on The Breakfast Club. Sit ostin just itselleni Paistetut Vihreät Tomaatit. Ihana sekin. Notting Hill on yksi aivan ehdottomista lemppareista.. ja Pritty Woman kanssa.
Mistä kertoo Pritty Woman? Onko oikeasti hyvä?
Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:Twilight :heart:
(oli pakko)
Okei. Twilight oli niin hyvä, että oiskin vaikeeta kuvitella jonkun olevan parempi tai edes lähimainkaan yhtä hyvä.
Oottelen tosin innolla epäilystä koska kirjana minusta paras
Alkuperäinen kirjoittaja juuuu:Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:Twilight :heart:
(oli pakko)
Oottelen tosin innolla epäilystä koska kirjana minusta paras
Minusta tuo twilight oli tosi teini-lefa, uppoaa varmasti hyvin 16 vuotiaisiin :O en ymmärrä sitä hypetystä...